Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 18 września 2012

Głosowanie na najładniejszą pracę z elfem


Wisior

Szkatułka


Okrągłe dekoracje-zawieszki


Pudełko

Karnecik na igły


Tak jak obiecałam udało mi się pokazać Wam prace , które wpłynęły na ogłoszony przez mnie konkurs z elfem w tle.
Zapraszam wszystkich , którzy posiadaja bloga i wpadaja do mnie czasem na głosowanie , nie można oddawać głosów anonimowo !
Prac jest 5 Głosujemy do niedzieli godz 15 .00 potem postaram się ogłosić , która praca wygrała.
Można głosować tylko na jedną pracę , zostawiamy komentarz pod tym postem , nie głosujemy na swoje dzieła to chyba oczywiste hi hi.
Ta dziewczyna która otrzyma najwięcej głosów wygrywa tą zabawę i otrzyma wszystkie te wspaniałe nagrody.

zatem zapraszam do oddawania głosów !

34 komentarze:

  1. Stawiam na haft ... choć każda z prezentowanych technik jest mi bliska :)))
    Głosuję na "Karnecik na igły" :)))
    A powodzenia i wygranej życzę wszystkim konkursowiczkom :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja oddaje swój głos na wisior - jest niesamowity ;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,że nie tylko mnie karnecik na igły się baardzo podoba:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Głosuję na wisiorek - fantastyczny !!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko wybrać tylko jedną pracę, ale skoro tak trzeba... Głosuję na karnecik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace są piękne i ciężko wybrać, postanowiłam wybrać coś czego sama nie umiem zrobić, wahałam się pomiędzy dwoma i ostatecznie głosuję na wisior- piękny wręcz magiczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja się wyłamię i zagłosuję na szkatułkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatuła czy zawieszki - nniiie mogę się zdecydować. Zawieszki są słoooodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nr 5, karnecik na igły, za pomysłowość

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój faworyt to karnecik na igły:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wisior i szkatułka ex aequo!:) Nie mogłam się zdecydować:) Ślę pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, ale skoro tylko jedną można wybrać to ja głosuję na szkatułkę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja głosuje na karnecik. Sympatyczny a i przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Elfy to zupelnie nie moja tematyka, ale szkatula jest super!

    OdpowiedzUsuń
  15. na modlitwę to mi nie wygląda, ale bardzo mi się podoba! szkatułka:)

    OdpowiedzUsuń
  16. hm i jak tu wybrać jak wszystko takie piękne???
    podobają mi się tak samo dwie prace i co teraz???
    Ale ostatecznie głosuję na wisior:)

    OdpowiedzUsuń
  17. oddaję głos na wisior ,jest absolutnie genialny :)

    OdpowiedzUsuń
  18. swój głosik oddaję na ostatnią pracę "Karnecik na igły"

    OdpowiedzUsuń
  19. Wisior jest obłędny ...Oddaje na niego swój głos ..

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawieszki są taaaakie słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkie prace są ładne ale zauroczyły mnie okrągłe zawieszki ....Gorące buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie prace śliczne, ale szkatułka jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ciężki wybór... Wszystkie prace są "elficko" piękne! Ale trzeba coś wybrać... jak elfy to magia, lekkość, to myślę, że zagłosuję na wisior, bo jest niesamowity! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Głosuję na okrągłe zawieszki. Bardzo mnie ujęły. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja również głosuję na okrągłe zawieszki, cudne, zapraszam na "podaj dalej" może się skusisz?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się szkatułka choć wszystkie prace są śliczne. Ogromnie żałuję, że odkładałam na ostatnią chwilę wysłanie fotki a na sam koniec padł mi necik.Następnym razem już będę rozważniejsza.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Glosuje na wisiorek, choc mialabym ochote wyroznic jeszcze dwie prace.... Szkatulka piekna, a karnecik praktyczny i pomyslowy.

    OdpowiedzUsuń
  28. A mnie totalnie omamiła szkatułka. Jest niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie oddałam jeszcze swojego głosu a więc głosuję na pudełko , bardzo podoba mi się ten motyw elfa kwiatów.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy