Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 31 marca 2013

Chrystus Zmartwychwstał !

ks. Jan Twardowski
Wielkanocny pacierz
Nie umiem być srebrnym aniołem -
ni gorejącym krzakiem -
Tyle Zmartwychwstań już przeszło -
a serce mam bylejakie.
Tyle procesji z dzwonami -
tyle już alleluja -
a moja świętość dziurawa
na ćwiartce włoska się buja.
Wiatr gra mi na kościach mych psalmy -
jak na koślawej fujarce -
żeby choć papież spojrzał
na mnie - przez białe swe palce.
Żeby choć Matka Boska
przez chmur zabite wciąż deski -
uśmiech mi Swój zesłała
jak ptaszka we mgle niebieskiej.
I wiem, gdy łze swoją trzymam
jak złoty kamyk z procy -
zrozumie mnie mały Baranek
z najcichszej Wielkiej Nocy.
Pyszczek położy na ręku -
sumienia wywróci podszewkę -
Serca mojego ocali
czerwoną chorągiewkę.


Pierwszy dzień świat dobiega końca , ale to nie koniec świętowania , dlatego spieszę złożyć 
Wam życzenia w ten wyjątkowy dla mnie i wielu z Was czas.
Niech Zmartwychwstały Chrystus przyniesie Wam wszystkim Nadzieję , Miłość
i Pokój .
Dziękuję za wszystkie życzenia i przepraszam , ale nie byłam w stanie odpowiedzieć
wszystkim osobiście .
Pozdrawiam Paschalnie 
Luna.

17 komentarzy:

  1. Wspaniałych i rodzinnych Świąt życzy Dusia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz - Wesołych,radosnych i rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Radosnych i pełnych miłości Świat Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowych, radosnych i spokojnych świąt Wielkiej Nocy,
    smacznego jajka oraz mokrego dyngusa,
    a także odpoczynku w rodzinnym gronie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Małgosiu, jakbyś tym pacierzem w moje serce trafiła. Dziękuję.
    Siły, wiary, wytrwałości, miłości i ufności życzę Ci na ten Drugi Wielki Dzień.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, prawdziwie zmartwychwstał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię ten wiersz:)))miłego świętowania:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny wierszyk ,
    Jeszcze w święta wszystkiego najlepszego , mokrego dyngusa a nie mroźnego , jak u mnie ..

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny wiosenny banerek, sliczne dekoracje i wspanialy wiesz..zycze Ci wciaz wesolych Swiat

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknych, spokojnych Świąt Wielkanocnych z kwitnącymi gałązkami Wiary, Nadziei i Miłości.... Pozdrawiam ciepło z radosnym Alleluja. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Super tekst....Spokoju, zdrowia w gronie rodziny....Cieplutkie buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Niech wszystkim spełnią się te życzenia, Tobie również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam wszystkim serdecznie dziekuje za pamieć i życzenia , ciesze się ,że wiersz trafił do Waszych serc..

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy