Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 14 lutego 2014

Romantyczny wieczór




Witam Wszystkie Moje Drogie Walentynki !
jestem tu dosłownie na chwilę by życzyć Wam dużo miłości i przyjaźni w ten
walentynkowy wieczór!
A co ! tylko zakochani mogą sobie składać życzenia ? Przecież my tez się kochamy !:)
a jeszcze bardziej kochamy nasze robótki... oj chyba nie tak to miało zabrzmieć hi hi
W każdym razie postanowiłam z tej okazji oczarować Was wzorem  , który pewnego dnia
wykonam hi hi. Odkąd pierwszy raz napisałam o grafikach 
 Pascala Moguerou upłynęło trochę czasu. Jak zauważyłam coraz więcej z Was
podziela moją miłość do prac tego niezwykłego grafika a raczej może do
  wzorów krzyżykowych  jakie powstały na podstawie jego prac.

Wzór który widzicie był zainspirowany tym obrazem


Ten jak i inne bardzo mi się podobają ...a dlaczego o tym wspominam...
ponieważ już niedługo mam nadzieję pokazać Wam pracę która powstaje pod wpływem
grafiki którą widzicie na kubeczku.



A to niewielki fragment ..


Już niedługo zaprezentuję cały haft !

WRACAM DO ELFÓW!!!!!!!!!!!!!!!
Dosyć się one za mną a ja za nimi natęskniłam !
Całuję Was gorąco !
Luna.

27 komentarzy:

  1. Super, to byłoby piękne haft. :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No wspaniale się prezentuje ten fragment. Bardzo ciekawa jestem sikorki, bo już widzę że kudłata będzie. A elfka, jak żywa. Pozdrawiam Cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wzorek, czekam na Twoje wykonanie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Luno, takie śliczne i ciepłe życzenia to tylko od ciebie. Elfka cudna!
    Pozdrawiam z całego serducha.

    OdpowiedzUsuń
  5. No nieźle, powiem młodzieżowym slangiem: "wymatasz" !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muito lindo e feliz dia por aí! beijso,chica

    OdpowiedzUsuń
  7. :)))...Wzięłaś się na poważnie za haft płaski...coś czuję, że wkrótce na naszych blogach krzyżyki nie będą już królować niepodzielnie...:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastycznie Małgosiu... ja powolutku się zaprzyjażniam z nimue krzyżykowymi i może spróbuję:))
    A ta Elficzka na ptaszku wchodzi Ci genialnie :))
    wspaniała robota
    Pozdrawiam ciepło i dobrego dnia :))

    OdpowiedzUsuń
  9. och!znowu nas zaskoczysz jakimś cudem:)))czekam niecierpliwie:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiada się rewelacyjnie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, tak jak Mysia pisze: zapowiada się mega rewelacyjnie! czekam na odsłonę całości.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj, tak jak Mysia pisze: zapowiada się mega rewelacyjnie! czekam na odsłonę całości.:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Elfy to cudny temat, a ty wykonujesz te hafty perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna i bardzo kobieca elficzka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Noiesamowite! Jestem ciekawa jak duża jest ta elfka. Musiałaś ją haftować przez lupę! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne!!! jestes bardzo zdolna:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie baśniowe motywy, czekam na więcej! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nawet pokazany kawałek haftu jest śliczny i wyobrażam sobie jaka całość będzie wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mogę się doczekać Twoich elfów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze to wybór grafiki, potem jest już tylko CUDNIE:)!

    OdpowiedzUsuń
  21. Dziękujemy za życzenia! Wzór z księżycem jest świetny! A ten rozpoczęty hafcik zapowiada się niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń
  22. Widok z księżycem-zjawiskowy....

    OdpowiedzUsuń
  23. Simpático y tierno diseño Eva!!!! Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ależ piękny ten wzór z księżycem:))
    A elfka wyszła cudna!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka cudna Elfka, chylę czoło przed mistrzynią, szczeka mi opadła na klawiaturę i podnieść się nie chce. Oj z niecierpliwością czekam na cała prace to będzie rewelacja :) pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Czekam z niecierpliwością na odsłonę haftu.Ślicznie się zapowiada Elfinka. Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy