Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 5 lutego 2012

Haft na woreczek , zabawa i wyróznienie..


Dawno już nie pokazywałam prac mojej przyjaciółki , którą udało mi się zarazić tym rodzajem haftów. Magda nie ma bloga i nie może prezentować wszystkich swoich prac , dlatego niejako w Jej imieniu pokazuję tylko te które zdołałam sfotografować , lub zrobiła to sama Madzia.


Jak widzicie robiła ten haft osoba ,która jeszcze niedawno nie miała o tym pojecia! Pisze to dla tych z Was które uważają ,że jest to niemozliwe.


Chciałam w tym miejscu podziękować za wyróżnienie jakie otrzymałam od Wioli ,jest mi bardzo miło ,jednoczesnie przepraszam , ale nie jestem w stanie wyróżnić blogów , poniewaz uważam , że wszystkie na to zasługujecie choćby przez sam fakt iz chce Wam sie tworzyć , gdy wiele osób zwyczajnie z lenistwa nic nie robią!
Dlatego nie che nikogo tutaj specjalnie wyrózniac , każdy tworzy w swojej technice wspaniałe rzeczy i wszystkie one sa niepowtarzalne. jeśli zaś chodzi o mnie to wczesniej pisałam na ten temat tutaj.


Ania zaprosiła mnie do zabawy dotyczacej ulubionych seriali.. powiem szczerze mniałam z tym problem , ponieważ bardzo mało ogladałam telewizje , pisze ogladałam bo od pażdziernika mam wylączony telewizor i raczej nowszych seriali nie bede ogladać.
Nie lubie tych bardzo współczesnych a szczególnie polskich... działaja mi na nerwy i zwyczajnie... śmiertelnie nudzą... mam nadzieję , że nikogo tym stwierdzeniem nie uraziłam , ale kiedy już odpowiadam to staram się to robić szczerze . Nikogo nie zmuszam i nikogo nie oceniam za to co oglada i koniec.
kiedy byłam dzieckiem mama pozwoliła mi ogladac kostiumowy angielski serial
1 ''Saga rodu Paliserów''
2''Stawka większa niż życie  ( ten moge oglądać na okrągło) hi hi
3 ''Lalka" ( chyba lubie zdecydowanie kostiumowe)
4''Janosik''
5 '' Ranczo"( do ogladania tego serialu namówił mnie mój mąż , to chyba był najwazniejszy powód który zachecił mnie do obejrzenia tego filmu hi hi ,no i oczywiście udział wspaniałych gwiazd... nie tych pseudogwiazdeczek , które moze maja wszystkie atuty oprócz talentu..)
Wiecej grzechów nie pamiętam hi hi..
Żałuje tylko ,że zabawa nie dotyczyła filmów 1lub kilku odcinkowych wtedy bym zrobiła reklame he he , alb muzyki.. no cóz może kolejnym razem..
Do zabawy zapraszam
A oto zasady zabawy ;

1. Opublikuj logo zabawy na swoim blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił do zabawy.
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale

(-: Bawcie się dobrze ;-)



22 komentarze:

  1. Gratuluję wyróżnienia:)
    Różyczka Magdy jest prześliczna:)
    Przesyłam serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Pogratuluj koleżance - piękny hafcik wykonała.

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu ma dziewczyna talent i to nic, że to są Jej początki. Już widzę jakie będzie tworzyć dzieła gdy rozwinie skrzydła.
    Gratuluję wyróżnień, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli Ty ją zaraziłaś, czyli pokazywałaś, podpowiedziałaś i w razie czego poprawiłaś, to ja się efektom nie dziwię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magda ma zdolną nauczycielkę, a Ty zdolną uczennicę:)
    Dzięki za zaproszenie do zabawy, mam teraz temat na nowy post, bo ostatnio robótkowo, to jestem zajęta wymianką i nie za bardzo mam co pokazywać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wyróżnienia:D Haft śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, wspaniały początek, zdolna dziewczyna :)) a ja tez nie oglądam seriali i telewizji w ogóle :), a te z dzieciństwa co wymieniłaś też oglądałam ,no ale to się dało oglądać.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te kwiatki, pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że możesz dzielić swoją pasję z przyjaciółką. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za zaproszenie! I pogratuluj koleżance pięknej pracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny haft , jesteś dobra nauczycielką;-))))POZDRAWIAM CIEPŁO;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjny hafcik, taki delikatny, eteryczny :) Poza tym ciągle mnie bawi ten elf między ptaszkami :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. haft przepiekny, nie wiem jakim sciegiem jest robiony ale bardzo mi sie podoba, fajnie ze masz przyjaciolke z ktora mozesz dzielic pasje
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana Twoje hafty są niesamowite!!!pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  16. Ps.Zapraszam do zabawy w seriale... ale widzę, że już w niej uczestniczysz... papa

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna praca przyjaciółki - bardzo delikatna i subtelna. Pozdrawiam serdecznie Marta

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam rozgość się:) to niestety niewielka część moich prac bo bardzo dużo rozdałam i nie robiłam zdjęć. A to te najnowsze:) Ostatnimi czasy haftuję tylko krzyżykiem ale kiedyś dużo haftowałam innymi ściegami na lnie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy