Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 30 maja 2014

Majowy Post TUSAL-owy (6)



Jak ten czas szybko biegnie! to już 6 post tusalowy,nim się zorientujemy będzie koniec roku i nasza zabawa dobiegnie końca. Ale na szczęście do tego czasu mamy jeszcze kilka miesięcy i tym samym możemy się dalej bawić pokazując nasze ozdobione słoiczki. Ja tym razem mój słoiczek prezętuję na tle moich kwitnących róż , na które czekam cały rok ! Nie mam ogrodu i ta jego namiastka musi mi wystarczyć. Ale mojw róże jeszcze pokażę ! dzisiaj tylko mała zapowiedź. Przypominam o wstawianiu postów tusalowych bo to warunek wzięcia udziału w losowaniu nagrody.:)
Pozdrawiam Was i życzę dużo słońca, bo znowu zaczyna być bardzo zimno.


Luna.

14 komentarzy:

  1. Piękny słoiczek i róże cudne! Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ pięknie zakwitły!:)
    Czekam z utęsknieniem na Twoje prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie wiem, o co z tym tusalem chodzi, ale słoiczek i róże piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i mnie biegnie ten czas zastraszająco szybko:))piękne róże:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Słoiczek uroczy, a róże piękne

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam w końcu internet ,więc mogę powrócić do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. I słoiczek piękny i róże urocze,uwoelbiam ich zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny słoiczek w otoczeniu pięknych róż :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne róże a słoiczek jak słoiczek jak zawsze cudny i zapełnia się w nim - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. A ja chyba muszę się z zabawy wycofać, zapomniałam o zdjęciu :((

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek jest rewelacyjny z takim delikatnym haftem. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy