Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 3 listopada 2011

Nie potrafie zapomnieć lata...



A ja nie potrafię rozstać się z latem. I kiedy przychodzi mi wybierać wzór na upominek dla kogoś to są to wzory tego rodzaju..wiem , że jesień , zima tez są piękne z bogactwem kolorów... ale ja kocham lato.

Woreczek jak widać ma na sobie wzorek polnych kwiatów ,nie jestem do końca zadowolona z kolorów ,następnym razem wybiorę inne. Materiał na którym wykonany został haft nieco się gniecie i nie idzie go idealnie wyprasować na listek ale tak już musi być , jest z domieszka laikry i może to dlatego..

11 komentarzy:

  1. Piękna łączka, aż mi zapachniało, a wierz mi, wiem jak taka letnia łąka pachnie!A ja do końca roku takim zakupom powiedziałam - basta!, ale czy wytrzymam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez już czekam na następne lato. Woreczek piękny!

    OdpowiedzUsuń
  3. wdzięczny woreczek ^^ wzorki też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek cudowny,pachnie latem.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy obrazek, szczególnie pszczółka mnie rozbroiła :-))) Tej gazetki Dekoruj jeszcze nie miałam okazji zdybać, ale i u siebie poszukam, bo ostatnio ja zapalona dekupażystka jestem :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. lata nie zapominaj, takim woreczkiem na pewno Ci się to nie uda.
    A zima piękna. lubię taką, ale z okna ciepłego pokoiku z kominkiem ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny, letni woreczek :) wzory na karteczki bardzo ładne a do decoupage może jeszcze wrócisz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obrazek jest fajny,cała seria mi sie podoba.
    Zatrzymuj lato.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam to samo też lubię lato i też nie mogę go jeszcze zapomnieć:)
    Twój woreczek jest letni a kolorki już jesienne - WSPANIAŁY!!!
    A zimowe wzorki są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja sobie obiecuje, że kiedyś nauczę się haftować *__*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny jest ten haft na woreczku. Robisz to świetnie. Twoje hafty maja tyle uroku w sobie i są niepowtarzalne.
    Mnie też podoba się bardzo ten ostatni zimowy widok :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy