Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 25 kwietnia 2012

Prezent z łapania licznika u Cyber Julki


Nareszcie mogę się pochwalić przepięknym przyborniczkiem  ,który udało mi się wygrać u cyberjulki  w zabawie polegajacej na łapaniu licznika.
Teraz moge się nim delektować , zachwycać i podziwiać! Mój kochany mąz stwierdził , że mnie wiele do szczęścia nie potrzeba ,co jest zgodne z prawdą... wystarcza mi wygrane zabawy i nagrody u Pauliny he he , za dobrze by było! Ale pomarzyć można.
Wielu moich znajomych nie może uwierzyć , że to jest zrobione ręcznie bez maszyny do szycia .
Juz przestaję Was zanudzać , możecie sami go ocenić!
Dodam tylko , że .na zdjęciach nie widać cudownych kolorów błyszczących nici , ślicznie to zrobiła , bardzo mi się podoba.



Czyż te urocze zawieszki, serduszko nie są słodkie! Zadano mi po raz kolejny pytanie , czy będę ich używać... może jak będę ich mieć z 15 to może się odważę. Tymczasem znajdą swoje miejsce w kuferku skąd będę mogła je wyjmować i podziwiać.
Chce tylko przypomnieć ,że to już drugi przyborniczek , który mam od Pauliny. Z tym , że  ten
pochodzi z prywatnej wymianki elfowej.
Paulino jeszcze raz bardzo serdecznie Ci dziekuję za wspaniałą zabawę , niezwykłe emocje no i prezent z wygranej...

13 komentarzy:

  1. Piękny przyborniczek, to jest Twoje trofeum upolowane u Cyber Julki, była wielka konkurencja, więc tym bardziej jest się z czego cieszyć:))) Nawet na zdjęciach widać, że to perfekcyjna robota.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przybornik cudny. Jak umiesz się cieszyć z małych rzeczy to tym bardziej duże cieszą. Nie da się inaczej. Ja tez taka jestem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, to naprawdę przecudny przybornik!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała przyjemność po mojej stronie! Strasznie się cieszę, że jesteś zadowolona z upominku!:)))) Niech Ci służy i będzie pomocny w tworzeniu Twoich wyjątkowych prac! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak naprawdę jest piękny i dziwię się tylko ,że można dobrowolnie rozstać się z taką śliczną rzeczą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny :-)) bardzo mi się podobają Twoje i Jej prace , choć ostatnio z tego co widzę Julka zawiesiła się na needlepointach :-( no ale co kto lubi. Przybornik mistrzostwo świata - no i jak tak bez maszyny do szycia ;-))) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję i tak cichutko wzdycham i zazdroszczę. ale niech Ci służy jak najlepiej !

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny prezent:)
    Nie dziwota że masz z nim sporo radochy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. prezent pierwsza klasa! gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniały organizer - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyborniki Cyber JUlki są obłędne:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy