Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 13 czerwca 2011

I znowu wzór z kotem na poduszkę


Tego lata chyba nie uda mi się zrobić nic krzyżykowego , moje plany biorą w łeb!, mój synalek się rozochocił i żyć mi nie daje. Jak się zorientował , żę taka doduszeczka może powstać w 2 dni, to chodzi za mną i mi głowę suszy.
 Muszę , jednak przyznać , że  wracając po tak długim okresie przerwy do tego rodzaju haftu ,odkrywam go na nowo. Jest czasem bardzo zabawny i widzę , że rozwija moją fantazję. No cóż postanowiłam ugiąć się dla mojej pociechy , tym bardziej ,że lada chwila  a już nie będzie chciał takich poduszeczek.


Naprawdę można wyszyć co tylko dusza zapragnie , i co podpowiada nam wyobrażnia . Teraz mam zamówienia na księżniczki.. a niedługo Wam pokażę co wyszywam dla siebie...


15 komentarzy:

  1. Wspaniale ta technika reprezentuje się na Twoich poduszeczkach. Trzeba mieć talent, by móc coś takiego stworzyć . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No kotek jest przesłodki ;o) Och kiedy ja dorobie sie małego szkraba co bedzie ode mnie poduszek żądał ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochany ten kotek, aż przyjemnie będzie się do niego na poduszce przytulić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow. Super podusia. Mój jak podrośnie to pewnie też będzie taką chciał:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie dziwi mnie to, że synuś tak za Tobą chodzi, taką podusię to ja sama bym chciała :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kocurek, śliczny haft i wcale nie dziwię się, że synek chce więcej takich obrazkowych poduszek.
    Tez bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dopiero teraz przeczytałam w komentarzach, że marzycielka jest pierwsza w kolejce do takiej poduchy.
    Trudno, będę druga :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowne. piękny.
    Wszyscy kochamy Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam za tak miłe komentarze ,będę musiałą na wakacjach o Was pomyśleć i może coś uda mi sie zrobić tak by nie śledziła tego moja pociecha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj,wpadam z rewizytą.Masz tu taki świetny klimat i wiele inspirujących prac.Będę zaglądać i podziwiać.pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, wreszcie bloger wraca do się i mogę zostawić u Ciebie komentarz. Nie zrobiłam tego wcześniej bo nie pozwoliło mi na to komputerowe ustrojstwo. Cieplutko u Ciebie. Hafty są naprawdę piękne. Przeleciałam się po postach i pozwól, że zostaję.
    Buziole

    pozwala na komentarze o tyle o ile, hehe
    kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczniutki kociak:))
    a co do tej rozanej wymianki to chyba od innej Asi dostalas przesylke bo ja do Ovillo wysylalam
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy