Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 22 lutego 2012

Tusaowy post w lutym


Tak jak zapowiadałam mój słoiczek w tym poście otrzymał ozdabiane wieczko i tym samym nie jest taki ubogi. Marnie się prezentował w porównaniu z Waszymi . Długo nie mogłam się zdecydować jak to zrobić ,jaki rodzaj haftu wykonać itd... ale nie powinno Was to już dziwić..ja tak mam już zawsze. Ale czas pędził i musiałam zdecydować . Mój wybór padł na wzór delikatnego serduszka w pastelowych kolorach zimnego zgaszonego fioletu i delikatnej zieleni. Miało pasować do sukienki mojego elfa- strażniczki słoiczka. No i chyba pasuje.


 Boki słoiczka ozdobiłam koronka w pasującym wzorze serduszek , dodam tylko ,ze kupił mi ja mój kochający mąż... w zyciu bym jej sobie nie kupiła sama ponieważ była bardzo droga!!! doceniam ten gest .Oceńcie zresztą sami..


 Wierzch jest zrobiony w taki sposób by jednocześnie służył jako igielnik
A perełki dopełniły całości.


Wybaczcie , że  jestem taka próżna i poświęcam mojemu słoiczkowi tyle miejsca , ale to moja pierwsza tego typu zabawa i pierwszy słoiczek i jestem z niego bardzo dumna.
Serduszko wyszyte jest na tkaninie którą podarowała mi jedna z Was , nie jest to ani kanwa , ani aida ale tkanina o splocie ułatwiającym wyszywanie krzyżykowo  , chociaż można wyszywać tylko jedna nitką muliny tak drobny jest splot.

Jeszcze mam kilka zaległości i wciąż myślę nad Pamiątkami Komunijnymi , ale powoli wychodzę  na prostą. Bardzo Wam dziekuję za Wasze wszystkie odwiedziny i komentarze, które dokładnie czytam , ale nie zawsze mam czas odpisać . Jeśli macie jakieś pytania które wymagają szybszej odpowiedzi to proszę piszcie na maila
magr1|@tlen.pl. 
Całusy dla wszystkich.




19 komentarzy:

  1. a ja tam się wcale nie dziwię, że tyle miejsca poświęciłaś słoiczkowi... bo i słusznie, jest prześliczny ^^. Maż Ci przepiękną koronkę kupił :).

    Pozdrowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. elfik- strażnik jest boski! :) słoiczek super!

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo delikatnie wyszło, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakże ślicznie ozdobiłaś słoiczek!Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne to Twoje wieczko na słoiczku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne wieczko takie delikatne

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten drobny hafcik, a koronka od męża cudo! Efekt końcowy rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne wieczko!!! Jest to jeden z piękniejszych TUSALowych słoiczków :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny słoiczek i bardzo przydatny (wiem, bo kiedyś też stworzyłam jeden). Na prawdę udał Ci się ten przydaś :) I Mąż super, że Cię rozpieszcza takimi zakupami!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna pokryweczka słoika :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek ma przecudnej urody wieczko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ukoronowałaś słoik! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny Małgosiu słoiczek zrobiłaś:) jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. What a lovely and delicate work
    Pat

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój TUSALowy słoiczek robi furorę, i nie ma się co dziwić! Jest cudny w każdym szczególe! I do tego pilnuje go zjawiskowa dama!:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekny ten pojemniczek:) Ale u Ciebie fajnie:) jeszcze nie potrafię powiedzieć dokładnie, co mnie tak mocnoooo przyciąga,ale klimat sprzyja pozostaniu u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy