Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 4 grudnia 2014

Moja Mama ma dzisiaj Imieniny

 4 grudnia to dla mnie i mojej rodziny ważna data, ponieważ w tym dniu wszystkie Barbary mają swoje święto. Dzisiaj imieniny obchodzi moja Mama. Od wczoraj trwają przygotowania do uroczystości na Jej cześć. Muszę skończyć jeszcze 2 sałatki, serniczek upiekłam wczoraj a teraz czekam na wystygnięcie biszkoptu, zrobię Mamie niespodziankę i przyniosę tort śmietanowo-truskawkowy. Robiłam go już w tym tygodniu z powodu innej uroczystości i wtedy wszystkim bardzo smakował. Dlatego też postanowiłam powtórzyć sukces hi hi, mam nadzieję, że mi wyjdzie!:)
Siadłam przed komputerem aby sprawdzić składniki na jedna z sałatek-tortellini.. i nie mogę się zdecydować z którymi będzie smaczniejsza, może Wy mi doradzicie?
W śród wielu upominków znalazł się wisior, który zrobiłam specjalnie na tę okazję, mam nadzieję,że się Mamusi spodoba. Bardzo lubi czerwone różyczki dlatego ufam, że haft z krzakiem róży też przypadnie Jej do gustu...











W tym miejscu chciałabym także złożyć życzenia wszystkim podglądającym mnie Baśkom
cytując wiersz Krzysztofa Kamila Baczyńskiego który bardzo mi się podoba..

''Biała magia''
Stojąc przed lustrem ciszy 
Barbara z rękami u włosów
nalewa w szklane ciało 
srebrne kropelki głosu. 

I wtedy jak dzban - światłem 
zapełnia się i szkląca 
przejmuje w siebie gwiazdy 
i biały pył miesiąca. 

Przez ciała drżący pryzmat 
w muzyce białych iskier 
łasice się prześlizną 
jak snu puszyste listki.

Oszronią się w nim niedźwiedzie,
jasne od gwiazd polarnych,
i myszy się strumień przewiedzie
płynąc lawiną gwarną.

Aż napełniona mlecznie,
w sen się powoli zapadnie,
a czas melodyjnie osiądzie
kaskadą blasku na dnie.

Więc ma Barbara srebrne
ciało. W nim pręży się miękko
biała łasica milczenia
pod niewidzialną ręką.

Pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie i wracam do torta i sałatek:)
Luna.

21 komentarzy:

  1. To ja dziś też mogę być albo Twoją mamą albo Barbarą , abym tylko te cuda dostałai torta duży kawał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, ja ten wiersz też bardzo lubię. Wisior to istne cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze życzenia dla Twojej Mamy! Prezent wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze życzenia dla mamy :)
    Piękny prezent wyczarowałaś :)
    A wiersze Baczyńskiego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mamy moc życzeń, a prezent... Jak mógłby się nie spodobać?;)

    OdpowiedzUsuń
  6. tort musi być pyszny więc w miarę wolnego czasu w jakimś poście bardzo proszę o foto i przepis a mamci twej życzę duuuuużo zdrowia i wszystkiego najlepszego - tym bardziej że taki dzień jest tylko raz w roku - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszelkiego dobra dla Mamy!
    Moja dziś mi się śniła... Jak dobrze było Ją mieć...
    Wisior cudny, wiersz piękny. Oj, jak Krzysztof kochał swoją Basię...
    Tort na pewno będzie pyszny, bo jego najważniejszym składnikiem jest Twoje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę kawałek tego tortu - plisss. A wisior wspaniały więc na pewno się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. samych serdeczność Twojej mamie...!
    mamcia na pewno z Ciebie dumna jest...
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Bosko ! : ).Najlepsze życzenia dla Twojej Mamuni : ). Udanej imprezki : ).

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka piekna biżuteria.... moc zyczen!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sto lat, zdrówka i uśmiechu na buzi dla Twojej Mamy!!!, Wisior śliczny, bankowo przypadnie jej do gustu. Basia..., jak moja córcia..))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała biżuteria, ale cuda!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego dla Twojej Mamy. Prezent piękny, na pewno będzie się podobał. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego Najlepszego dla Twojej mamusi:)
    Wyjątkowy prezent przygotowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. BARDZO, BARDZO...FAJNIUCHNE :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Och, jaki piękny ten wisior! Jestem pewna, że się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny prezent przygotowałaś! Najserdeczniejsze życzenia dla Twojej Mamy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny wisior. Mama będzie szczęśliwa z takiego podarunku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystkiego najlepszego! U mnie 4 grudnia to glownie barborka, bo Gorny Slask to przeciez gornicy:) moj dziadek byl dyrektorem w kopalni, wiec tym bardziej:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy