Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 8 września 2012

Świetlisty elf





Elfy to tajemnicze istoty , które nie lubią pokazywać się ludziom , czasem zdarzają się wyjątki... można je dostrzec w ostatnich promieniach słońca , lub przed jego wchodem o wczesnym poranku , kiedy ich blask jest najpiękniejszy.
I tak jest z seria obrazków Nory Corbett , którymi zachwycam się od lat , w jej projektach możemy wysilić się na przesadę szalejąc z kolorami , bo elfy takie są , błyszczą i świecą kiedy się ukazują.


Jakiś czas temu udało mi się ukończyć zamówiony obrazek przedstawiający Elfa na tle literki , tym razem '' H'' jak Hania bo do niej to właśnie powędruje poduszka po uszyciu i dokonaniu kilku poprawek. Miałam nadzieję skończyć go dawno temu , no ale się nie udało . Na szczęście mama Hani była uprzedzona , że to może ''potrwać'' i tez tak się stało.
Mam nadzieję , że dziewczynka będzie zadowolona a mnie trochę smutno się z nim rozstać.
Jestem wykończona dzisiejszym dniem , miałam dużo zajęć a jutro trzeba wstać do pracy.., ale chciałam Wam pokazać mojego elfika

29 komentarzy:

  1. Cudowny..jak ją lubię Twoje rpace:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny, mnie teżelfy pociagaja,a ale w planach mam innego

    OdpowiedzUsuń
  3. Elfik śliczny, perełki, błyskotki... ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zestawienie kolorystyczne a świecidełka dla małej damy, urocze.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten elfik:)

    Baaardzo rozbawiły mnie Twoje komentarze u mnie:) Myślę nad czerwonym wisiorem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten elfik :) Podsunęłaś mi dobry pomysł na poduszkę bo chyba w nich chwilowo utonęłam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy jest ten hafcik, taki delikatny, jak... elf! Bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny hafcik :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny haft!
    zachwycający....

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeuroczy elfik, sliczny haft.)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo przyjemny wzorek, wygląda trochę tajemniczo... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zakochałam się w tym elfie jest naprawdę cudowny

    OdpowiedzUsuń
  13. Elfiątko wygląda , na właśnie to chyba słów mi zabrakło. Brawo!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Haft elficki , Hania bedzie szczęśliwa ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj, ten elf mnie zauroczył.
    Czy jest można prosić Cię o przesłanie schematu tego haftu?

    OdpowiedzUsuń
  16. Daniela, barbaratoja- dziękuję

    witchqueen- toż to pochlebstwo hi hi

    Alojka- jestem ciekawa którego?

    Ania- ja nie wiem czy chciałam bawić , zwyczajnie zazdrościłam i czekam na czerwony !

    Mira- cieszę się ,że pomogłam , ja tez czasem czepię pomysły obserwując prace innych.

    Diana- wcale Ci sie nie dziwię , ja też je kocham.

    Agnell- dzięki.

    Klara154- Klara wysłałam maila.

    Dziewczyny bardzo Wam wszystkim dziękuje za te miłe słowa , cieszę się ,że podzielacie moja opinię bo ten elf naprawde mi sie podoba. Swrdecznie Was pozdrawiam.


    OdpowiedzUsuń
  17. przepięknie zrobiłaś ten haft - czuje się w nim magię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ten haft, i te detale, ilość kolorów i małe koraliki... dla małej damy w sam raz. Piękna praca...

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam Twoje elfy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam to dziwne uczucie kiedy trzeba rozstac sie ze stworzona rzecza.
    Haft jest uroczy!!!
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny hafcik. a masz moze też inne literki z elfami?

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy