Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 8 sierpnia 2013

Sierpniowy TUSAlowy słoiczek


Witam Was serdecznie już po urlopie !
Wszystko co dobre kiedyś się kończy , ale zostają zdjęcia , wspomnienia i pomimo tego , że musiałam wracać do domu nie zakończyłam mojej relacji z Mazur ! , które urzekły mnie swoim pięknem .
To nie prawda , że są przereklamowane , chociaż niektóre rzeczy wyobrażałam sobie inaczej .
Pozostaje niezapomniane piękno mazurskich krajobrazów , wspaniałe zabytki i niezwykła gościnność ludzi.
Ale o tym napiszę w następnych postach...
Dzisiaj prezentuje mój TUSAlowy słoiczek , który ma nowego opiekuna ... tego aniołka-elfika otrzymałam w prezencie od zaprzyjaźnionej Elfki , i natychmiast zaczął uzurpować sobie miejsce do TUSALowego fotelika . Niestety nie mógł się dogadać z Damą , która do tej pory czuła się jego prawnym właścicielem i 
tak przyjdzie mi zostać rozjemcą w tym delikatnym sporze.
No cóż przez pewien czas nie będę miała na to czasu, mam nadzieję ze sami rozwiążą ten problem do września.. .
A ja znikam , przede mną kolejne pracowite dni , tak jak wspominałam sierpień raczej nie będzie robótkowy  ale może to i dobrze ponieważ znowu czuję pewnego rodzaju wypalenie , być może to przez ten upał .
Przez kilka jeszcze postów będę Was zamęczała wspomnieniami z wakacji  a potem może już zaprezentuję coś typowo robótkowego.
Dziękuje za wszystkie komentarze , wybaczcie ale chwilowo nie jestem w stanie Was odwiedzać , nadrobię to w innym  czasie...Pozdrawiam i życzę wspaniałego wypoczynku wszystkim którzy urlopują.
Luna.  

19 komentarzy:

  1. Que lindo!!1 abraços,chica

    OdpowiedzUsuń
  2. Anielica - elfica śliczna. Luno nie wierzę ze wytrzymasz dość długo bez robótek. Widzę że słoiczek się troszkę zapełnia czyli robótkowo coś się dzieje. Pozdrawiam i życzę w miarę przyjemnego powrotu do codzienności a Twoje sprawozdania z wakacji były świetne.Pa !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , ciesze się ,że ktoś czyta to co piszę..no cóż pewnie masz racje i długo nie wytrzymam hi hi , ale na razie musze dojsc do ładu z domem.

      Usuń
  3. urocza anielica... a słoiczek się zapełnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się właśnie zastanawiałam gdzie ty na tych Mazurach przepadłaś, czekam na następne relacje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No juz sie odnalazłam , chociaz moje serce i dusza błąka sie po mazurskich bagnach...

      Usuń
  5. Dobrze, ze juz jestes! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że pokażesz jakieś zdjęcia - bo na Mazurach byłam straszliwie dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na Mazurach byłam niedawno przejazdem :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. No to czekam na relację. Piękny fotelik i anielica:-)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę się wybrać na Mazury na dłużej, bo jakoś tylko przejazdem byłam.Fajna anielica na tym pięknym foteliku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten fotel pod Aniołkiem jest cudny, zakochałam się od pierwszego wejrzenia, jak ja chciałabym umieć robić takie cuda ;o) A co by pogodzić Aniołka i Dame najlepiej zrób jeszcze jeden fotelik ;o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he tez tak myslę ,ze może drugi by ich pogodził , ale chwilowo brak czasu , myślę że smiało możesz sama taki zrobic to nie jest trudne tylko pracochłonne , pozdrawiam.

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy