Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 29 listopada 2011

Strefa świątecznych prezentów


Na moim blogu chciałabym Wam pokazać , różnego rodzaju techniki hafciarskie i zachęcić do spróbowania czegoś nowego co wcale nie jest takie trudne jak wydaje się na początek.


Haft koralikami tylko pozornie wygląda na bardzo trudny. W rzeczywistości wykonuje się go podobnie jak krzyżykowy, z tym ,że na miejscu krzyżyka centralnie umieszcza się koralik.

Koraliki to ozdoba bardzo dekoracyjna i szczególnie w okresie świątecznym pięknie się prezentuje na różnych przedmiotach.

Mogą to być torebki, igielniki, serduszka ,bombki , wszystko co sobie wymarzycie.

Jeśli Was interesuje ten rodzaj haftu to proszę o informację ,będę umieszczać kolejne wzorki.

19 komentarzy:

  1. Przesliczne sa te serduszka,haftu koralikowego nigdy nieprobowalam ale bardzo chetnie sie naucze:)) i z checia zobaczylabym kolejne wzorki:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Serduszka cudne !!!
    Może uda się spróbować ;-) jak tylko czas pozwoli ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Super serduszka, skorzystam z podpowiedzi! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh!please tell me who the author picture on the splash screen of your blog? Beautiful houses and a winter landscape)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Coś szaleje na Twoim blogu i nie pozwala wyrazić zachwytu nad twoimi przepięknymi serduszkami, jak pozwolisz ściągnę pomysł i spróbuje swoich sił. Cudowne są. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne serduszka koralikowe.Czekamy na więcej wzorów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne serduszka, właśnie myślałam o zakupie koralików więc może skorzystam z tych wzorów :) dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serduszka sa fantastyczne, metoda tez mi sie strasznie podoba. Moze kiedys sprobuje:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo efektowne te serduszka. Ja już kilka dni przymierzam się do czegoś w tym stylu. Cieszę się,że zamieściłaś tak drobne a jednocześnie śliczne wzorki. Postaram się wykorzystać je jako drobiazgi prezentowe.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem zauroczona Twoimi serduszkami...Bardzo ciekawy pomysl wykorzystania koralikow...Mam zamiar rowniez skorzystac z Twoich wzorkow...Dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo się cieszę ,że wzory koralikowe przypadły Wam do gustu, warto spróbować bo to naprawdę nie jest takie trudne, warto tylko zaopatrzyć się w cienka igłę do nawlekania ,lub sprawdzić czy otwory koralików nie są zbyt małe .

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne serduszka ,prosimy o więcej wzorów i gotowych haftów:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Urocze serduszka. Może kiedyś, kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za podzieleniem się świetnym pomysłem :)Serduszka świetne!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne serducha!! wzorki pobrałam, może sobie zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie kupiłam gazetę z haftem koralikowym i się mu przyglądam:))nęcą mnie nowe pomysły:)))Twoje serduszka śliczne:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne! Muszę je wpisać na listę "do zrobienia" i jak tylko znajdę czas to wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy