Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 23 lipca 2012

Wymianka różana

Jakiś czas temu brałam udział w wymiance różanej organizowanej przez Sylwię z blogu 
Luna . Temat bardzo mi się podobał , ale do ostatniej chwili nie byłam pewna czy podołam wyzwaniu.
Niejako na ostatni dzwonek wziełam w niej udział . Moją wymiankową parą była właścicielka blogu , która tworzy pękne przedmioty w różnych technikach.



Na pokazanych zdjęciach , możecie razem ze mną podziwiać to co dla mnie zrobiła Luna.
Przepieknie ozdobiony domek na kluczyki , motyw róży jest cudowny ! , bardzo , bardzo mi się podoba !


Tą samą techniką decupage ozdobione szpuleczki na koronkę . Sylwia naprawdę się postarała , ponieważ zrobiłą dla mnie to co mnie się podoba i do tego rzeczy użytkowe . Tymi szpuleczkami mnie urzekła.!


Jadąc na urlop zabrałam ze soba piękną biżuterię z lnu  kamieni , której praktycznie nie ściągam. Bardzo podobaja mi sie czerwone kamyki a zestaw swietnie kompletuje się z moim kapeluszem i ubiorem.
To był strzał w dziesiątkę.
Całość wymianki została dopełniona przez koronki , miline i świeczki w rózanych kolorkach. Naprawde efektownie sie to prezentuje. Sylwio bardzo Ci dziękuję za wyminkowe upominki.!


A to moje upominki dla Sylwii . Różany igielnik.


I woreczek z różą.


Mam nadzieję , że choć trochę spełniłam oczekiwania Sylwii .

Post krótki i pisany w pośpiechu a to dlatego , że dzieci tupią mi nad głową .Pojawiło sie trochę słoneczka i chca iść nad wodę , a ja boje się , że internet mi padnie.
Pozdrawiam Was bardzo goraco i mam nadzieję , że słońce zawita do nas na dłużej..

13 komentarzy:

  1. Piękne prezenty podarowałyście sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie bardzo się postarałyście i prezenty są przepiękne po obu stronach! Mnie najbardziej urzekły: domek i szpuleczki z różanymi motywami, oraz Twoje hafty na igielniku i woreczku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie się obdarowałyście:)))
    pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj jakie wspaniałości :) W Różanej nie brałam udziału, w Księżycowej startuję :) Może na Siebie "trafimy", kto wie :) "Ręka" Sylwii jeśli chodzi o losowania jest naprawdę szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne prezenty. Rzeczywiscie rozany domek urzekajacy:-) u nas tez upal. Dzieci w basenie lody sie kreca a slychac u nas dzwiek pily spalinowej i walczymy z 20 m drewna na opal... Pozdrawiam i niezapomnij dac znac kiedy wrocisz to ci wysle prezent:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna wymianka :) Sylwii na pewno się Twoje prace spodobały

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wymianka !!!!!!!!!!!!!!!!
    Róże to wdzięczny temat i ponadczasowy !
    pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. Podarunki super , cieszą oko....))) Całuski pa...pa...

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prezenty, dane i otrzymane:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana igielnik jest stale w użyciu:) w końcu nie kłuję sie po biuście;) i zawsze wiem gdzie mam igły:) a woreczek wypełniony włóczkami, które czekają na swoje 5 minut;) Dziękuję ci ślicznie za wszystko:* a co do biżu to te czerwone kamienie to naturalny koral:) bardzo się cieszę, że prezenty ci się spodobały. A i kuszę kolejną wymianką;) tym razem księżycową - to co Luny kochają najbardziej:))) LUNO:))) Pozdrawiam serdecznie Sylwia - Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna wymianka, a prezenty wzajemne super!

    OdpowiedzUsuń
  12. dziewczyny, świetnymi prezentami się obdarowałyście!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny różany igielnik :).

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy