Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 23 czerwca 2011

Jadę na wakacje


Drogie koleżanki blogowiczki.. Hilda jedzie na wczasy a ja razem z nią. Znikam na 3 tygodnie gdzie najprawdopodobniej nie będzie internetu.. tak mnie zapewnia mój opiekun prawny he he. Zabieram walizkę pomysłów , planów , mulin , płótna , kanwy i co tylko udało mi się przemycić. Rano okaże się czy uda się to wszystko wepchnąć do samochodu. Nie wspominam o bagażach moich synów..
Jestem już bardzo zmęczona , ale cieszę się , że jadę w cudowne miejsca , gdzie czekają na mnie tajemnicze elfy pod postacią ważek.. będę to próbowała uwiecznić w ten czy inny sposób.
Jeśli po drodze wygram jakieś candy he he to mam nadzieję , że będzie na mnie czekać... a ja już za Wami tęsknię... pa pa..


18 komentarzy:

  1. Baw się dobrze:) Będziemy czekać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo miłych wrażeń i pięknej pogody!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę Ci więc wypoczynku,pogody i samych przyjemnych chwil.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpoczywaj ile sie da ,dobrej pogody i udanego spotkania z elfami.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę udanych wakacji, spokoju, i radości z wypoczynku, odnalezienia tajemniczych elfów i do odczytania... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego urlopu !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałych przygód, radosnych uniesień i magicznych spotkań z elfami:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci moja droga udanych wakacji , wspaniałej pogody i cudownych wspomnień oraz przygód takich jakie miała nasza Hilda .Pozdrawiam Bernadka

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo słońca i miłego wypoczynku...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ zazdroszczę!!! Ja dopiero na sierpień cos planuję, a do tego czasu jeszcze szmat czasu ;-) Wypoczywaj i baw sie dobrze ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpoczywaj i nabieraj sił na następne miesiące:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Confesso que não entendo absolutamente nada que está escrito aqui! mesmo assim adorei o blog!
    Um grande abraço! Adriana

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanych wakacji, też już tęsknimy! Wyjeżdżasz z pomysłami a zapewne wrócisz z pięknymi pracami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Udanych wakacji i wracaj do nas cała i zdrowa. Uwaga na bzyki,hihi

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego wypoczynku, i samych pogodnych dni :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzień dobry. Proszę się wesoło bawić i dużo odpoczywać i oby Pani nic nie ukąsiło tak jak na tym pierwszym obrazku.
    Dobrego dnia Kuba.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy