Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 28 października 2014

Magia Herbaty i jesienne mgły

Właśnie spoglądam za okno i nie mogę oderwać oczu od tej mgły unoszącej się nad ziemią.
To taki typowo jesienny widok podbarwiony kolorami liści powoli szarzejącymi na ziemi. 
Witam Was serdecznie. Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze jakie zostawiliście pod ostatnimi postami. Są dla mnie bardzo cenne, bo właściwie to dzięki Wam wiem, że to co robię ma sens i może podobać się też innym:) nie sądziłam, że bransoletka z dynia wzbudzi takie zainteresowanie! Oczywiście pokażę jak go wykonałam, chociaż łatwe to nie będzie z uwagi na rozmiary haftu.
Właściwie to powinna to zrobić moja przeurocza komentatorka Kasia, która ponosi całą winę za to, że połknęłam bakcyla "Bullion Knotts" Tak to się chyba fachowo nazywa. Wszystko sprowadza się do tych ściegów. Możecie podejrzeć prace Kasi i przekonacie się że moje  ''Bullioniki'' nie umywają się do tego co robi Ona. Zerknijcie tutaj , warto przejrzeć Jej bloga bo takich ''perełek'' jest więcej. pewnego dnia zmierzę się z biscornu z takimi różyczkami  a tymczasem zapraszam Was na stronę jednej z moich hafciarskich mentorek Mary Corbet , która oprócz wzorów pokazuje jak wykonać wiele ciekawych ściegów...ale odeszłam od tematu :) miałam Wam pokazać co zrobiłam na Siłownię Twórczą na Turkusowym Hamaku, której temat jakoś czas temu brzmiał "Magia Herbaty"
To moja interpretacja tematu. Jeśli ktoś śledzi ''hamakowe'' posty to widział ta poduszkę :) Jesli herbatka to koniecznie w porcelanowych filiżankach z domowymi ciasteczkami i poduszką pod plecami :)




 Bardzo podoba mi się ta grafika, dlatego postanowiłam spróbować tym razem profesjonalnego transferu przy użyciu specjalnego papieru :) Mam już za sobą kilka prób mam nadzieje,ze jak znajdę chwile czasu to pokażę Wam efekty mojej pracy.
A na koniec jeszcze jesienne mgły z mojego okna :)






Życzę Wam udanego dnia !
Luna.

43 komentarze:

  1. No dobra, wylezie ze mnie wredota- a gdzie do tej herbaty konfitura?
    A tak naprawdę gapie się na tą poduszkę i podziwiam, bo jest wspaniała- Chwal się dalszymi pracami.
    U Ciebie za oknem jak u mnie- herbata byłaby jak najbardziej pożądana....

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze kotki.
    Jesienna mgła jest taka tajemnicza, piękna.
    A ten haft posiada polską nazwę i tradycję - haft supełkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole nazwę "Bullion Knotts" z uwagi na to, że natychmiast wiem z jakim ściegiem mam do czynienia.Polskie nazewnictwo ściegów hafciarskich jest raczej w tej materii moim zdaniem niezbyt doskonałe, wszystko zależy od szkoły, wydawnictwa itd, tego kto zajmuje się tym ściegiem itd. Ten ścieg znany jest tez pod nazwą: ścieg owijany,muszę sprawdzić w starszych wydaniach magazynu ANNA bo tam też spotkałam się z inną nazwą. To tak jak z haftem płaskim, różnie sie go nazywa:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
    2. Zapomniałam jeszcze o innej nazwie ścieg torsadowy

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ja tam wolę swojskie owijki :))) A nie bulion knor :))) Mam nadzieję, że się nie gniewasz na mnie z tego powodu :))))))

      Usuń
    5. Uśmiałam się he he. Też bym wolała te owijaki gdyby można pod tym terminem znaleść to czego się szuka he he buziaki, za co tu się gniewać?!

      Usuń
    6. Najpiękniej wyglądają, gdy je wykonać jedwabiem, satynową mulinka lub nićmi coral :)
      Buźka :)

      Usuń
  3. Napiła bym się takiej herbatki !!! Jesień mnie dołuje a Twoje prace dodają sił !!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  4. super podusia i jak mogę to poproszę o kurs na taki transfer, a zdjęcia we mgle bardzo fajnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna poducha, ta grafika jest przeurocza :) Zdjęcia mgły przepiękne, tajemnicze i nastrojowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha obłędna! Tylko się wtulić i malutkimi łyczkami popijać ciepłą, jesienną herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodkie kotki - to ostatnio ulubione słowa mojego trzylatka, tu pasują jak ulał ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zakochałem się w tych dwóch kociaków. ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i cóż mam teraz powiedzieć - jak nie mówić ze ty jesteś inspiracją oraz wzorem łącznie ze swoimi pracami dla wielu znasz - i nie mów mi proszę że ci słodzę - ja mówię prawdę a poducha jest extra lux odlotowa - ty mnie Luna już niczym nie zaskoczysz tylko tym że następnym razem znów tu będę ślęczeć u ciebie długo - bo za każdym razem to ja sobie i wiele innych twych prac oglądam i podziwiam a dziś ci powiem jeszcze jedno że nie pytam o zezwolenie ale robię podobny przybornik na nici oczywiście jak go zaprezentuję powiem szczerze że pomysł odgapiłam od ciebie - dziękuję bardzo z góry - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu zaraz się rozpłynę he he, pośledź trochę francuskie czy włoskie blogi tam dopiero jest inspiracji ! daleko mi do tych mistrzyń igły ale nie wadzi próbować :)a przybornik rób jaki chcesz a podesłać Ci wzorek haftu?

      Usuń
  10. piękny ten wzorek ;) idealny byłby też na pudełko z ciasteczkami :) czekam niecierpliwie nauk transferowych bo ten jest mistrzostwem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich zainteresowanych metodą transferu zapraszam na Turkusowego Hamaka gdzie nasza koleżanka pokazuje tutorial jak go wykonać szczegóły tutaj
      http://turkusowyhamak.blogspot.com/2012/10/mini-akademia-transferowania-iii-dla.html

      Zachęcam Was do uważnego śledzenia tego co się tam dzieje bo prezentowane są bardzo ciekawe tutoriale :)

      Usuń
  11. Oj, u mnie dzisiaj tak samo było, mgła mgłę mgłą pogania. Świata nie było widać i konie dusiło ;) Podusia fantastyczna, dobrze ze napisałaś że to transfer, bo na serio pomyślałam że namalowałaś. Świetnie to wygląda.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna grafika :-)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. a u mnie piękne słońce,aż nie chce się nic robić tylko spacerować;)))jak znajdujesz włoskie czy francuskie blogi?czasem na coś trafię,ale chętnie bym pooglądała coś więcej:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko blogi znajduję tak jak większość, a potem dodaję do ulubionych i czasem tam wracam.

      Usuń
  14. Cudowny motyw, te kociaki mają w sobie tyle uroku... Patrzę na nie jak zaczarowana, cudowna poducha! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Poniosło Cię z tym pisaniem ale to już sobie osobiście wyprostujemy jak wreszcie się do mnie dotelepiesz.
    Koty rewelka. Czy jest coś czego nie umiesz???? Bo już się zaczynam Ciebie bac.
    A tak dla reszty gawieci to przybornik i cała reszta moja ci już i koniec szczerzenia do niego ząbków.
    Nawet nie wiesz jak się cieszę. Buziole szalona wariatko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu nie osłabiaj mnie! ja naprawdę tyle nie umiem .

      Usuń
  16. Tej metody nie znałam ale efekty bardzo mi się podobają. Poduszka jest cudna. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  17. urocza poszeweczka !!! i zdjątka urokliwe... z lekka tajemnicze
    pozdrawiam cieplutko Luno

    OdpowiedzUsuń
  18. Jako kociara jestem zachwycona.:) Zdjęcia pełne uroku, ale i tak nie lubię tego okresu w roku.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie przepadam za tą porą roku, ale dekoracje, hafty bardzo mi odpowiadają.

      Usuń
  19. Ja już podziwiałam tą podusię prześliczna, nie zdążyłam skomentować bransoletki bardzo pomysłowa. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podusia wyszła super:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dear Luna,
    thanks so lot for visiting me and your nice comment.
    This pillow with the two cats is so beautiful

    Gabriele ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super obrazek.Świetnie się wpasował w Twoją jesień.
    Transfery też lubię , wychodzą najładniej i są najtrwalsze.
    Muszę się pochwalić, wczoraj przyszła do mnie paczuszka z wymarzonym citra solv. Mam nadzieję , że niedługo uda mi się pokazać , co wymodziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super poducha ,ta grafika mnie powalana łopatki ,koty są przecudne :)

    OdpowiedzUsuń
  24. grafika idealna:)))))))))))))))))))))))) u mnie dziś tak pięknie mglisto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Podusia boska zakochałam się w tych kotkach :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy