Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 13 marca 2013

Karteczki od Danieli

Nie wiem jak Wy , ale ja już mam dość zimy !.
śnieg dobrze mi się kojarzy we ferie , święta , na kuligu itp.
W pozostałym okresie niekoniecznie .
I to jest ten czas . Gdyby jeszcze był nadający się na sanki , 
ale ten jest wilgotny , mokry i bee !
Widziałam krokusy pięknie kwitnące , no ale przykrył je śnieg.
Na moi parapecie mam już chyba wszystkie,
cebulkowe kwiaty oprócz ku mojej rozpaczy przebiśniegów
( może któraś chce podzielić się cebulkami , bo jakoś nie mogę na nie 
trafić w sklepie ) ! No i tulipanów jeszcze nie mam ..
Ale ja nie o parapecie i jego zawartości chciałam pisać.

Znacie Danielę i jej piękne prace . Dlatego myślę nie muszę specjalnie 
Jej przedstawiać.
Zauroczona karteczkami które wykonuje , postanowiłam zamówić kilka
aby zrobić prezent wielkanocny najbliższym mi osobom .
I tak Ci którzy mieszkają daleko , dostana zamiast tradycyjnej karteczki 
 z okazji Świąt Wielkanocnych , karteczkę pięknie wyszywaną.
Bardzo staranne , dopracowane szczegóły na razie cieszą moje oczy.
Ale już niedługo trafia do tych , którzy mieli je otrzymać.
Postanowiłam je pokazać , bo może czasem warto postawić na polskie
przepiękne rękodzieło którego na naszych blogach nie brakuje.
A teraz zostawiam Was z tymi cudnymi kartkami .


Daniela i mnie obdarowała przepiękna karteczką , która teraz zdobi wnętrze mojej witryny.
Danielo dziękuje z całego serca bo to jedyna karteczka tego typu jaka dostałam .


17 komentarzy:

  1. Kartki śliczne. Sama chciałabym taką dostać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko wybrać tę jedyną, wszystkie są śliczne
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie piękne!Ucieszyłabym się otrzymując taką kartkę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne!
    Też mam dość zimy, śniegu i mrozu ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci Kochana za pochlebne słowa, przyjemnie je się odbiera.Jakoś w tym roku mam wielkie tyły w moim hobby i tychże kartek zrobiłam malutko! Pozdrawiam ciepło, może zima się roztopi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki Danieli od dawna wywołują we mnie podziw i zachwyt.Gratuluję ci posiadania takowej.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne hafty na karteczkach, taka kartka to pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam karteczki Danieli..wciaz sie nimi zachwycam, a moi znajomi juz od pewnego czasu otrzymuja na swieta tylko te slicznosci od Danieli.)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe kartki, uwielbiam prace Danieli!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki przepiękne! Ja też mogę cieszyć oczy pracami od Danieli :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Na pewno wywołasz nie jeden uśmiech tymi karteczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny blog, cudne prace, niesamowite inspiracje!!! Fantastyczny cytat Gaardera!
    I bardzo, bardzo Ci dziękuję za niesamowite komentarze :* Naprawdę się wzruszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne karteczki, choć jestem pewna że też takie piękne byś zrobiła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Urocze te karteczki. Widać, że włożyła w nie wiele pracy.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy