Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 14 lutego 2013

Piekna chusta i broszka oraz prezenty od męża.

Witam Was serdecznie w Dniu Zakochanych !
Zrobiłyście już swoim najbliższym walentynkowe prezenty ?1
Bo ja już wczoraj zrobiłam mojemu mężowi słodko-pachnący upominek hi hi ,
Oczywiście moje chłopaki upomniały się o swoją dole..
eh te dzieci..
Ale ja nie o Walentynkach tym razem , tylko chciałam Wam pokazać 
Jaka chustę zamówiłam sobie u Qrki , 
że robi niezwykłe rzeczy nie muszę chyba nikogo przekonywać ,
a Jej chusty nie raz podziwiałam .
He he nie udało mi się wygrać takowej w żadnym candy ,
dlatego zdecydowałam się poprosić Beatkę o zrobienie takiego cacka..


Prawda ,że jest cudowna? zawsze o takiej marzyłam i wreszcie mogę ja podziwiać.
Co prawda na razie boje się ja nosić jest dla mnie jak relikwia hi hi .


Zawsze miałam słabość do takich ażurków , ale sama nie bardzo sobie z nimi radzę.
Na tej chuście wygladają przepieknie.


Beatka zrobiła mi niespodziankę dodając do chusty przecudna broszkę z filcu.
jest naprawdę śliczna ! i myślę ,że żadne zdjęcie tego nie odda.
Pierwszy raz mam tego typu ozdobę w rekach i jestem oczarowana.
Nie wiem czy wyraziłam swój zachwyt  dostatecznie , ale ona naprawdę jest niezwykła.
Beatka doczepiła do niej maleńkie koraliki w odpowiednim kolorze , do których to mam 
dużą słabość , wszystko wygląda bardzo pięknie i elegancko , bedę ją przypinać na chuście 
tak jak to pokazała na swoim blogu.


A teraz pokażę Wam jakie wstążeczki , sznurki i koronke kupiłam sobie ostatnio..


Wstążeczki postanowiłam nawinąć na cudne bobinki , które dostałam od Aliny.


Nie wiem jak fachowo nazywa się ta falista wstążeczka , moja mama
mówiła na nią zawsze '' krepinka'' , ale pytałm w pasmanterii i raczej
nie jest znana pod ta nazwą. Nadal szukam takiej w kolorze jasnego różu
ale nigdzie nie udało mi się kupić.


A to prezent od mojego męża hi hi , prawda , że bardzo kobiecy ?
Gdyby mi ktoś powiedział 2 lata temu ,że bede bardzo szczęśliwa z takiego upominku
to zapewne popukałabym się w czoło i dorzuciła jakaś ironiczną uwagę.
Ha ! jak kobieta potrafi być zmienną !
Ciekawe co mi się przyda za kolejne 2 lata , aż się boję !
Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuje za wszystkie miłe komentarze pod adresem
słoiczka i fotelika.
Pozdrawiam serdecznie . 
Luna.

25 komentarzy:

  1. oj Luno, chusta jest niebiańska, i ten kolor. A od małżonka iście bardzo przydatny prezent, zapewne więcej ty z niego skorzstasz niźli on, ot taki paradoks :) Muszę przyznać że przydasiom nigy się nie mówi dość !!!!! Im więcej tym lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  2. Też choruję na taką chustę i też niestety nie wygrałam żadnego candy. Jest piękna! Zakupy i prezenty okazałe!
    Zapraszam Cię na moją rozdawajkę!
    Pozdrawiam.
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. przepiękna chusta :) i dodatek również :)
    zakupy bardzo udane :D
    a za dwa lata... piła łańcuchowa jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Chusta super, a prezenty takowe też dostaję i bardzo mnie cieszą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezent praktyczny [ja dostałam pistolet do klejenia na gorąco] byłam w siódmym niebie ,wiec dobrze Cię rozumiem , chusta sliczna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna chusta!
    A zakupy ho, ho, ho - konkretne;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjne prezenciory ;P BUZIIIIIIIII

    OdpowiedzUsuń
  8. JAm też polowałam na taką chustę w różnych Candach i nic , może i ja sie skusze na kupno , Kolory jak dla mnie zrobione , BOSKA ..
    Prezęty ciekawe , ..Zakupy udane ,,

    OdpowiedzUsuń
  9. O takiej chuście marzy niejedna! Jest śliczna, a dodatek kwiatowy świetnie tu pasuje. Zarówno zakupy, jak i prezent od męża bardzo udane :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co do chusty... Eh.. Cudna... Jakies tam potrafie wydlubac ale daleko mi do doskonalosci... Lubie te falowane wstazeczki i nie mam pojecia jak sie nazywaja, mam nawet takie gumki falowane:-) jakie tam zaraz malo kobiece:-) co prawda najlepszy srobokret to pilniczek ale moje kombinereczki mam:-) a przydaly by sie jeszcze z innymi koncami i marzy mi sie taki piekny zestaw - organizer na pas, rozowa wkretarka, srubokrety, mloteczke - widzialam kiedys takie i tak czekam by promocja zbiegla sie z okazja..Pozdrawiam i milego tworzenia zycze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Udany zakup i prezenty :)
    Ja znam tą tasiemkę pod nazwą "zygzak", a różową masz taką tu:
    http://www.decopas.pl/?1578,tasma-zygzak-br-9mm-rozowy
    Nie wiem czy o taki kolor Ci chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapraszam serdecznie po odbiór wyróżnienia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. hahaha kochana prezent mężowski jest BARDZO KOBIECY;) i bardzo przydatny:) no za dwa lata to może wiertareczka;) Ale poważnie fajne rzeczy dostałaś (chusta jest mega!!!) Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  14. Prezent jest super uwielbiam takie prezenty bardzo kobiece...hi...hi... Zakupy fajne ....Wiadomo chusyt znane masowo lubiane pa...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Chusta jest cudna.Gratuluję wszystkich prezentów!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezent od Twojego Męża jest bardzo... kobiecy. ;) Mój też takie czasami mi robi i jestem wtedy naprawdę baaaaardzo zadowolona. :) A chusta od Qrki? No ba... to cymesik w cymesiku! :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna chusta i broszka do kompletu. Kolor również!!

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas w domu na tą wstążeczkę mówiło się zygzak:))Chusta Qrki cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie chcę Cię martwić, ale eśli na przykład zabierzesz się za renowację mebli, to może będzie to piła do rżnięcia :D żeby było czym za wysokie nóżki obcinać :D :D :D
    A tak poważnie mówiąc, kobieta jest tak pomysłowa, że z wszystkiego użytek zrobi. Szczerze mówiąc, ja wolałabym sto razy taki prezent, jak dostałaś, niż na przykład perfumy ;) Ciekawa jestem tych cudów, jakie powstaną przy użyciu nowych narzędzi :)
    Świetne te kolorowe zygzakowate wstążeczki! No i chusta z brochą piękne. A to się wzbogaciłaś ostatnio!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna chusta i reszta prezentów:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo praktyczne prezenty. I ja takie lubię :)
    Bajeczna ta chusta !

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak porządny sprzęt, zakupy wspaniałe, a chusta i broszka - marzenie.Pozdrawiam serdecznie.papa

    OdpowiedzUsuń
  23. KOCHAN JA NA LIŚCIE PREZENTÓW MAM WYPALALRKĘ GRAWERKE,WYRZYNARKĘ:))))...PIEKNE PREZENCIKI A CHUSTA NIECH CI SIE CUDNIE NOSI:))))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy