Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 26 marca 2011

Snowdrop Fairy


Dzisiejsza aura sprawia ,ze jeszcze raz chcę wrócic do kwiatów które się rodzą w białym puchu.. sa takie ulotne i nietrwałe, dlatego postanowiłam po raz kolejny zatrzyma je na dłużej i i tak powstał ten obraz ktory umieciłam na poduszce..
Inspiracją były dziecięce kolorowanki, które nie raz wspomagały moją wyobrażnię.


Nie będzie to ostatni motyw przebisniegów w tym roku , w planach mam jeszcze kilka rzeczy..



19 komentarzy:

  1. Przepiękna poduszka - taka delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z moją przedmówczynią-delikatność to pierwsze słowo które przyszło mi do głowy jak je zobaczyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka Ty szybka ;-))) Czy wszystko robisz tak szybko w życiu?? ;-) moje myśli są wolniejsze od powstawania Twoich arcydziełek haftowanych!!! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przebiśniegi w tym roku robiłam tylko origami i to bardzo prościutkie. Odnośnie moich broszek też takich nie widziałam, bo sama jej stworzyłam. Dziwne, że trafiłaś na mój blog ze sprzedażą a nie właściwy? Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Problem w tym ,że czasem nie wiem ktory to Wasz blog ..jest np sa podane blogi w ktorych uczestniczesz.. ale nie bardzo wiem co to znaczy..

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj.
    Piękne są Twoje prace ( wszystkie bez wyjątku).
    Mamy podoną fascynację jeżeli chodzi o motywy fantastyczne.
    Będę odwiedzać Twój blog, bo to co tu widzę bardzo mi się podoba:D

    Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakims cudem trafilam na Twoj blog i oniemialam z wrazenia...same cuda i cudenka :) Pieknie haftujesz i wybierasz przecudne motywy. No i jeszcze jedno, Jostein Gaarder moj ulubiony autor i moja ulubiona ksoazka pt. "Vita brevis" czyli "Zycie jest krotkie"...

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka wyszła śliczna!!! Zdecydowanie będę zaglądać częściej :))
    Pozdrawiam.
    http://zakletawrobotkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności... jak znajdę troszkę wolnego czasu pozwolę sobie porozpływać się w zachwytach i ochach... a tymczasem zapraszam po niespodziewajkę na moim blogu:
    http://nordberd-moonat.blogspot.com/
    Pozdrawiam serdecznie:DDD
    PS. i nie jest to żart:DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeju nie sądziłam ,że cos wygram jestem w szoku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie haftujesz,bardzo podobają mi się wszystkie Twoje prace. Będę zaglądać częściej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj
    Bardzo Cię przepraszam, założyłaś gg, a nie zapisałam Twojego numeru i gdzieś posiałam wiadomość od Ciebie :( Chciałabym Cię prosić, byś wybrała sobie 3 pisanki http://nordberd-moonat.blogspot.com/2011/03/tasiemkowo.html ( nazwałam je kwiatowo, by łatwiej było je wskazać) jak chciałabyś inne kolorki to daj znać, ukręcę szybciutko :D i proszę również o adres, mój mail: moonat@wp.pl...
    Nie mam czasu przed świętami dosłownie na nic, ale już nie mogę się doczekać buszowania po Twoim blogu :DDDD jestem zachwycona tematyką o wykonaniu nie wspomnę... mistrzostwo w każdym calu:D
    prac:DDD
    Przesyłam moc serdeczności
    Pozdrawiam serdecznie
    *MooNat*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszytko ok już piszę maila.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj :)
    Piękne te poduchy i pozostałe prace!!! Z przyjemnością pobuszowałam po Twoim blogu. Życzę wspaniałych inspiracji i pomysłów, bo o wykonanie jestem spokojna :)
    Zapraszam w moje skromne progi: www.sztukasplotu.eu.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczna podusia:))))a czy moglabym prosic cie o wzorek??
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny wzór i jak delikatnie wykonany ..

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi miło, że mnie odwiedziłaś:-) Robisz piękne hafty, szczególnie podobają mi się Twoje motywy kwiatowe na poduszkach. Serdecznie Cię pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczna poduszka. A wykonanie? perfekcyjne...
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy