Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 18 lutego 2013

Już wiosennie

Witam Was nieco sennie..zima nie odpuszcza , zapowiedzi w tej materii
też nie są zbyt ciekawe ! ale wiosnę czujemy już w kościach.
Mam nadzieję , że szybko nadejdzie bo nastrój mam paskudny.
Tymczasem chciałam Wam pokazać pracę , która  powstała na 
min. ma być podpowiedzią dla tych z Was którzy ,
 zechcą zmierzyć się z tematem ,, Przedwiośnia".
Zapraszam wszystkich do udziału w zabawie w 
Turkusowym Hamaku !.


W tamtym roku zrobiłam tez haft na firankę do kuchni ,
z motywem bratków , który już nie raz gościł w moich pracach , 
ale chyba jej nie pokazywałam . A że motyw jest bardzo wiosenny 
bo lada chwila a bratki pojawia się w moich skrzynkach na balkonie ,
tym bardziej mogę ją pokazać.
Przepraszam Was za jakość zdjęć , ale okno kuchenne mam od północy
 a przy takiej pogodzie jak dzisiaj zdjęcia nie prezentują się zbyt ciekawie..


Zgłaszam moje prace na wyzwanie w Szufladzie -Wiosna
Mam nadzieję , że naprawdę szybko przywołamy wiosnę!
Luna.

40 komentarzy:

  1. Firanka śliczna. Delikatny motyw bardzo pasuje. ja juz tez wypatruje wiosny, ale o dziwo nie czuję zmęczenia, które o tej porze mnie dopada. Moze przez to, ze mam tyle pracy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście przywołujesz wiosnę:-)
    Mam nadzieję, że Ci się uda. Kwiatki prezentują się ślicznie:-)
    Pozdrawiam ciepło

    PS.
    Chyba dołączę do Ciebie i też zacznę wołać...;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Firaneczka prześliczna !!! Zachwycona jestem tymi delikatnymi brateczkami !!! Już dawniej zwróciłam na nie uwagę przy okazji lnianej torby.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje kwiatowe hafty!

    OdpowiedzUsuń
  5. Очень миленько и очень весеннее настроение))))

    OdpowiedzUsuń
  6. I przybornik na spinacze i firaneczka są urocze:) zapachniało wiosną u ciebie oj zapachniało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne hafty-jestem za , ale jeszcze tylko miesiąc i wiosna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne. Jestem pod wrażeniem Twoich prac. Zazdroski tyko pozazdrościć:) Ja też lada dzień wysadzam bratki do skrzynek.
    Wpadniej do mnie na rozdawajkę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo śliczne wiosenne motywy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam Kazuko :)
    Cudnie, wiosennie !
    Ale to niesamowite że ja mam też na tamborku Aoki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wiosenne hafciki, takie delikatne! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne wiosenne kwiatki u Ciebie już pachnie wiosną:)

    OdpowiedzUsuń
  13. U Ciebie już pięknie wiosennie!! Mam nadzieję, że niedługo za oknem też tak będzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Kwiaty wiosenne i bardzo ładne. Dzięki takim pracom wiosna na pewno wkrótce nadejdzie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka śliczna firaneczka! A przebiśniegi - cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne prace ...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna ta firanka...
    bardzo ale to bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroska cud, miód.Taka subtelna,lekka i wiosenna

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jak zwykle jestem pełna zachwytu Twoimi kwiatkowymi hafcikami - uwielbiam te drobne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Firaneczka prześliczna! Przebiśniegi wyglądają przepięknie!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. CO WPIS, TO ZACHWYT WIĘKSZY , PIĘKNIE DOBIERASZ SWOJE HAFTY!

    OdpowiedzUsuń
  22. wiesz co ?? Uwielbiam Twoje bratki,taka estetyka jest mi bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo piękne Twoje hafty.Oglądałam również i te poprzednie.Bardzo mi się podobają.Jest to zresztą moje niespełnione marzenie-nauczyć się haftu krzyżykowego.Podobno nie jest to trudne,ale ciągle brak czasu.Pozdrawiam.Dziękuję za odwiedziny i komentarze.

    OdpowiedzUsuń
  24. Na firance hafcik prosty a daje ogromny efekt! swietnie wygląda i przywoluje wiosne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne maleństwa zwłaszcza ta łąka na firance

    OdpowiedzUsuń
  26. LUNKO KOCHANA JAK JA KOCHAM TWOJE ŁĄCZKI..TO CHYBA NIE MUSZE CI PISAC??????

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach piękna bratkowa firaneczka - taka subtelna :) No i bedziesz teraz szukać klamerek pod pierwiosnkami :) Lubie Twoje hafty na lnie :))))

    OdpowiedzUsuń
  28. masz swoją własną łąkę, tuż pod nosem :) cudny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wreszcie zapachniało wiosną! Cudne kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna ta firanka, delikatna i kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczo i kwieciście u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dziewczyny bardzo , bardzo dziekuje za te wszystkie miłe słowa. Niezmiernie mi miło ,ze firaneczka wzbudziła u Was taki entuzjazm , to dopiero pierwsza jej cześc , pełni role zazdroski , musze jeszcze wzyszyc jej górna czesc , ale kiedy? tego nie wie nikt.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ladne hafty :)
    Jakie cudownosci wyszukalas w dzisiejszym poscie...
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Prace absolutnie przepiękne :) taka zazdrostka - marzenie :)
    Ech, ta nostalgia... Od takich haftów zaczynałam swoją przygodę z igłą i nićmi. Wszystko gdzieś wywiało, wzory z haftem płaskim tak skrzętnie niegdyś gromadzone gdzieś przepadły i nawet nie wiem, gdzie i kiedy...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Firanka przepiękna. Do pozazdroszczenia, bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piekne wyszywanki !!
    :)
    Pozdrawiam Serdecznie
    http://www.robutkowadolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. :-)))) oh it's true! you like kazuko design!! you are very artist

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy