Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 30 października 2014

Kolczyki z haftem róży

Teraz, kiedy mam niewiele czasu na igłę i tamborek mogę pokazać od czasu do czasu to co zrobiłam wcześniej. Sytuacja w pracy i domu chwilowo uniemożliwia mi częste przebywanie z moimi robótkami, a nie chcę zaczynać nowych jak mam kilka na ukończeniu, tym bardziej że jedna z nich już się na mnie obraziła bo zaczęła kurzem obrastać...no ale tak bywa...
Dzisiaj pokażę Wam kolczyki, które zrobiłam latem, róże już nie kwitną w tym kolorze, ale zostały uwiecznione na biżuterii.







Bardzo się cieszę, że poduszka z kotami znalazła uznanie w Waszych oczach :) przypominam ,że tutorial wykonania takich przedmiotów znajdziecie na stronie Turkusowego Hamaka .
Życzę Wam spokojnego dnia i chwil zadumy przed zbliżającymi się Świętami Wszystkich Świętych.
Luna.

33 komentarze:

  1. kochana kolczyki są prześliczne:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolczyki i śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne:) Bardzo misterna praca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne kolczyki.
    Ciekawa jestem czy nosisz swoją biżuterię?

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam Luno kunszt tych wszystkich miniaturowych haftów, które wychodzą spod Twoich palców. Szczególnie lubię motyw różany. Kolczyki wyglądają pięknie.
    Pozdrawiam serdecznie i również życzę Ci spokojnych Świąt z zadumą, lecz bez długich jazd w korkach i przepychania się w cmentarnym tłumie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne, bardzo subtelne... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne, misternie stworzone kolczyki. Piękne zdjęcia oddają cały kunszt i mistrzostwo Twej pracy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ piękne.Zazdroszczę talentu :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolczyki i bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne! Róże, jak widać pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdolniach z Ciebie kochana....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne kolczyki, wyglądają bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i dobrze że dopiero teraz je pokazujesz:) są śliczne i przypominają o lecie :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! Niedługo cały komplet biżuterii stworzysz! Brakuje chyba tylko pierścienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No kochana, lecisz z biżu z prędkością światła a ja na wklejaniu stanęłam i koniec. Komunikacja z Tobą wczoraj była zakłócona i pewnie dzisiaj nie lepiej będzie więc przyjdzie mi do jutra czekac. Podglądałam-przynajmniej starałam się-jak robią to inne dziewczyny ale jakoś to wszystko mało dla mnie zrozumiałe. Widocznie mam problem z pojmowaniem i przysfajaniem wiedzy w tym temacie i potrzebny mi osobisty nauczyciel. Padło na Ciebie kochana. Będę Cię męczyła aż zajarzę.
    Cuda robisz i tylko wciąż mnie zastanawia jak Ci się udaje precyzyjnie odrysowac środek. Mam co do mojego wielkie obawy bo nie jestem pewna czy wielkośc będzie odpowiednia. Więc czekam-nie powiem, żeby cierpliwie-aż się odezwiesz i mnie oświecisz.
    Buziole wielkie przesyłam i jeszcze raz bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za prezenty. Nie wiem kiedy i czym Ci się odwdzięczę. Muszę się zebrac wreszcie na post aby pochwalic się wszem i wobec i skrócic poniektórych chrapkę na moje już cuda.
    Paaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kolczyki! Mam wrażenie, że łatwiej jest wyhaftować duży obraz niż zrobić taką haftowaną biżuterię...

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne kolczyki :) bardzo mi się podoba taka haftowana biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolczyki rewelacyjne, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy