Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 30 lipca 2012

Ryciny dzieci


Bardzo lubię takie grafiki , które cofają mnie do lat minionych , rozbudzają wyobraznię
nieco nostalgicznych...świetny element dekoracyjny i motyw na różnego rodzaju transfery i decu.
Mam nadzieje , że amatorzy takich klimatów znajda cos dla siebie..


Motywy dziecięce zawsze mi sie bardzo podobały..



Może kiedyś uda mi się je użyć do swoich pomysłów..
a tymczasem kończe urlop i jutro wracam do domu.
Pozdrawiam Was serdecznie.

22 komentarze:

  1. Super grafiki,,wykorzystam napewno..zycze wiele milych pourlopowych chwil:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne :) sama sobie zapiszę na dysku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne grafiki! A skad Ty je masz? Pokazesz ich wiecej? Sa silczne i moze je wykorzystm:-) a moge juz wyslac prezent? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się ,że Wam sie podobają , pochodza z netu , pokaże więcej..

    OdpowiedzUsuń
  5. grafiki urocze - też lubię takie klimaty... a i zdjęcie nagłówkowe ładne... przypomina mi takie jeziorko (chyba pod Szczecinem albo i w) gdzie była właśnie woda takiego koloru...

    OdpowiedzUsuń
  6. children and dogs... always the best choice... thanks

    OdpowiedzUsuń
  7. sa swietne i oddaja to co w nich najwazniejsze,dusze...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nadajemy na tych samych falach, bo ja uwielbiam takie grafiki i chętnie skorzystam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Luno śliczne ryciny i pozwoliłam sobie je zapisać ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajniuchne.
      "Mam nadzieje,że amatorzy takich klimatów znajda cos dla siebie.."
      Uważam to za Twoją zgodę.Zapisuję, bardzo mi będą pasować na ścianę.Bardzo Ci dziękuję.

      Usuń
  11. Cudne grafiki. Oczywiście zapraszam do mojej zabawy :) akurat w tym podaj dalej są inne zasady i można zapisywać się bez ograniczeń do trzech razy :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, aż chciałoby sie je wykorzystac

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za informacje,napewno ja sprawdze-przy najblizszej okauji-teraz jednak brakuje mi czasu...mamy zniwa wiec nie ma czasu na nic...no chyba,ze popada deszcz....
    Dziekuje raz jeszcze i zycze milego dnia !
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  14. Hello Luna, Thank you for those nice comments...Your work is beautiful and I would love to follow you now. :) judy

    OdpowiedzUsuń
  15. a mnie sie podoba ten stary pozolkly papier :) dziekuje za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne grafiki:)))Dzięki za odwiedziny, zapraszam ponownie :))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj!!!

    Wlasnie znalazlam czas i postanowilam postapic tak jak mi napisalas.
    Nie mam pojecia,kiedy tak pomieszalam,ale nie mam w ogöle dostepu do konta...
    Adres mam loremia123@ooglemail.com a po wpisaniu wyskakuje mi loremia123@googlemailS.com...Haslo wpisuje,ale wyskakuje mi,ze mam potwierdzic,ale ja dalej nie moge sie ruszyc,....
    Chyba musze zalozyc nowe konto????????????????????? :(((
    To chyba tez oznacza,ze nie moge niczego wykasowac w google... :((
    Dziekuje wiec Ci za dobre rady.... niestety chyba na darmo...

    Udanego wieczoru zycze!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie też zawsze zachwycały takie ryciny. Piękne.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy