Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 25 lipca 2012

Kobieta z motylem


Prace Gosi zna wiele z nas , dlatego nie potrzebują reklamy. .Przeglądając Jej stronę zobaczyłam przepiękny   wisiorek  w którym zakochałam się natychmiast. Poprosiłam włascicielkę bloga o zrobienie podobnego. I tak stałam się posiadaczką cudownej biżuterii z ulubionymi elfami.
Gosia poprosiła mnie o zrobienie woreczka z zarysem kobiety.
No i wreszcie udało mi się go zrobić i teraz mogę go pokazać . Mam nadzieję ,że już dotarł do właścicielki.


Gosia wzór wybrała sama , nie mogłam sie tylko zdecydowac na to w jakim kolorze ma byc motylek, ponieważ w oryginale jest jednokolorowy. Wydawało mi się jednak , że jest nieco monotonny, dlatego po wzajemnej konsultacji , postanowiłyśmy , że zrobię go kolorowym. 
Czy woreczek i całość na tym zyskała , czy straciła to już pewnie sprawa gustu , możecie sami ocenić.


Mój woreczek pozuje mając u boku przepiękne kwiaty clematisu , ciekawe na tle którego prezentuje się piękniej...


Mam nadzieje , że to nie ostatnia kobietka w tej wersji..


A teraz biegnę nad jezioro korzystać z kąpieli puki ciepło , następnym razem zabiorę Was na spacer po Łagowskich polach i łąkach.
Pozdrawiam  serdecznie.

22 komentarze:

  1. Woreczek wypracowany ...taki lawendowy ...całuski pa...pa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczny woreczek zrobiłaś...
    piękny ten motyw kobiety z motylkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczny woreczek,a kolorowy motylek dodal mu wiekszego uroku...

    OdpowiedzUsuń
  4. przeuroczy taki subtelny a ten kolorowy motyl to kwintesencja całości:) pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny motyw, jest taki delikatny, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny, delikatny- takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny woreczek, z delikatnym motywem, pięknie dobrane dodatki ozdobne!

    OdpowiedzUsuń
  8. ten motylek to po prostu strzał w 10!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super woreczek. Myślę, że jeśli motylek byłby w jednym kolorze, to zlałby się z resztą. A tak jest bardzo fajnym, kolorowym akcentem.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny woreczek. Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękny woreczek. Uważam, że haft zyskał na kolorowym motylku!! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne woreczki:)Podziwiam:)

    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Motylek cudnie zdobi, jest prześliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniały woreczek! A motylek to taka wisienka na torcie! Świetna praca!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  15. motylek przez te kolory wyszedł jak żywy

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo Wam dziękuje za te wszystkie przychylne komentarze , wasze rady i opinie sa dla mnie bardzo ważne dlatego dziękuję za każde słowo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejna piękna praca! Kolorowy motylek był strzałem w dziesiątkę! Całość zyskała dodatkowy blask. Buziak ode mnie i od Alanka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja :) Bardzo piękny ten woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudny woreczek, pięknie się prezentuje a haft zachwycający!!! Gratuluję talentu do haftu, wszystkie twoje prace podziwiam!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy