Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 30 listopada 2011

Worek na orzechy


Dostałam zamówienie na zrobienie haftu na worek , len o grubym splocie , trudno się na nim wyszywało , ale mam to już za sobą.

Wzór został wybrany przez właścicielkę woreczka i powiem szczerze,że chętnie do niego wrócę.
O tej porze roku uwielbiam szaroście i biele... to gdyby kroś mnie podejrzewał o unikanie tej kolorystyki ha ha. Otóż bardzo lubie te barwy , ale preferuję je w okresie pózno jesiennym  zimowym i świątecznym .
Wtedy znajduję uzasadnienie dla tych kolorów, ponieważ bardzo na mnie wypływa otaczająca aura , pory roku dlatego nie mogę oprzeć się barwnej kolorystyce , gdy ona ''krzyczy'' na mnie z każdej strony.



Worek został podszyty materiałem w krateczkę ,który jest bardzo modnym świątecznym akcentem w wielu przedmiotach.


Miałam ograniczyć przedświąteczne zakupy.. ale nie mogłam się opanować kiedy zobaczyłam te koraliki w kolorze złota..Niestety ale to chyba nie koniec zakupów he he..

27 komentarzy:

  1. ładny wzór.gratuluję pracy,na pewno było ciężko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny hafcik i woreczek, a takie przydasie zawsze potrzebne! Przepraszam za te usunięcia, ale nie mogłam załadować komentarz na stronę, a potem okazało się że są w nadmiarze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietny i tak nie do konca malokolorowy bo podszewka pieknie dopelnila calosci..pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzorek na woreczek świetny.A złote koraliki też śliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny woreczek - tylko zazdrościć właścicielce!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny worek, a wzorek niby taki mały jednokolorowy, a jaki wymowny!

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pitolę,ależ on jest boski. Taki prosty, delikatny,ale za razem bardzo klimatyczny.
    Ślicznyyy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wór się udał:) Hafcik jest super. A koraliki aż krzyczą "kup mnie" nic dziwnego, ze nie mogłaś się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo Wam dziękuje za uspokojenie mojego sumienia w sprawie koralików.. he he miło jest wiedzieć ,że nie tylko ja miewam nieczyste sumienie. A jeśli chodzi o haft to naprawdę nie sądziłam ,że aż tak Wam będzie się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie. Uwielbiam len. Ale orzechy w tym roku u mnie nie dopisały ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny worek :) faktycznie, mnie też taka kolorystyka bardziej pasuje na jesienno-zimową porę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przesliczny woreczek:))Ten hafcik jest taki delikatny:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafcik,dlatego ze delikatny wyglada pieknie...Uroku dodaje podszewka w kolorach swiatecznych...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziewczyny Wasze uwagi i opinie są dla mnie szczególnie cenne ,jeszcze raz bardzo za nie dziękuję. Naprawde nie byłam pewna jak bedzie ten hafcik wyglądał, mam zamiar zrobic jeszcze kilka takich haftów ale wydawały mi sie zbyt surowe...Pozdrawiam wszystkich bez wyjatku.

    OdpowiedzUsuń
  18. Worek bardzo ładny, świetna kolorystyka. Co do zakupów: a co masz sobie żałować? koraliki śliczne dorwałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam twoje prace. Zawsze zaskoczysz nas nowym pomysłem i perfekcjonizmem w wykonaniu pracy.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny worek na orzechy:)ucieszy bardzo nową właścicielkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny worek, ta kratka bardzo go ożywia:)

    OdpowiedzUsuń
  22. śliczny woreczek, a jaki cudny masz baner ;)))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  23. Worek marzenie. Już tak dawno nie haftowałam innym ściegiem niż krzyżyki... Ten wzorek haftu bardzo klimatyczny, kolor lnu idealny i kratka świetnie ożywia całość.
    A co do koralików, to bardzo poszukuję takich dzwoneczków. Czy kupowałaś je w naszym kraju?
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ups, z daleka wyglądały jak dzwoneczki, ale to chyba okrągłe koraliki...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy