Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 2 marca 2014

Marcowy Post Tusalowy (3)



Witam Was serdecznie znowu tak trochę w biegu , bo za chwilę muszę iść do pracy ,buuuu.
Zupełnie z głowy wyleciał mi post tusalowy , na szczęście jesteście Wy kochane blogowiczki :)
Dzięki temu ,że u jednej z Was zobaczyłam ten post przypomniałam sobie o swoim hi hi.
Mówiłam Wam ,że będą ze mną problemy :) 
W tym miesiącu prezentuje mój słoiczek na tle nowych szpulek... oj rośnie ich kolekcja
 od pewnego czasu z czego jestem niezmiernie szczęśliwa. 
Może niedługo pokażę je wszystkie , ale teraz już bardzo się spieszę
ten tydzień znowu mam bardzo zajęty i pewnie nie będzie czasu na igłę i nitkę :(
Pozdrawiam serdecznie życzę dobrego tygodnia wszystkim .
Luna.

16 komentarzy:

  1. Oj Nie przepracowuj się tak... praca szkodzi zdrowiu... A tak poważnie to nie mogę się doczekać kiedy pokażesz ukończoną sikorkę. Ja po kilku dniach omijania kota wróciłam do niego z nowym zapałem. Pozdrawiam cię gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem miłej i lekkiej pracy życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. What a beautiful picture. I like the embroidery on the top of your jar so much.
    hugs
    Eva

    OdpowiedzUsuń
  4. samych dobrych chwil w pracy..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie, również udanych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Очень нежно! по-весеннему!

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnie kochana nie można tak szybko żyć...Miłego tygodnia Ci życzę...Cudne te nożyczki z kąt je wyczarowałaś... Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiosna sprzyja pracusiom!
    Słonecznych dni życzę!
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię do ciebie zaglądać , choć w Tusal nigdy się nie bawię

    OdpowiedzUsuń
  10. Tym razem i ja dodałam zdjęcia mojego słoiczka z małym opóźnieniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Anielica mi się podoba bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarodziejka piękności i aniołek i nożyczki wszystko piękne a prezesowej wolno się spóźnić - udanego tygodnia i buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłego tygodnia i troszkę czasu na igłę i nitkę:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby tydzień zleciał szybko i zaczął się kolejny weekend :)

    p.s.: Zapraszam do mnie na hafciarskie candy :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy