Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 10 kwietnia 2012

ciąg dalszy moich robótek wielkanocnych..


Zakończył się wielkanocny konkurs na blogu  xgalaktyki wybrano 3 najpiekniejsze prace i z racji tego nie musze juz zachowywac anonimowośći i moge pokazać obrus ,który wystawiłam na ta okazję.


 Wzory na obrusie zostały wyszyte ściegiem kolorowym płaskim. Maszynowo wyszyto kształt jaj w których to znajduje sie wymieniony haft.


A tak wygladało zdjęcie konkursowe.


Wybór w śród nadesłanych prac był bardzo trudny, prace były naprawdę piekne i sama nie mogłam sie zdecydowac , którą wybrać a mogłam wyróżnić tylko 3.
Bardzo dziekuje tym którzy oddali na moja pracę głos.


Bardzo dużo miałam planów hafciarskich na te święta ,ale jak to bywa nie wszystkie udało mi sie zrealizować, dlatego pokazuje juz na koniec wstążkę z zajączkami która mam nadzieje powielic w przyszłym roku z tym lub innym motywem wielkanocnym.


Pokaże Wam jeszcze serwetkę Richelie która zrobiłam dla kubusia ,ale to juz w kolejnym poście. 
Zrobiło się nieco cieplej i musze wsadzic kilka cebulek przed nadchodzacymi deszczami.
gorąco Was pozdrawiam.

23 komentarze:

  1. Stworzyłaś Piękny świat na bloogu. Jest MAGICZNY :):):) Jestem pod wrażeniem :)
    Dziękuję za odwiedziny, Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrus, jaki fajny pomysł! A zawieszka bardzo ciekawa, o niespotykanym jak dla mnie kształcie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe i pracochłonne prace !!!!!!!!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowo i ślicznie wykonane. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejne cudeńka. Śliczne motywy są na obrusowych jajeczkach i pomysł na obrus bardzo ciekawy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!!!Podziwiam Cię za cierpliwość i zdolne rączęta!Pozdrawiam Kochana.pa

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wykombinowałaś z tym obrusem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam haft płaski...
    Przypomniałaś mi, ze kiedyś sama haftowałam serwetki z podobnymi (jeśli nie tymi samymi) wzorami wielkanocnymi. Korzystałam wtedy ze wzorów z "Anny" cudem zdobywanej w empiku. Jeszcze niemieckojęzycznej...
    To były czasy..:-)))
    Jeszcze gdzieś mam te czasopisma:-)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne prace :) hafty są piękne :) pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Obrus fantastyczny,a kokarda też bardzo mi sie podoba w ogóle pięknie haftujesz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Miło mi niezmiernie, że mnie odwiedziłaś. :) Nie ma za co dziękować, mam nadzieję że chora anonimowa zawiść nie popsuła Ci radości z wygranej. Choć miałam nadzieję, że ten prześliczny przybornik trafi do mnie. ;)
    Jeśli chodziło Ci o obraz z dzikimi gęsiami, to zaczęłam go trzy miesiące temu i zamierzam skończyć w przyszłym tygodniu, ale poświęcam mu kilka godzin dziennie i ma on pierwszeństwo przed wszystkimi innymi pracami. :)
    Pozdrawiam serdecznie i będę tu zaglądać! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny blog kocham takie prace z wielkim talentem:))
    Jak fiołki wśród ukrycia ożywiają tchnieniem wiosny ,
    tak Ty każdy moment życia miej szczęśliwy i radosny ...Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajączki są przesłodkie ! Uwielbiam twoje prace ;3

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrus wyszedł cudnie :).

    Wstążka też prezentuje się super :).

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny obrus, dla mnie haft płaski to czarna magia:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co ja mam Ci pisać - po prostu niesamowita jesteś!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy