Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 21 września 2012

Zakupy



 Chciałam pochwalić się nowymi zakupami ,
które zrobiłam w ostatnich miesiącach w tym na wakacjach a nie miałam ku temu okazji.

Jak już zdążyliście pewnie zauważyć mam obsesję jak nie jedna z hafciarek na tle nożyczek  i widzę , że ta przypadłość się wcale nie zmniejsza wręcz przeciwnie.
Kiedy pierwszy raz zobaczyłam te nożyczki  zaraz skojarzyły mi się z elfami ,
 i zapragnęłam je mieć !
Ale wiecie jak to jest z ciągłymi zakupami szczególnie tymi , które sporo kosztują , szczególnie kiedy wcześniej się ich dokonało za niemałą sumkę . Widzieliście przecież moje amerykańskie nożyczki he he ... no i siłą rzeczy musiałam chwilowo odłożyć ten zakup..
Mówiłam juz ,że mam kochanego męża ? jesli juz to słyszeliście to powtórzę jeszcze raz..
kiedyś wrócił z zakupów w PEPCO z promienną miną i zgadnijcie co trzymał w rekach !



Moje elfickie nożyczki !!!!!!!!!!  , ale nie mam jeszcze wszystkich kolorów hi hi
Tak to prawda jestem nienasycona !
Ale to nie wszystko !
Przed wyjazdem na wakacje zaczepiła go pani z pasmanterii gdzie kupuję mulinkę i 
poinformowała , że ma dla mnie nożyczki o które pytałam..

Przed wyjazdem liczę każdy grosz i nie miałam odwagi prosić o ich zakup , a wiecie co zrobił szanowny mężulek ? poszedł i kupił , no i jak ja mam się na niego gniewać.

W moim ukochanym Łagowie odbywał się kiermasz rękodzieła i tam nie mogłam się oprzeć koralikom , które były niezwykle tanie , małe paczuszki po 1 zł. ! i jak tu nie skorzystać z okazji .


A w pobliskim sklepie '' ze wszystkim '' kupiłam charmsy , które przydają mi się w moich  pracach.
Do tego drewniane pudełko , które w środku ma 3 mniejsze , przydadzą się do zdobienia.


A na koniec , chciałam napisać kilka słów o bardzo miłym spotkaniu do jakiego doszło w drodze powrotnej do domu.
Miałam okazje poznać i odwiedzić niezwykle utalentowaną osobe , do tego niesamowicie 
kreatywną , która pewnie wielu z Was zna 


Ania to niesamowita osóbka , tworząca w wielu dziedzinach , miałam okazje pierwszy raz zobaczyć jak wygląda piec do wypalania gliny , jak powstaje koronka klockowa , szyciowe wytwory i wiele innych.
Zapraszam was serdecznie do tego miejsca , gdzie możecie podziwiać Jej twórczość.
U Niej to dokonałam zakupów podstawowych par klocków i mam nadzieje , że niedługo będę mogła zrealizować swoje kolejne marzenie.


Czyż nie są piękne ! i drewniane hi hi , teraz marze o takich klamerkach.
U Anki mogłam też kupić kilka drewnianych szpulek , które tez pewnie niedługo zagospodaruję.


I znów mój kochany mąż nie wybrzydzał i nie komentował , że jesteśmy spłukani po wakacjach itp. tylko kazał mi wybrać sobie co chcę.
Jak widzicie nie szalałam i nie wystawiałam Jego cierpliwości na próbę , starałam się być rozsądna
i oszczędna ... na początek wystarczy..

A teraz przypominam o trwającym głosowaniu na najpiękniejszą prace z elfem !!!!!!!!!!!!!!!!
Głosowanie trwa do niedzieli godz 15.00 dlatego serdecznie zapraszam 
To nie trwa długo a swój głos możecie oddać tu .

Przypominam również o Siłowni Twórczej na blogu
 którego tematem jest szkoła

ZAPRASZAM SERDECZNIE !

11 komentarzy:

  1. Ale masz nożyczki!!! no to teraz nic tylko tworzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki mąż to skarb:)) Nożyczek i charmsów oczywiście "zazdraszczam":)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za przyłączenie się do Craftowania dla Hospicjum Cordis! Wszystkie szczegóły wysłałam już mailem. Prace można przygotować do 15 listopada, jest więc sporo czasu. Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana gdzie dokłądnie mąż dokonał zakupu tych CUDÓW???
    Takich nożyczek jeszcze nie widziałam a chętnie przygarneła bym taką maleńką panienkę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. suuuper zakupy...gratuluje takiej kolekcji nozyczek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Spore zakupy ale jak maja cieszyć to nie ważna jest cena ..
    Podobne nozyczki z elfami widziałam w Biedronce w zestawach ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zakupy! I nie ma to jak zrozumienie blsikich dla naszych pasji!

    A teraz udaje sie na glosowanie;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy