Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 22 kwietnia 2012

Serduszko i drewniana półeczka


Jakiś czas temu poproszono mnie bym zrobiła haft , który będzie można umieścić na półeczce.
Miałam do czynienia z osoba bardzo kreatywną ,dlatego podsunęłam pomysł zrobienia czegoś oryginalnego. Naoglądałam się tych cudowności w internecie, ale do tej pory nie mogłam się wykazać
pomysłami z uwagi na ograniczone możliwości wykonawcze.
 Kiedy więc pojawiła się okazja chetnie z niej skorzystałam aby pokazać innym , że haft nie musi być nudny ale może inspirować osoby różnych specjalności by wykorzystywać go w swoich dziełach. Czuje się poniekąd matka tych pomysłów co prawda w bardzo ograniczonym zakresie.. ale jednak.


Tak wygląda moje dzieło w powiększeniu. Długo wybierałam z twórca półeczki wzorek , ale ostatecznie zmieniłam go na wybrany przez siebie hi hi, na szczęscie Jemu też się podobał.
A tak wygląda z boku, przyznacie ,że chłopak ma talent ,yen wyryty kwiatek ( nie znam fachowej nazwy) bardzo mi się podoba.

A to wzorek dla zainteresowanych ..


Dzisiaj miałam Wam pokazać mój piękny przyborniczek , który dostałam od cyberjulki... ale moja pazerna rodzinka ,która chciała go obejrzeć nie chce mi go jeszcze oddać , mam nadzieje tylko , że wróci do mnie w całości. Dlatego musicie jeszcze trochę poczekać... zresztą nie tylko Wy!
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i życzę niedzielnego wieczora.

26 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy pomysł, widziałam na żywo wyhaftowane krzyżykiem ''szybki" kredensu w kuchni,wyglądały bajecznie.Haft jak zawsze piękny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, oryginalna półeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały haft, taki delikatny. Z wyczuciem Wkomponowałaś go w półeczkę, Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspolpraca okazuje sie bardzo owocna, poleczka jest bajeczna!
    Podziwiam z calego serca ! i haft i wykonanie polki...
    Moc serdecznosci!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspolpraca okazuje sie bardzo owocna ! Poleczka jest bajeczna!
    Podziwiam z calego serca i haft i wykonanie polki !
    Moc serdecznosci !

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł na tak połączone rękodzieło. Hafcik - drobiazg, a jak dodaje smaczku półeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta półeczka z hafcikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Półeczka jest piękna ,a z hafcikiem bardziej jej do twarzy-bardzo pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super hafcik.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj, nadal zaglądam chociaż nie zawsze komentuje, bardzo się cieszę że Twój blog tak ewoluował, teraz nie mam fazy na haftowanie, ale zawsze szczerze podziwiałam to co robisz,pozdrawiam cieplutko i nadal kibicuje wszystkiemu co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  11. FAJNY POMYSŁ NA PÓŁKĘ Z HAFTEM:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba! zarówno pomysł, jak i wykonanie. Półeczka genialna!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ Ci to pięknie wyszło i jak idealnie pasuje do półeczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie zachwycająco rewelacyjnie!!!! Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna półka. Haft idealnie się wkomponował bardzo oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne połączenie haftu i drewna! Śliczna praca!POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest zdecydowanie wyjatkowa ! Brawo !!!
    Agni z Grecji

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wygląda to połączenie .Hafcik piękny.

    OdpowiedzUsuń
  19. witam! Trafiłam do Ciebie zupełnie przypadkiem i wiem już na pewno, że będę tu bardzo często zaglądać. masz super pomysły, pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Półeczka cacana!!!
    Też mi siętaka marzy:-)
    Przybornik od CyberJulki...wow Gratuluję!!!To jest cudo na pewno!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sabik- tez mi sie taka marzy, ale nie wiem czy on znajdzie czas na zrobienie mi podobnej.

    mamon-dziękuję za miłe słowa ,no staram sie rozwijac jak mam czas hi hi

    zapach piwoni- ciekawy pomysł z tym kredensem ja co prawda go nie mam ,ale mam szybki w szafce...

    OdpowiedzUsuń
  22. Rewelacja, zarówno półka jak i haft. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialnie wygląda haft na takiej półeczce :) Wzorek bardzo dobrze dobrany!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy