Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 22 września 2012

Filcowy kotek


Nie wiedziałam , że '' filcowanie '' to taka wspaniała zabawa , dopóki mój najmłodszy syn nie poinformował mnie o godz 21.00 ,że na rano potrzebuje materiałów do uszycia zwierzątka ! I jeszcze wymyślił , że to ma być rybka ! Szkoda  , że mnie wtedy nie zobaczyliście he he. Moje latorośle musiało jednak wcześniej o tym myśleć bo powiedziało mi tylko ,że możemy uzyć mojego lawendowego pudełeczka w którym to znajdują się wedle jego opinii skarby , czyli wszelkiej maśći koraliki , cekiny , guziczki i inne przydasie , które już się tam nie mieszczą.



Po lekkim ataku paniki włączyłam internet , gdzie znajduje większość rozwiązań moich problemów tego typu i poszukałam zwierzątek.. i tak trafiłam na filcowe zabawki , no i olśniło ''genialną'' mamę !
poczułam się jak '' Pomysłowy Dobromil '' he he , pamiętacie te bajkę ?
No i w głowę zachodzę do tej pory jak ten miłośnik kotów mógł wymyśleć rybkę !!!!!!!
I tak powstał filcowy kotek przy udziale prawie całej rodziny.
Nie czuje się mistrzem rysunku , chociaz w szkole dobrze mi szło , ale widać , że na stare lata moja ręka nie czuje się zbyt pewnie w tej materii , dlatego o szkic wzoru poprosiłam męża , potem wycinanie i dobieranie poszczególnych elementów , tutaj przydały się guziczki , myszka , i recznie robiony guziczek , który pełni role muchy , robiłam go osobiście z modeliny ! Jestem z niego bardzo dumna hi hi.
Przydał sie tez zakupiony jakiś czas temu dziurkach w kształcie serduszka , którym wykroiłam policzki , no a zrenice musiały być błyszczące oczywiście !  ( wszelkiej maści koraliki , cekiny i błyskotki , to wielka słabość mojego synusia ).
I żeby nie było , że rodzice robią za dziecko , czego nie popieram , moja latorośl zabrała wszystkie elementy do szkoły i tam kleiła. Uczuliłam go tylko by często mył ręce w czasie pracy by klej nie zostawił brzydkich plam. Jak widać wziął sobie do serca moją radę .
Pani zobaczyła , oceniła i postanowiła zabrac pracę na wystawę , doradzając by jednak mamusia ja zeszyła bo synkowi nie bardzo to wychodziło..
I tak powstał filcowy kotek , i na pewno nie bedzie to jedyna filcowa zabawka..


Ten niebieski wijec , który tak pięknie kwitnie pod moim balkonem , jakoś tak bardzo pasuje mi kolorystycznie do kotka , dlatego chciałam się nim pochwalić.

Przypominam o głosowaniu na prace elfickie ! tu
Pozdrawiam Was w ten chłody i deszczowy dzień bardzo serdecznie życząc miłego weekendu.
Czy ktos wiem może gdzie mogę w blogerze zmienić ustawienie gadzetów ? Bo po tych zmianach nic nie moge znaleść buuuuuuuuuuuuu .

9 komentarzy:

  1. Kociak jest przeuroczy nie ma to jak praca zespołowa:)) buziaki S.

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny!
    też lubię pracować z filcem - a zaczęło się niewinnie, od znalezienia gigantycznych ilości starego filcu u mamy w szafie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. W tamtym roku miałam cały plotek obrośnięty takimi kwiatkami, ja je nazywam Morning Glory - bo mnie kwitły zawsze co rano tako do 10-11 w południe :))
    a co do zarządzania gadżetami, kliknij u góry na Projekt a następnie po lewej stronie na Układ i możesz sobie tam w gadżetach grzebać do woli :))
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. potrzeba matką wynalazków a pociecha bardzo dobrze wie gdzie można znaleźć przydatne skarby
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki slodziaszczy!Nie ma to jak odpowiednia motywacja (21:00 wieczor:P)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy kociak! Praca z filcem, wdzięczny temat, ale wciąż nie mogę wygospodarować dla niego czasu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kociak! Cudowna praca. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy