Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 14 maja 2012

Wiosenna torba z bratkami i różany igielniczek.


Witajcie ! wpadam dosłownie na kilka minut by pokazać Wam torbę , która już niedługo zmieni właściciela.
Przez ostatnie dwa tygodnie nie miałam igły w rekach , nie mam na to ani czasu , ani sił.
Boje się  , że niedługo niektóre z Was wystawia mi  ''wilczy list'' , ale ja naprawdę nie mam chwili wolnej na hafty ! Jeśli nie pracuje to podganiam zaległości w domu , albo idę  pod balkon na mój skrawek zieleni poplewić lub coś posadzić . Pogoda ostatnio nas nie rozpieszcza , pochowałam zimowe sweterki i teraz przyszło mi je wyciągnąć ! co za klimat ! Ale jest nadzieją , że od następnego tygodnia będzie cieplej...mam taką nadzieję , bo ja kocham ciepełko... Wy pewnie też.

                                                          

 Haft wykonałam kilka miesięcy temu i nie mogłam się zdecydować  gdzie go umieścić... no i wreszcie decyzja została podjęta.


Torba jest oczywiście na potrzewce z niewielka kieszonka na zameczku.



Kolorystyka haftu pasuje do koloru potrzewki ,mam nadzieje ,że spodoba sie nowej włascicielce.


 Moje krzaki z różami stały się  tez inspiracja do powstania małego igielnika , ma być zapowiedzią pąków róż które rozkwitną na mojej balustradzie. Jest ich już całe mnóstwo i mam nadzieję , że się rozwiną.



W tle widoczne moje pelargonie ,którym bardzo służy słoneczko goszczące na moim balkoniku przez cały dzień.






  A to mój niewielki zielnik , na razie mam mięte i melisę. Z uwagi na niewielka ilośc miejsca nie mogę sobie pozwolić na  wszystkie zioła jakie bym chciała. Pozostanę przy tych najbardziej popularnych..                                                                                                                                                                                        


                                                           
W tamtym roku dostałam od koleżanki irysy , które pięknie się przyjęły w moim małym ogrodzie i teraz mogę podziwiać te cudowne kwiaty. Marzą mi sie jeszcze w innych kolorach.

Czasem pięknem trzeba się delektować  z bliska...tak jest z tymi kwiatami , zapomniałam ich nazwy , ale to rośliny jednoroczne ,wspaniały motyw na haft.
                                                                      

I na koniec pokazuje poduszkę dla mężusia z haftem , który już znacie..nie prędko zrobie mu nową więc nie może wybrzydzać.
I to by było tyle , nie wiem kiedy pokaże Wam kolejna pracę , nie dlatego ,że nie powstała tylko nie mam czasu na obrabianie zdjęć , dlatego kolejne posty będą pokazywały to co zrobiłam a nieco sie zdeaktualizowało.
 Przepraszam Was tez ,że nie mam czasu zostawiać komentarzy pod Waszymi dziełami , ale to nie znaczy , że nie zerkam! obiecuje ,że będe systematycznie to robić. 
                Zabiegana Luna.


40 komentarzy:

  1. A JA NAWET NIE MAM CZASU WSADZIĆ ZIÓL DO SKRZYNEK:((...KOCHAN A TE TWOJE HAFTOWANE ŁACZKI TO MISTRZOSTWO ŚWIATA:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne - igielnik, podusia , roślinki, ale w torbie to się zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna torba, niezwykle delikatny haft,na pewno zauroczy właścicielkę.Zioła na balkonie za pewne cudownie pachną ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. kwiatuszki na torbie cudeńka, ale poduszka dla męża - mistrzostwo ;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne prace. Torba jest rewelacyjna! A igielnik- bomba! Uwielbiam Twoje tworki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko rewelacyjne, torba jest zarazem delikatna i gustowna:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci ta torba wyszła!!!
    A igielniczek jaki słodziutki :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. cuda kochana pokazujesz wszystko bym z chęcią przygarnęła a najbardziej w tym momencie to igielnik:)))) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo piękna torba ^^ a igielniczek śliczny :).

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne prace :)
    torba zachwycająca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Torba jest przecudna !!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj dzieje się, dzieje na twoim balkonie :) Kwiatuszki prezentują się na torbie uroczo, dobry wybór wykorzystania hafciku.

    OdpowiedzUsuń
  13. prześliczne te hafciki robisz :) aż się nie mogę napatrzeć... i jakie piękne zdjęcia kwiatów... ach!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Torba przecudna- zazdroszcze właścicielce!!! Kwiaty na balkonie urocze...

    OdpowiedzUsuń
  15. torba rewelacyjna!
    niezły masz ogródek na balkonie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny igielniczek, a Twoje hafty "łąkowe" po prostu uwielbiam i śnią mi się po nocach :) Te bratki, wcześniejsze maki i jeszcze inna letnia łąka... są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przecudowne prace!!!! I igielniczek i podusia dla mężusia a torba po prostu zachwycająca...!!! Podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniutki igielnik i poduszka, a kwiatki jakby specjalnie na tę torebkę wyszywane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Torba w moim stylu....cudo! Igielnik też mnie powala...ponieważ kocham róże!!!!!
    Poduszeczka... mmm... superaśna :)
    Znam ten ból ...brak czasu mnie również dopadł.... jak znajdziesz gdzieś zapas to daj nać!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torba jak i podusia są cudne!Tyle pięknych roślinek gości na Twoim balkonie-bardzo ładne zdjęcia:)pozdrawiam-też zabiegana:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie ,ze wpadłaś na mój blog.Ja tez teraz ogarniam roślinki,to moja następna pasja.
    A torba super.
    Pozdrawiam.
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  22. Torba wiosenna przepiękna, zawieszka z różą również. Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam. Ewa

    OdpowiedzUsuń
  23. Torba jest zachwycająca, przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna torba!! Perfekcyjnie uszyta! A podusia bardzo rozweselająca :DDD Byłam wczoraj w wiadomym sklepie, już pani powiedziała, że nie będzie obiecywać kiedy będą mieć dostawę, także będę trzymać rękę na pulsie, dokupiłam te majteczki z klapeczkami, malutkie kwiatuszki i materiał w śmieszne pingwinki:D A na pudełka podeślę Ci linka do obejrzenia:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Z haftem trafiłaś w dziesiątkę. Torba śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabiegana Luno wszystko u Ciebie jest przecudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna torba.No i zdjęcia kwiatów oglądałam z przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  28. torba i igielnik przepiękne! Kwiaty również :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Torba z haftowaną łączką prześliczna , igielnik też piękny !!!
    Luno pytałaś mnie o papier do transferu - kupuję taki do nadruków na koszulki bawełniane i drukuję na zwykłej drukarce. Potem dokładnie wycinam wzór ( bo jak zostaje dużo papieru to daje trochę sztywny efekt)i wprasowuję. Aby wzór nie był błyszczący to przykładam papier śniadaniowy i jeszcze raz leciutko przeprasowuję.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Haft na torbie to wlasnie jego idealne miejsce. Podoba mi sie:)
    Igielnik malutka rzecz a jak przydatna i pieknie wygladajaca ozdobka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Haft znalazł świetne miejsce ... torebka idealna:-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Qra Domowa- ja tez czasem przetrzymuje roslinki w małych doniczkach zanim je przesadzę , aktualnie tez parę czeka na ... no czas...

    Maryś- no poduszka to troche mi nie wyszła..

    Luna- bede pamietać ,że podoba Ci sie taki igielnik.

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczna torba :) w sam raz na takie słoneczne dni jak dzisiejszy

    OdpowiedzUsuń
  34. Lovely bag! Love it! :) judy

    OdpowiedzUsuń
  35. Torba prześliczna! Rozważna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna torba! I do tego ta urocza podszewka!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy