Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 27 września 2011

Woreczek na bieliznę


jestem tu tylko na chwile by pochwalić się nowym woreczkiem , który już znalazł właściciela i dalej pędzę do pracy.  Ostatnio mam mało czasu na wszystko a zaległości rosną , muszę ograniczyć zerkanie w kompa , i poważ nie zająć się  wszystkimi zaległościami bo niewątpliwie zginę któregoś  dnia w tym bałaganie ..

Wracając do woreczka , haft jak widać bardzo delikatny i myślę kobiecy wjednym z moich ulubionych kolorów , fiolecie , do tego naszyta odpowiednia koronka , wstążeczka i można pakować różne drobiazgi. Woreczek może służyć za miejsce przechowywania podręcznej bielizny np w sypialni lub łazience.. lub może byc przeznaczony do innych celów.
pozdrawiam Was dzisiaj gorąco bo i słońce nam dzisiaj przygrzewa ..chciało by się taką pogodę zatrzymać na dłużej..

18 komentarzy:

  1. Przepiękny i perfekcyjnie wykonany haft! ogromnie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda, ta ozdobna pasmanteria pięknie podkreśla delikatny hafcik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Delikatnie i kobieco.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały ,delikatne i ulotny...
    Zastanawiam się ,jak Ty znadujesz Kobietko czas..żeby takie cuda tworzyć:)
    Podziwiam każdą rzecz u Ciebie !
    Uściski :)
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  5. Pogodę też mamy przednią! Oby tak dalej do zimy;) A różnej maści fiolety, wrzose i śliwki uwielbiam!Twój haft jest niezwykle delikatny, w sam raz dla Kobiety!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się ,że Wam sie woreczek podoba, ostatnio dużo robie takich drobiazgów ,bo zawsze ktoś coś potrzebuję a robi sie to szybciej niz inne rodzaje haftu. Ja naprawdetyle nie pracuje jak myslicie ,chociaz czasem kiedy mnie przypili to muszę przysiedzieć. Wystarczy ,że wejdziecie na blog Danieli! tam dopiero wre praca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem krótko,bo się śpieszysz:))piękny:))

    OdpowiedzUsuń
  8. WOreczek prezentuje się wspaniale !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny, bardzo kobiecy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. o co chodzi w TUSAL-u znajdziesz tu http://cyberjulka.blogspot.com/2011/08/totally-useless-sal-tusal-zapisy.html#comments
    torebeczka super

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten woreczek, jak każdy twój haft :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten woreczek jest świetny!!! :)
    bardzo bym chciała taki mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten woreczek :) i też pomyślałam, że szybciej powstaje haftowana część, niż przy krzyżykowaniu... Tak wyszywać sznureczkiem i ściegiem za igłą uczyła mnie kiedyś mama, gdy byłam w podstawówce... Może się zdecyduję na coś podobnego w tym stylu? Tylko muszę poszukać takiego rysunku

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy