Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 7 lutego 2013

Cuda od Aliny


Kiedy zobaczyłam na blogu Aliny te nożyczki to moje serce drgneło !
Wybłagałam Alinę aby mi je kupiła i oto mam !
Ale to nie wszystko , umówiłyśmy się na małą wymiankę .
No ja swojej jeszcze nie przygotowałam , ale pochwalę się czym
 obdarzyła mnie Alina .


Tak wyglądała przesyłka po wyjęciu z kartonika... też mi się przyda.
Alina dopracowała każdy szczegół , zobaczcie te zawieszki z inicjałem na kolorowym
błyszczącym sznureczku ! Ja nie jestem zbyt moca w pakowaniu upominków ,
 ale siłą rzeczy uczę się od mistrzów. Pięknie !


A w środku pięknie pomalowana skrzyneczka ze slicznym delikatnym wzorkiem..


A w środku same skarby . Alinka spełniła moje marzenia dotyczące 
bobinek i drewnianych klamerek .
Jestem zachwycona !


Kiedy zobaczyłam to serce i dowiedziałam się , że to tablica nie mogłam wyjść ze zdumienia .
Świetny pomysł , zawieszę ja w kuchni przyda się , a teraz chce taka większa hi hi.


Alina dodała jeszcze inne skarby , które przydają mi się w moich pracach.
Wszystkie użyte wstążeczki i drobiazgi , które posłużyły Jej do pakowania upominku 
zostaną wykorzystane .


Tak prezentowały się nożyczki w pudełku.
Teraz kolej na mnie...
Bardzo Ci dziękuję Alinko !

16 komentarzy:

  1. Ech..Luna..dwa dni temu zachwycalysmy sie nozyczkami u Chagi na jej blogu a tu masz..marzenie Ci sie spelnilo..masz i Ty sliczne nozyczki i nie tylko..obdarowana zostalas wspaniale .Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piękne rzeczy dostałaś ...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Luna, sama przyjemność!
    Cieszę się że mogłam sprawić Tobie odrobinę radości!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale wspaniałości dostałaś! Nie tylko nożyczki cudne, ale i pozostałe rzeczy też. Oczopląsu można dostać :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenciki dostałaś. Nożyczki faktycznie urocze no i wszystko co wychodzi z rąk Aliny jest piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne prezenciki otrzymałaś:) te bobinki też mnie się podobają! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zainteresował mnie drewniane bobimki , śliczne , nozyczki oczywiście że też , od jakiegos czasu am i ja , świetnie się nimi pracuje ..Ale cudeńka dostałaś ,,

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawdziwe cudeńka dostałaś od Alinki!:)
    też takie nożyczki sobie kupiłam:) a tych bobinek to Ci zazdroszczę...też do nich wzdycham...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny prezent! Bobinki też skradły moje serce.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka :) A to serducho z kredą - boski pomysł! Na krótkie miłosne wiadomości :) Muszę sobie taką sprawić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Super niespodzianka...Same cudności....Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczne prezenty!! same cuda, a maleńka tablica świetna rzecz... gratuluję tych piękności do koroneczek !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że jednak udało Ci się zdobyć te nożyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam. Zapraszam do bombonierkowej zabawy. Pozdrawiam serdecznie i lawendowo :)


    http://beatybombonierka.blogspot.com/2013/02/dam-drapaka.html

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo tak...ja tez muszę się wiele nauczyc w kwestii pakowania...hihihihi:)) piękne nozyczki:)))

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały prezent ^^ nożyczek zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy