Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 8 kwietnia 2012

Chrystus Zmartwychwstał!


Jezus zmartwychwstał Alleluja!!
Te słowa niech będą nadzieją dla wszystkich pogrążonych w smutku i rozpaczy.
Śmierć została pokonana i nie ma nad nami władzy.
Niech te najważniejsze Święta dla każdego chrześcijanina staną się okazją
 do przemiany życia .
 Życzę Wam wszystkiego co niesie pokój i radość,
 niech ten czas stanie się okazją do tego by spędzić go w gronie rodziny, nie tylko przy stole..
Wesołego Alleluja!
Wszystkim którzy przesłali mi życzenia bardzo serdecznie dziękuje za pamieć.

Jutro ogłosze Wam wyniki w moim candy, przepraszam za zwłoke  ,ale
ale celowo nie podawałam dokładnej daty losowania by ten świąteczny czas przeznaczyć na świętowanie z rodziną.

14 komentarzy:

  1. Ciepłych,radosnych i rodzinnych Świąt Wielkanocnych

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknych , dobrych i radosnych Świąt rodzinnych życzę, pełnych nadziei na nadchodzące dni!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę pięknych, wiosennych
    i wspaniałych Świąt Wielkanocnych,
    spędzonych w cudownym rodzinnym klimacie.

    Uściski posyłam-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzenia ciepłe jak tchnienie wiosny,
    składam Ci dzisiaj w ten czas radosny.
    Niech wszystkie troski będą daleko,
    a dobro płynie szeroka rzeką.
    Z Wielkanocnymi pozdrowieniami. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna jest radość w święta,
    Ciepłe są myśli o bliskich,
    Niech pokój, miłość
    i szczęście otoczy dzisiaj
    nas wszystkich.
    Wesołego Alleluja !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. " Prawdziwie z martwych powstal !..."
    Moc serdecznosci Luno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aby nastrój tych Świąt przybranych wiosenną radością i beztroską utrwalił się w sercach na długi, długi czas i pozostał także w poświątecznej codzienności.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podpisuję się obydwiema "ręcami". Buźka.pa

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na świąteczny i poświąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oby po świętach było równie pięknie jak i w czasie świąt :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy