Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 30 września 2014

Haftowana biżuteria

Od 3 lat biorę udział w Festiwalu produktów lokalnych w Ustroniu, gdzie wystawiłam do konkursu moją elficę na sikorce, kilka innych przedmiotów oraz min.  biżuterię, którą widzicie na zdjęciach . Za nią to właśnie zdobyłam 2 miejsce w kategorii ''rękodzieło'' za haftowaną biżuterię.








Dobrej nocy Wam życzę.

50 komentarzy:

  1. Gratuluję !
    Biżuteria śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, śliczności przedstawiłaś.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Duma mnie rozpiera tak, że boję się iż dziurkami mi wyleci. Pozatykac ich się nie da. Trudno, może to jakoś przeżyję a puszyc nadal się będę.
    Kochana, nie ma rady, musisz mnie naumiec wklejania tego całego kramu w kapiszon. Mojej sister się zachciało takową biżu posiadac, a jak od wieku wiadomo, babskie chciejstwo gorsze od zarazy muszę jej zrobic, bo spokoju nie zaznam. Co za tym idzie, Ty również, hehe.
    Małgoś Ty moja, nie wiem coż to za jury zasiadało ale pewnie z zacmą zupełną bo nie drugie ino pierwsze Ci się należało więc wyimaginujmy sobie, że pomyłka to była okrutna i pierwsze zdysklasyfikowano i Twoje dzieło na podium wskoczyło. Teraz mi już lepiej.
    Tak więc, bierz się dziewczyno to tutka bo cierpliwosc mojej siory jest bardzo wątpliwa i lepiej się jej nie narażąc.
    Cmok

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję - biżuteria piękna !!!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i życzę Ci w następnym roku zdobycia pierwszego miejsca. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :-).... i zazdroszczę trochę że u nas nie ma czegoś takiego jak festiwal produktów lokalnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bajeczne !! bardzo mi się podoba ten pierścionek !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cuda, a ostatni wisior chyba najpiękniejszy. Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Zasłużona nagroda :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :), a jakieś nagrody rzeczowe były też przewidziane?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A były..drugi raz dostałam żelazko, teraz mam zapas :)

      Usuń
  11. Gratulacje! Zasłużona nagroda za te piękności.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję nagrody... Prześliczna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  13. No i ja się nie dziwię, że zostałaś nagrodzona!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wielkie gratulacje! Twoja biżuteria jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna, też bym taki pierścionek chciała, :)))) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  16. So wonderful and very precious are these embroideries, perfect in colour and finish!

    Greetings from Germany
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję, biżuteria piękna, a żelazka zazdraszczam ja już 3 w tym roku zepsułam

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna biżuteria, zasłużyłaś na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna biżuteria . Nagroda jak najbardziej zasłużona . Dawno nie byłam u Ciebie , przeglądnęłam starsze wpisy i elfica na sikorce to istne arcydzieło. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna biżuteria :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję Ci sukcesu! Biżuteria śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. No no gratuluję ci wygranej należy ci ale pierwsze miejsce - że ja też takie atrakcje przegapiłąm - no cóż - kochana biżuteria jest fantastyczna - ato ja bym ci zabrałą ten pierścień w bieli - buziaczki ślę niesforna Marii

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję:))a na zlocie twórczo zakręconych w Ustroniu też będziesz?:))))

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna biżuteria - gratuluję nagrody!

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie gratuluję! Wspaniałe prace! Zgadzam się z poprzedniczką - powinnaś otrzymać najwyższe miejsce na podium!

    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje szczere gratulacje, a biżuteria, którą prezentujesz wygląda niesamowicie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje w pełni zasłużone :)! Piękna biżuteria.

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję, piękne przedmioty...

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje-bardzo mi się podoba taka bizutka:)))

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję piękna biżuteria :) Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudna biżuteria!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy