Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 27 lutego 2012

WYMIANKA Z MAGIĄ W TLE:)


Zapisałam sie do Sylwii  po raz kolejny na'' magiczną wymiankę ''. Moja para była  Marta  , która tworzy niezwykłe przedmioty. Podpatrywałam Ja po cichu i podziwiałam to co robi w dekupage a Jej aniołki podbiły nie jedno serce. I tym oto sposobem stałam się właścicielką CUDNEJ ANIELICY zreszta mozecie ocenić sami...To mój jedyny anioł w takiej formie i bardzo mi sie podoba.
Marta podarowała mi sliczne pudełeczko z motywem aniołka , jest przeurocze i powedrowały do niego moje charmsy.

Bardzo mi odpowiada jego kolorystyka.
Od Marty dostałam tez zakładke do ksiązki, cieszy mnie ona ogromnie poniewaz zazwyczaj wkładam w książki kawałki kartek hi hi , teraz mam taka z prawdziwego zdarzenia.

I oczywiście słodkości...których już nie ma...
Niestety nie moge pokazać tego co zrobiłam dla Marty, poniewaz mój zapobiegliwy maz wysłał woreczek zanim zrobiłam mu zdjęcie ,musiałam osobno dosyłac słodkości i przydasie a tym przeciez chwalic sie nie bedę . Mozecie zobaczyć na blogu  Sylwi
przepraszam tez za zwłoke w publikacji posta .. tłumaczyłam sie już Marcie , ale dopadły mnie dolegliwości jelitowe ,cały weekend pracowałam i po powrocie nadrabiałam zaległości w snie.

A teraz powaznie zabieram sie za nadrabianie wszystkich zaległości, bo juz zaczynam sie denerwować.. 3Komunie, 1 osiemnastka, i wesele! a ja nie mam pomysłów szczególnie na obrazek ślubny , jakos mnie nic nie zachwyca..
Pozdrawiam Was i uciekam poogladac Wasze blogi i odpisac na maile.
Dziękuję Sywio za organizacje tej magicznej wymianki a tobie Marto za urocze prezenty.

13 komentarzy:

  1. Aniołów nigdy dość, fajna wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny prezent dostałaś! I już lecę obejrzeć co Ty podarowałaś, bo piękne rzeczy tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne rzeczy to ja dostałam:) Wspaniałości same. Można je obejrzeć u mnie: http://zakatekrozmaitosci.blogspot.com/2012/02/prezenty-z-magicznej-wymianki.html Pozdrawiam Ja- szczęśliwa posiadaczka cudności wykonanych przez Gosię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana Lunko,pięknego janioła dostałaś nie ma co;)no i te słodycze hmmmm;)Pudełeczko tez sliczne,a z tą kartką w książce jako zakładkę to mnie zastrzeliłaś,robię tak samo;)chociaż ostatnio włożyłam jako zakładkę kawałek materiału;) to się nazywa zboczenie;)
    Bużka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty. :) Tak to bywa z tymi mężami. ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Małgosiu cieszę się że wymianke uważasz za udaną:) Już wiesz, że kuszę następną na blogu:)))) Zastanów się na spokojnie czasu trochę jeszcze jest. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. super prezent, pudełeczko na pewno się przyda na drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty dostałaś! Zdrówka życzę i chwili oddechu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniołek przeuroczy powinien przyciągać wiosnę, bo ma taką śliczną różaną sukienkę. Pozdrawiam życzę zdrowia i dużo wolnego czasu na robótki:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny anioł! I ta koroneczka przy sukni... rewelacja!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy