Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 5 października 2011

Ogladąnie od lat... 18-nastu


Bardzo Wam dziękuję , że czasem odwiedzacie mnie na blogu a Wasze komentarze upewniają  , że jeszcze komuś się to podoba. Witam wszystkich nowych obserwatorów. Powiem szczerze , że nigdy nie liczyłam , na to , że będzie Was tak dużo.






Jesień juz na dobre zagośćiła u nas. Dzisiaj mogliśmy poczuć jej prawdziwe oblicze... miałam nadzieję , że to przyjemne ciepełko na dłużej u nas zostanie .. ale niestety , trzeba przyjąć to co nieuniknione...
Ja też powoli zmieniam tematykę haftów i przestawiam się na nieco jesienne motywy ,  tym bardziej , że przede mną  wymianka  Jesienna  i  Halloweenowa ,  a jeszcze wcześniej oczywiście moje Candy.  Drobny upominek mam prawie ukończony i tylko mam nadzieję , że spodoba się osobie która to Candy wygra...
Tymczasem chciałam Wam przedstawić Woreczek z Hilda oczywiście w tle tym razem nieco  "mniej" ubraną. Mam nadzieję ,że nikogo nie zgorszę.. ale ten rodzaj negliżu jest taki niewinny hi hi



Haft jak zwykle bardzo kolorowy , powiedziałabym , że nawet pstrokaty.. ale w przypadku Hildzi tak nie razi..  i  golizna nie jest tak wyzywająca.

27 komentarzy:

  1. Dopiero co jedno skomentowałam Ty już masz następne cudo! Hildzia cudna, negliż tylko jej uroku dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta Hilda w Twoim wykonaniu jest niesamowita!Niekoniecznie od osiemnastu lat, wszystko co ważne ma zakryte!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hilda nie ma czego się wstydzić.Kolory wesołe i letnio-jesienne.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hilda nie ma czego się wstydzić.Kolory letnio-jesienne.Super woreczek!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hilda cudna:)pełnia kobiecości:)))nie ma się czego wstydzić ani zakrywać:))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hildzia jest prześliczna i bardzo kobieca. Też jestem zdania, że niekoniecznie od lat 18- stu. Haft emanuje subtelnym erotyzmem, przy okazji promując zdrową figurę. Modelki w czasopismach są bardzo chude, a wiele sklepów kończy rozmiarówkę na 38-40.
    Od strony technicznej, haft jest perfekcyjny, ściegi są idealnie dobrane. Podziwiam również kolorystykę, która jest bardzo wyważona, nie jest pstrokata, a jednocześnie ze smaczkiem - kolor krzesła oraz piękne, rude włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Frywolna Hilda jest urocza !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny haft :) a odkryte wdzięki Hildy na nim nie rażą, nienachalne są :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubie patrzeć na twoje wykonanie Hildy mi sie marzy w wersji xxxx ale to co znalazłam nie zawsze jest dobrym wzorem /././.
    Cudna i proszę jeszcze ././.

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Twoje Hildy! Są wyjątkowe, niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham Hildy, dzięki nim jesteś tak sławna :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny! nie macie pojęcia ile radości sprawiają mi WAsze komentarze, czuję sie absolutnie zrozumiana i wiem mam pewność teraż ,że dokładnie odczytujecie mój przekaz to dla mnie bardzo ważne ,bardzo Wam dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. He he nie wiem czy dzieki nim jestem sławna ,ale na pewno jestem dumna z tego ,że udało mi sie opracować swój wzór Hildy, obiecuję ,że w najbliższym candy to ona będzie do wylosowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. Hilda jest piękna i wcale nie całkiem goła. Może się więc pokazywać nawet tym co osiemnastkę dopiero osiągnęli. A woreczek świetny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wierną fanką Twojej Hildy ale przede wszystkim Twoją. Kochana, nawet kiepsko zapowiadający się dzień nabiera jasnych kolorów jak się na Twoją babeczkę popatrzy. Dzięki
    Buziole i zmień ustawienia komentarzy na okno wyskakujące, proszę
    kajka z http://mojemarzeniaija.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kajka dzieki za pomoc!, ja naprawde czasem ciężko myslę, a więc dziewczyny wszelkie sugestie dotyczace bloga przyjmuje z pokora , bo to dla mnie ciagle jeszcze nowośc.
    He He nie wiedziałam ,że mam wielbicielki , ciekawe ile wrogów , zaczynam traktowac WAs jak rodzinę, którą w pewnym sensie jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  17. A really interesting blog! I appreciate your unconvencional designs! Thanks for your visit and... now I'm a follower!
    Elisabetta

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Hildę! Tak bardzo mi przypomina mnie ;D Dziękuję za udział w candy, a poza tym, te haftowane kartki tylko wydają się pracochłonne. Zapraszam za korzystania z kursu, sama się przekonasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Какая "сочная" дама))))
    Пышка!Булочка))))
    Хороший мешочек!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. odpowiadam tutaj, żebyś zauważyła :)
    DMC variations ja kupuję w http://www.123stitch.com/DMC_Color_Variations_Floss.html - w ogóle większość zakupów robię tam, bo ceny - zwłaszcza tkanin i niektórych nici, są bardzo korzystne a i wysyłka nie wychodzi drogo. Ale wracając do DMA colour Variations to jest też tutaj http://needleart.pl/index.php?cPath=10_11_39

    OdpowiedzUsuń
  21. ojej Hildzia jest boska :)(a mogę ładnie poprosić o wzory??) w ogóle Twój blog baaaardzo mi się podoba i na pewno będę go często obserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajny woreczek-taki na dobry nastrój o poranku :)
    PS. Dziękuję za odwiedzinki i miłe komentarze
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy