Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 24 maja 2012

Wygrana w moim candy i ''kradzież pomysłów''


Rano powitało mnie piękne słońce ,wyszłam z kawą na balkon i usiadłam na ławeczce zapatrując się w moje kwitnące obficie pelargonie. Oj służy im południowe słoneczko , które pada na nie od wczesnych godzin porannych aż do jego zachodu.
Do szczęścia brakuje mi tylko małego okrągłego stołu na którym mogłabym położyć moja robótkę , zagrać z dziećmi w grę planszową , czy też zjeść posiłek... ale mam nadzieje , że to małe marzenie już niedługo się spełni.


Ale nie o tym chciałam pisać... jak wiecie  osobą , która wygrała upominek w moim candy jest Anja.
Mam nadzieje , że droga Aniu , przesyłka dotarła już do Ciebie.
Poprosiłam zainteresowaną o zwłokę z racji różnych uroczystości rodzinnych na które przygotowywałam hafciarskie prezenty...i nadal to robię !
I wreszcie nadszedł upragniony nie tylko chyba przeze mnie dzień , w którym mogłam wysłać swoją pracę. Miał to być tylko woreczek  , ale z racji tego , że Anja wykazała się taką wyrozumiałością i cierpliwościa postanowiłam zrobić dla niej coś na co miałam ochotę już od dawna !


Mój pierwszy przyborniczek..Inspiracją były przyborniki mojej niedoścignionej Mistrzyni
cyber julki  Zdaje sobie sprawę ,że blado wypada przy dziełach które tworzy Paulina , ale musicie mi wybaczyć wszelkie niedoskonałośći ponieważ to moje '' pierwsze dziecko''. Mam nadzieje ,że i Anja okaże wyrozumiałość... robiłam go z myślą o Niej i włożyłam w jego powstawanie całe serce... dlatego też tak długo to trwało.


Motywem haftu jest wiosenno-letnia łączka na której nie mogło zabraknąć latających pszczółek , lub jeśli ktoś uważa inaczej ( czytaj w domyśle -mój mąż.. ale to chyba złośliwie hi hi) os!
Przyborniczek ma też z przodu jedna przydatną funkcję , służy jako poduszeczka na igły.


Jest wiązany na wstążeczkę , na której końcach uwiązałam koraliki . To rozwiązanie tak bardzo podobało mi się u  Cyber Julki , że postanowiłam pomysł wykorzystać w mojej pracy.
Dodam tylko , że ostrzegałam Paulinę , że będę ''wykradała' Jej niesamowite pomysły. Mam na to zezwolenie zainteresowanej ( oby tylko go nie cofnęła !). Nic na to nie poradzę ,że tak bardzo podoba mi się to co robi !...


A tak wygląda  środek przybornika..


Może zawartość nieco uboga , ale postaram się doskonalić w tej materii..


Jak możecie zauważyć w prawym górnym rogu okrągła poduszeczka igielnik , którą  Anja może wykorzystać po jego otwarciu przybornika  na wbijanie podręcznych igiełek czy szpilek.


Mam nadzieję , że będziesz Anju zadowolona z mojej niespodzianki i będą Ci one mnie przypominały.

34 komentarze:

  1. Piekny jest :) Strasznie mi sie ten przybornik podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ten przybornik :) uwielbiam Twoje haftowane "łączki"!

    OdpowiedzUsuń
  3. mega boski ten igielnik :) zachwycił się na maksa

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli się Anji nie spodoba (w co wątpię niestety) może do mnie przysłać, ja przygarnę z przyjemnością. Śliczne prezenty, uwielbiam takie klimaty :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny!!! naprawde świetna robota!!!
    podziwiam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. niepotrzebnie jesteś skromna, bo jest czym się chwalić! zdecydowanie u dany debiut, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JUŻ WIDZĘ JAK ANJA BEZIE Z RADOŚCI TUPAĆ NÓŻKAMI....BO JA BYM TUPAŁA:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne to jest! Przepięknie wykonane i bez obaw, będzie się podobać.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, no śliczny przybornik!!! wyborny

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny przybornik, gratuluję i zazdroszczę nowej właścicielce:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ech dała bym wiele za taki cuuudowny przybornik:)))) zazdroszczę wspaniałości, które dostała Ania. Pozdrawiam S.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiekne prezenty...na pewno Anja bedzie nimi zachwycona...

    OdpowiedzUsuń
  13. C u d n y przybornik a najbardziej podobają mi się te wyhaftowane kwiatuszki na tym lnie no i ten woreczek - r e w l a c y j n y!!!
    Szczęściara z tej Anji:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne hafciki!!!! A przybornik rewelacyjny :) Ech pięknie Ci kwitną te kwiatuszki ...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Same wspaniałości :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Moja Droga Luno! Stworzyłaś przecudny przyborniczek! Strasznie się cieszę, że zainspirowałam Cię do jego stworzenia! Twoje hafty są jak zwykle zjawiskowe, łącznie z kwiatuszkiem na igielniczku - taka wisienka na torcie!:) Anja będzie zachwycona! Dziękuję Ci za tyle komplementów!:)))) Ślę całusy i ściskam zdolne rączki!:)

    P.S. W mojej pasmanterii są już te kwiatuszkowe koraliki:) Daj znać czy jesteś nimi zainteresowana.

    OdpowiedzUsuń
  17. mrrrauk! śliczności ^^ igielniczek jest wyjątkowo uroczy i zgrabny ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Ha, ha - oczywiście, że nikomu nie oddam!
    Luna - no pewnie, że się podoba !!!!!
    Warto było poczekać :) - a ja cierpliwa kobieta jestem ;)
    Dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Cierpliwość popłaca :) Woreczek jest słodki, a przybornik - eh!!! Powzdycham sobie do niego... O cyberJulce juz nie raz czytałam że jest fantastyczna i aż się boję zajżeć do niej, bo my mi się chyba coś w mózgu przepaliło od nadmiaru pomysłów :) Pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik i przybornik , po prostu boski ..

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne są Twoje prace. Cudny woreczek i przybornik, gratuluję Anji. Bardzo podobają mi się Twoje hafty, są delikatne i subtelne. Dziękuje Ci za odwiedziny i piękne komentarze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Woreczek jest piękny delikatny a przybornik to świetna przydatna rzecz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. dziękuje za miły komentarz na moim blogu :) może skusisz się na wymiankę u mnie? pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace!! a przybornik jest świetny i pomysłowy !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie wykonany woreczek i przybornik! Pozdrawiam i miłego tygodnia życzę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dzięki za odwiedziny...)))bardzo fajny pomysł , prezent rewelacja pa....pa...

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł - przybornik pierwsza klasa! Urocze są te kwiatowe wzorki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny prezent przygotowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam koleżankę o takim samym nicku :). Ciekawy blog więc wpisuję go na listę polecanych i na pewno będę zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Woreczek i przyborniczek zjawiskowy i urzekający. Jestem nim oczarowana:)) Piękne hafty stworzyłaś!
    Pozdrawiam gorąco i dziękuję za ciepłe słowo u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki sliczny! Pszczolka rozloozyla mnie na lopatki! Calosc bardzo efektowna!

    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudny prezent. I dopracowany w najmniejszym szczególiku, widać, że wiele serca w to włożyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie Twoje prace są piękne!!! Pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy