Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 17 lutego 2012

Serduszko, woreczek i.. coś!


Ostatnio mam mało czasu i na bloga i na zaglądanie do Was. Ciągle coś dłubię ale tego nie widać bo na wykończenie muszę poczekać . Mam kilka zamówień i one też pochłaniają mój czas a do tego 3 pamiątki komunijne... nie wiem jak z tym zdążę.. a na razie pokazuje Wam serduszko , które powędruje jutro do Oli. Od jakiegoś czasu śledzę prace wykonane w takiej kolorystyce, bardzo mi się one podobają i dlatego myślę , że nie tylko to jedno powstanie..

A to już kolejny woreczek z zarysem kobiety tym razem w czerwieni ,  będzie prezentem dla Agnieszki
Tym razem naprawdę szybko powstał
Mam jeszcze kilka prac ale czekają na uszycie , a ja zaczynam się nieco niecierpliwić. Chciałabym powrócić do krzyżyków i do techniki która mnie ostatnio bardzo pociąga.. ale kiedy ma się za sobą ogony! trudno to zrobić...
No cóż widocznie tak ma być , w  postanowieniach na Nowy Rok chciałam więcej spełniać marzeń moich dzieci i ostatnio poczyniłam pewien hafcik tylko dlatego , że moja najstarsza latorośl tego bardzo pragnęło. Ale za to zazdrościli mu wszyscy koledzy he he zawsze to jakaś rekompensata za takie '' dzieła''.
Zawieszka została doczepiona do telefonu i służy chyba reklamie gry w którą gra mój synalek.


A to druga strona , gadżet został delikatnie wypchany.


Do tej pory to moje najmniejsze maleństwo.
A teraz idę spać bo oczy mi się zamykają a snu od jakiegoś czasu mam niewiele ,życzę miłego i spokojnego weekendu.

20 komentarzy:

  1. Śliczny ten haft i przepiękne serducho i woreczek bardzo delikatny, piękne prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem wielką fanka twoich woreczków a ten jest wyjatkowo uroczy - bardzo delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne!!! Jestem pod wielkim wrażeniem serducha i woreczka. Maluch przy komórce też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszko jest śliczne, a pani z woreczka bardzo kusząca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Serduszko prześliczne!!!Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Super serducho,a moje serce skradł woreczek:D uwielbiam takie delikatne zarysy i do tego w jednym kolorze! ale, że Synek się zgodził na hafcik:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne serducho i super woreczek:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby nie dużo a jak się okazuje prostota górą - postać na woreczku wyszła ci bardzo subtelnie :)
    Serducho też bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawieszki telefonowe - pierwsza klasa. Serduszko słodkie, ale woreczek z kobietką - mmmm, rewelacja!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne serducho, śliczny woreczek i świetna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serducho jest śliczne, zarys kobiety taki subtelna a zarazem seksowny cuda robisz:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. serduszko przepiękne! zauroczyło mnie... a zawieszka- fajny gadżet :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne serce, woreczek uroczy, a zawieszka też super! Sporo tych prac i wszystkie śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Serduszko przepiekne, a zwlaszcza hafcik na nim mnie zaczarowal:)
    A ta malenka zawieszka miodzio.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne serducho wyszło z tym motywem :) Życzę szybkiego zakończenia rozpoczętych prac! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. serduszko to rewelacja i woreczek też przykuwa uwagę , i ta Twoja staranność do pozazdroszczenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Woreczek fantastyczny, serduszko i breloczek również.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo Wam dziekuje za miłe komentarze , w imieniu syna i jego zawieszki tez hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne to serducho - takie delikatne, romantyczne :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy