Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 12 marca 2013

Marcowy słoiczek TUSALowy


Mój słoiczek tusalowy jest pełny już od ponad miesiąca , głównie za sprawą etykietek z muliny i 
kawałków kartonika  z których robiłam bobinki na mulinę.
Jak widać na zdjęciu znalazłam miejsce dla moich nielicznych naparstków.
Dzisiaj również stałam się szczęśliwą posiadaczką pond 100 letniego
naparstka , którego mam nadzieje pokazać Wam niedługo.
... a u mnie znowu zastój w pracy , nie mam czasu na nic a co dopiero mówić o wyszywaniu.
Głównym moim zajęciem przez ostatnie 3 tygodnie było mieszanie i parzenie ziółek na 
różne dolegliwości a szczególnie tych które mają wspomagać leczenie w czasie przeziębienia.
Możliwe , że kiedyś napisze o tych fascynacjach.
Tymczasem pozdrawiam serdecznie.
Luna.

11 komentarzy:

  1. Trzymaj się i nie daj przeziębieniom! I gdzie Ty będziesz gromadzić niteczki przez następne miesiące?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny pojemniczek na naparstki jak i zakrętka na słoiczek. Hafty na nich są bajeczne !!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne miejsce na naparstki! A i zwykłe niteczki też nie są gorsze hihi..Przepiekny haft na nakrętce!Życzę zdrowia...

    OdpowiedzUsuń
  4. tez zbieram naparstki..mimo ze nic nie robisz z xxx to jednak w sloiczku cos tam masz..pozdrawiam milo i zycze wielu radosci ze wszystkiego co daje Ci radosc.)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na naparstki:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę! Piękne zdjęcie!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem 100letniego naparstka. Sloiczki masz cudne. Zdjecie wspaniale. Zdrowia zycze :)
    Milego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu -juz jutro niteczki powędruja do kubła i słoiczek bedzie miał duuuuuuużo miejsca hi hi.
    brydzia- dziękuję
    zdzisia10- no mam nadzieję ,ze naparstków przybedzie i tym samym zmienia miejsce lezenia hi hi.
    Alicja- jestem ciekawa Twojej kolekcji naparstków.
    Joanna- juz niedługo go pokaże i nie tylko bedzie to naparstek..

    OdpowiedzUsuń
  9. Hafty prześliczne,naparsteczki piękne a pojemniczki pomysłowe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ten słoiczek a właściwie jego nakrętka to juz niezłe dzieło sztuki....zdrówka:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach też mam parę takich naparstków ;)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy