Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 21 czerwca 2011

Prezenty z Wymianki Różanej u Moteczka

Pierwszy raz brałam udział w wymiance między blogowej . Różaną wymiankę będę wspominać bardzo miło. Swój prezent otrzymałam od Asi-Espirit z blogu
http://asia-esprit.blogspot.com/
Byłam miło zaskoczona , a jeszcze bardziej zaskoczony był mój mąż.. który oczywiście zaraz dobrał się do czekoladowych cukierków...


Tak wyglądała paczka .. byłam bardzo podekscytowana ,ręce mi się trzęsły gdy ją otwierałam..

I taki oto widok zobaczyły moje oczęta.. Asiu nie wiem czy wiedziałaś , ale marzyłam o takiej puszce.. zresztą wielokrotnie pisałam ,że zazdroszczę osobom które potrafią wykonywać przedmioty tą techniką. Jest wspaniała! ,moja rodzina również byłą bardo zaskoczona. Mąż nawet pokazał mojej mamie zdjęcia ktore zrobił i tym samym wszyscy w rodzinie wiedzą w co się bawię.

W środku oprócz różnych bardzo przydatnych dla mnie drobiazgów jak mulina wstążeczki, guziczki! była też maleńka puszczeka wykonana tą samą techniką


Jest śliczna będę w niej przechowywac nietypowe guziczki.



Na zdjęciu widać cudowne różyczki , które bardzo mi się przydają! ,większość słodyczy zostałą zjedzona lub wypita , he he częśc sobie zostawiłąm by jeszcze nacieszyć oczy..



Na tym zdjęciu widać mulinę i kordonki ,zupełnie inne niż mam , szczególnie cieszę się z tej mulinki z DMC do haftu gobelinowego.
Asiu! zrobiłąś mi dużą niespodziankę, nie spodziewałam się , bardzo Ci dziękuję i będę zawsze miło i z sentymentem wspominać tę wymiankę.. Mam nadzieję,że kiedyśto ja Tobie będę mogła się odwdzięczyć DZIĘKUĘ!
A to już mój prezent wykonany dla Modliszki z blogu
http://modliszkowatworczosc.blogspot.com/


Zrobiłam mojej imienniczne woreczek z motywem elfa róży ściegiem przed igłą ,ponieważ włascicielka sama haftuję krzyżykami , to pomyślałąm ,że może poznać inną technikę.

Do tego dodałam serduszko na igły a propos to mój pierwszy igielnik..


I obrazek z motywem róży


I do tego dołożyłam gazetkę ze wzorami i trochę słoduczy .. mam nadzieję,że włascicielce sprawiłam choć trochę radości..
A ja czekam na kolejną wymiankę..

20 komentarzy:

  1. Zazdroszczę podwójnie, i puszki, i jej zawartości ;)
    I woreczka przez Ciebie zrobionego też!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna wymianka! Zazdroszczę , bo wciąż jeszcze nie mam czasu na takie zobowiązania, ale może kiedyś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne różyczki wyszyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prezenty zwłaszcza pudełeczko też mi się takie marzy,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana wiele wspaniałości otrzymałaś !!!
    Piękny prezent wymiankowy wykonałaś !!!
    Urzekł mnie bardzo woreczek z Elfem piękny wzorek !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie też się podobają prezenty , jest szansa ,że kiedyś spotkamy się na wymiankach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna wymianka, jaka szkoda że nie brałam w niej udziału :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny woreczek,wzor rewelacyjny:)
    Poz.Dana
    http://damar5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udana wymianka z pieknymi prezentami.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiekne prezenty, a puszki to tak po ciuchu zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezencik dostalas:))) przygotowalas rowniez piekna paczuszke:))bardzo spodobal mi sie elf rozy:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham oglądać takie piękne drobiazgi. Pudełko robi wrażenie, a Twój woreczek z kwiatem i tą małą istotką.... piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prezenty dla Ciebie i od Ciebie, hafcikiem jestem zachwycona. Pozdrawiam - Mangosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam oba prezenty:) A ten woreczek jest przecudowny! Chyba zacznę się uczyć tej techniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciesyz mnie to przeogromnie że ten prezent w który włozylam tyle serca podobał sie tobie i twojej rodzinie :) Ucieszyłam się również gdy cie wylosowalam,bo zawsze miło jest robić prezent dla kogoś kogo sie zna i obserwuje :) buzia będzie mi sie smiała cały czas :) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz i pewnie nie ostatni, bo to tak fajnie jak się dostaje superowe niespodzianki, a jeszcze fajniej jak się sprawia niespodziewajkę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko pozazdrościć słodkości jakie dostałaś i wysłaś:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy