Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 21 października 2014

Atalie-różany przybornik

Straszą zimnem i zmianą pogody na mniej korzystną dla tych co kochają ciepełko. Ale ja ciągle cieszę się ostatnimi już pewnie pąkami róż, które obdarowują mnie swoją urodą nawet w ostatnich dniach października :) 
Zapraszam Was do zmierzenia się z kolejnym tematem Siłowni Twórczej na Turkusowym Hamaku
której temat   "Róża - królowa kwiatów" nawiązuje do tych wspaniałych kwiatów. 
Z tej okazji przygotowałam przybornik, na który już dawno miałam ochotę, wzór pochodzi z kolekcji wspaniałych schematów ''Atalie".














Macie czas do 14 listopada, mam nadzieję,ze temat Wam się spodobał, bo mnie bardzo ! Zapraszam do zabawy w swoim i imieniu i wszystkich koleżanek z Hamaka :)

50 komentarzy:

  1. piękności -już podziwiałam te prace na siłowni twórczej - Edytka mnie zaprosiła i chybę wreszcie się zdecyduję wziąść udział - bo ileż można się zastanawiać - buziaki ślę mistrzyni moja - Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiatuszki śliczne:) Przybornik też cudny:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny :) wszystko świetnie dopracowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie to piękne!!! : ). Uwielbiam róże,szczególnie te różowe : ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przybornik, cudnie ozdobiony:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw, dopracowany w najmniejszym szczególe. Podziwiam!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny !!! Szkoda, że nie mam takich zdolności !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno masz! tylko musisz spróbować to nie jest takie trudne :)

      Usuń
  8. Śliczności i zdjęcia takie radosne na przekór szarej jesieni, pięknie wykonany! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danielo, ja własnie zmagam sie z tą szarością jak potrafię.

      Usuń
  9. Superaśny. Bardzo mi się podobają takie hafty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny i praktyczny przybornik. Zazdroszczę Ci zdolności, moim marzeniem jest nauczyć się haftu wstążeczkowego. Różyczki są urocze.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo zabierałam sie za ten haft , ale podstaw mozna się nauczyć.

      Usuń
  11. Jestem pod wrażeniem tych cudów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz powód do dumy! Wszystko zaprojektowane i wykonane jak zawsze perfekcyjnie!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. So beautiful and inspiring work!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo efektowny i kobiecy jest ten przybornik. Zreszta jak wiekszosc Twoich prac.Chetnie wiec zagladam do Ciebie, choc nie zawsze zostawiam slad, pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna praca...aż dech zapiera...
    Podziwiam raz jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  16. O mateńko, ja się chyba z wrażenia uduszę. Ależ to pikne. No, kochana, to masz przechlapane. Przez Ciebie spać po nocach nie będę i jak zombi w dzień będę po korytarzach się snuć. Wielce to niesprawiedliwe z Twojej strony. Nie żal Ci koleżanki? Nie masz wyrzutów sumienia? Chociaż głupio Ci nie jest??? COKOLWIEK!!!
    Jak mam bez takich cudów żyć???Jak żyć???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przesyłka poszła i jak dojdzie to spać nie bedziesz mogła z rozczarowania :P

      Usuń
  17. Que preciosidad!!! me encanta!!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękna praca, dopracowana w każdym szczególe, cudowności!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten przybornik jest niesamowity, zachwycający! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ cuda robisz, kochana! Bajeczne! Czuję się, jakbym zajrzała do jakiegoś buduaru eleganckiej damy.:)
    Niespotykane.:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Brak mi słów :) Żadne z mi znanych nie odda mojego zachwytu nad Twym tworem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny przedmiot stworzyłaś. Z pewnością będzie ozdobą każdego kącika szwalniczo - hafciarskiego. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Różany komplet skradł moje serce....Bardzo proszę, mógłby być herbaciany....HI....Hi...Buziaki mazurskie pa....

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczny komplet! Piękne hafty i wspaniałe wykonanie :)).

    OdpowiedzUsuń
  25. это просто неописуемо красиво, сама нежность!!! нет слов, одни эмоции!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy