Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 1 grudnia 2014

Przedostatni post TUSAL-owy

Witajcie! dziękuję wszystkim ,którzy trzymali za mnie kciuki za zdany egzamin, pierwszy już za mną mogę na chwilę odetchnąć przed kolejnym, ale to dopiero po Świętach. Niestety nadal nie oznacza to, że mogę powrócić do moich robótek, no cóż ten rok muszę zaliczyć do gorszych w tej materii, mam nadzieję, że przyszły przyniesie mi więcej możliwości. Może uda mi się zrobić na prezenty kilka sztuk biżuterii i to będzie chyba wszystko na ten temat. Ale jak już wspomniałam wcześniej mam kilka prac z ubiegłego roku, które czekają na prezentację. Nauczyłam się cierpliwości przez to blogowanie hi hi :). Chciałam też podziękować za wszystkie komentarze w ostatnim czasie szczególnie pod biżuteria i obrazkiem z ważką są dla mnie bardzo ważne i podnoszą na duchu wtedy kiedy jest ciężko..
Przez zawirowania związane z moją nauka i egzaminem nie miałam czasu napisania i pokazania tusalowego słoiczka, dlatego robię to teraz... czy wiecie, że to przedostatni post Tusalowy?! jak ten rok szybko zleciał!!!!! dopiero co zaczynaliśmy naszą zabawę. To kolejny dowód na przyspieszanie czasu :). w grudniu zakończymy naszą zabawę. Ufam, że znajdzie się osoba, która poprowadzi ja w przyszłym roku, może wprowadzi jakieś modyfikacje jak czasem sugerowaliście :) a teraz czas na słoiczek..


Ściskam Was mocno
Luna.

17 komentarzy:

  1. Życzę szybkiego powrotu do robótek...
    ... zastanawiam się nad kontynuacją tej zabawy, bo bardzo lubię zbieranie niteczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anka nie zastanawiaj sie tylko kontynuuj!

      Usuń
    2. Zbytniego sprzeciwu nie widzę, więc pozwolę sobie poprowadzić tę zabawę w przyszłym roku :) Zapisy od 23 grudnia :) Pozwoliłam sobie także skopiować od Ciebie zasady :) I oczywiście zapraszam do wspólnej zabawy :)

      Usuń
    3. No ja też nie widzę sprzeciwu :) jeśli chodzi o kopiowanie to też to zrobiłam od CyberJulki:)
      Jeśli chodzi o mój udział w zabawie to chyba sobie w tym roku odpuszczę z uwagi na nadmiar obowiązków, nie będę mogła zrobić słoiczka a posty też u mnie ostatnio kuleją ale będę Wam wiernie kibicować :)

      Usuń
  2. Anek już gotowa, chętna do kontynuacji, więc pewnie zabawa potrwa dalej:) i może też będę miała okazje się zapisać:)

    Twój słoiczek wspaniały!!!

    Powodzenia w Twoich obowiązkach:))) Uda się!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki bo wiem jaki to jest wielki wysiłek! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. też ci życzę byś znalazłą kompetentną osobę - Ania będzie dobra w tej zabawie jako prezesowa
    buziole ślę i co z tymi egzaminami zdałąś czy jak ? - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie pozdrawiam i wytrwałości życzę - wszystkiego naj...:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Słoiczek jest śliczny i gratuluję zdanego egzaminu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny słoiczek :) Gratulacje zdania egzaminu i powodzenia w następnych :) I wytchnienia podczas Świąt :D Fajnie byłoby jakby zabawa była dalej poprowadzona, podpatrywałam Wasze słoiczki i troszkę ich Wam zazdrościłam, bo choć mam swój, to był taki samotny :p

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję zdanego egzaminu , powodzenia na kolejnym a słoiczek cudny

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje z okazji egzaminu i powodzenia na kolejnym. Z tym czasem to masz rację - skubany nabiera prędkości.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że jeden egzamin z głowy...oby tak dalej! Rok faktycznie zleciał błyskawicznie, ale stwierdzam, że to normalne...im jesteśmy starsi tym czas biegnie nam szybciej bo więcej mamy na głowie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek jest świetny, w ogóle to zachwycam się wszystkimi Twoimi pracami. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na Candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zdanego egzaminu! Powodzenia w następnych. Świetnego masz tego kota na dole w rogu...;)

    OdpowiedzUsuń
  13. How lovely all your cross stitch works Luna!

    Greetings from Bavaria
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy