Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 21 lutego 2014

c.d zmagań z elficą


Zanim pójdę spać , pokażę Wam efekt kilkudniowego przesiadywania przed telewizorem
kiedy tylko było to możliwe.. Nie umiem siedzieć bezczynnie dlatego wzięłam mój tamborek z elfką
i dłubałam bezmyślnie igłą , przestałam się przejmować ,że kolory nie te same co na obrazku,
że coś mi nie wyjdzie , w końcu nie nauczę się cieniować i uzyskiwać efektów , które
mnie interesują jeśli nie będę próbować. I oto elfica siedząca na sikorce. Zostało wyszycie pazurków 
gałązki i może kwiatków , ale to pewnie potrwa bo tez muszę przemyśleć jak to zrobić.
Przez najbliższe kilka dni pracuję dlatego pewnie już następnym razem zobaczycie całość.



Dopiero teraz widzę gdzie przedobrzyłam...ale jeśli się nie zorientujecie to palcem nie pokażę :)




W nocnym świetle widać efekt błyszczących skrzydeł.



To tyle na razie..
Dobrej nocy
Luna.

76 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ptaszek jak żywy !!!!!! cudnie Ci on wyszedł, bardzo naturalnie i bardzo delikatnie, Napatrzeć się nie mogę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Emila takie słowa z Twoich ust to wielka pochwała , dzięki :)

      Usuń
  3. po prostu cudeńko Małgosiu :)))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj na całośc , jeszcze praca nie skończona.

      Usuń
  4. hihihi...ale trza przyznać ,że ta Elfica to ,ze tak powiem może śpiewać:'...bo we mnie jest seks.....lalalallalllllaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ba ! taki miał być efekt dobrze ,że go widac hi hi.

      Usuń
  5. jest cudowny cieniowanie wyszło ślicznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm nie jest to jeszcze to co bym chciała , ale jak na pierwsze próby to jestem zadowolona.

      Usuń
  6. ile piękna w małej istocie !!! nic a nic nie widać - jest cudnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę nie marnujesz czasu....Ale efekt jest powalający....Buziaki mazurskie pa....

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft wykonany przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Och......! Brak mi słów! Ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Już ślicznie wygląda, a co dopiero po skończeniu.
    Zazdroszczę szczerze talentu do takiego hafciku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to talent czy determinacja hi hi.

      Usuń
  12. Dla mnie też ten hafcik jest idealny :) Nic nie przedobrzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rzełkoby się: Koronkowa robota, bo w zbliżeniu widać jak misternie wykonana. Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. wow...dla mnie taki haft to czarna magia,podziwiam Cię....

    OdpowiedzUsuń
  15. Que precioso bordado, me encanta!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  16. Haft jest cudowny, podziwiam Cię. Piszesz, że gdzieś przedobrzyłaś. Myślę, że na skrzydełku modraszki. Dla mnie jednak i tak Twoja praca jest wspaniała. Pozdrawiam.






    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ptaki, mam sentyment do sikorek modrych. Fajny efekt daje ta mulina z połyskiem na skrzydełkach elficzki. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , niektóre mulinki dają ciekawe efekty.

      Usuń
  18. Rewelacja, ja nie widzę przedobrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek jest przepiękny, choć jeszcze niedokończony. Ja się nie domyślam gdzie przekombinowałaś i myślę, że wiele osób też nie dostrzega takich mankamentów. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Doskonały haft! Podziwiam zarówno technikę, jak i projekt. Nic nie przedobrzyłaś, jest idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglada pieknie, kolorki dobierasz idealnie, ja tam sie nie dopatrzylam nieczego zlego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiłkowałam się obrazkami sikorek , nie było to takie trudne bo kolorków tez nie było zbyt duzo.

      Usuń
  22. Rewelacja. Ja właśnie postanowiłem coś na płasko wyhaftować ( to twoja wina :) ) ale strasznie mi to wychodzi. Co ja mam zrobić, żeby te boki były takie ładne i równe i żeby mi się haft nie ściągał. Pewnie ćwiczyć i ćwiczyć, ale do czegoś takiego jak Ty robisz to chyba sie dojść nie uda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie ! dobrze widzę! wreszcie mężczyzna który podziela pasje haftu! oj próbuj , próbuj , na pewno się uda !

      Usuń
  23. Piękny haft !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Ponętna elficzka :). Śliczny haft!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ślicznie!!! Chciałoby się pogłaskać tego ptaszka :))

    OdpowiedzUsuń
  26. kokietujesz, nigdzie nie przedobrzyłaś :) Jest pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna!! A te jej skrzydełka boskie, tak się mienią:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny efekt, ale wiadomo, kto macha igiełką!Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  29. Sikorka jest genialna, taka kudłata. Udało ci się bardzo dobrze dobrać kolory. Podoba mi się Twoja technika, jest bardzo ekspresyjna. Już się nie mogę doczekać na kolejny obrazek. Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  30. rewelacyjna praca!! Ja tam nic o do przedobrzenia...śliczne wykonanie !

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie mogę siedzieć bezczynnie przed telewizorem i też wtedy wyszywam. :) elfka i sikorka przepięknie, żadnych "przedobrzeń" nie widzę. :) błyszczące skrzydełka super - metalizowana mulinka DMC, prawda? też jej używam. ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. kusisz ,kusisz tym haftem płaskim:))już nawet przymiarkę zrobiłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dawaj Bożenka ! jestem ciekawa Twojej pracy !

      Usuń
  33. Choć dla mnie wzór to nie moja bajka patrzę z podziwem na to cieniowanie naprawdę udane! !!

    OdpowiedzUsuń
  34. Wzór mozna wybrać inny , ale mnie się elfy podobają.

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna technika, nie boisz się wyzwań. Naprawdę wygląda to imponująco.

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękna praca - widać jak mnóstwo swego serca oraz pracy i czasu poświęciłaś na ten haft - buziaki slę Marii

    OdpowiedzUsuń
  37. Ależ cudeńko:) A ta nóżka ... Elfik jak żywy:)))Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajny efekt z tymi skrzydełakmi;))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale cudo :) niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  40. To ja czekam na pazurki, ale i bez nich haft jest tak precyzyjny i cudny, że chowam się ze wstydu z moimi dziełami.

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudeńko to mało powiedziane istne arcydzieło :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne,aż dech zapiera.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy