Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 19 września 2012

Literka H



Haft , który pokazywałam Wam wcześniej ma już oprawę i bardzo się podobał dziewczynce , która otrzymała poduszkę.
Kolejna moja praca , którą mogę wspominać oglądając te zdjęcia.
Obiecałam sobie ,że w przyszłym roku nie będe podejmować się takich zamówień , ponieważ nie mogę spojrzeć w oczy moich synów by nie zobaczyć w nich wyrzutu .
dzisiaj znowu usłyszałam ''mamo a kiedy skończysz mi etui na komórkę''. No cóż o wiele przyjemniej wyszywa się elfy niż postacie a może loga dziecięcych gier komputerowych..

Tymczasem przypominam o nowym wyzwaniu na Turkusowym Hamaku i zapraszam na kolejnego posta w którym będę się chwalić.
Uściski dla wszystkich którzy maja siłę tu wpadać i czytać ..



23 komentarze:

  1. potuliłabym się do tej poduszeczki..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Nie byłam u Ciebie jakiś czas i zmiany tu widzę:))) Banerek nowy, nowe tło:) Poduszeczka na szpilki z banerka jest śliczna!!!!!!!, nożyczki też. Skąd je wzięłaś? Literka H z elfami jest taka wdzięczna, nie dziwię się, że komórka czeka:)))
    Zawsze lubię do Ciebie zaglądać, bo takie niesamowite rzeczy robisz. Ja kiedyś dużo więcej haftowałam, teraz przynajmniej sobie pooglądam:)
    Pozdrawiam e

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna podusia, elfy to wdzięczny wzór to haftowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna poduszka:) a wyrzuty w oczach moich dziewczyn gdy kończę kolejną zamówioną poduszkę to już inna bajka,więc dobrze Cie rozumiem. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna poduszka! Nowa właścicielka jest zapewne bardzo szczęśliwa!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszka prześliczna! Co do dzieci mam podobnie: "mamo a kiedy skończysz moją bransoletkę? Mamo ja tez takie chcę." Podobno szewc bez butów chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna podusia:)bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna podusia i śliczny haft .
    Moje dziewczyny też tak mówią , a moje kiedy skończysz..

    OdpowiedzUsuń
  9. Mało że piękna, to jeszcze dla mnie magiczna bardzo... Moje cudności! H jak Hanusia! Moja własna! Pozdrawiam cieplutko! aga

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ przepiękna ... i ten elfik cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ wytworna ta podusia- wspaniała! mnie mąż czasem pyta, kiedy wyhaftuję jakiś duży haft, na obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dopiero jak dostaniesz ode mnie przesyłkę

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny haft,nie dziwie sie wcale ze spodobal sie obdarowanej!Ja tez od bardzo dawna mierze sie z pomyslem na haft z duza iloscia koralikow i wciaz mam nadzieje na jego realizacje:]
    Dziekuje za odwiedziny i mily komentarza:} Swira Zmierzchowego mam i nie zamierzam sie go pozbywac,haft idzie jak burza bo haftuje go z wyjatkowa przyjemnoscia plus nie jest specjalnie skomplikowany.Wzor opracowalam "sama" a wlasciwie zrobil to dla mnie program Stitch Art Easy,bardzo przyjemny zreszta.Nie wiem jeszcze w co finalnie przeksztalca sie Bella i Edward (rozwazam poduszke albo makatke) ale w kolejce czekaja kolejne bo zdecydowac sie nie moglam na jeden i kolejka mi sie utworzyla...:]
    Pozdrawiam cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Literka zjawiskowa - cudeńko.
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Poducha jest niesamowita!!!! Cuda haftujesz Kochana:))) Buziaczki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  16. Magiczna ta podusia...
    Moja córka też co jakiś czas z wyrzutem powtarza "a dla mnie nic nie zrobiłaś..."

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokończ to etui...:-)
    pozdrawiam, a haft piękny jak zwykle:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny, delikatny wzór, nie dziwię się, że miałaś większą ochotę na jego haftowanie ;) No i wykończenie całej poduszki... Ale synów zaniedbywać nie można, też muszą mieć trochę radości z twórczości rodzicielki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiekna poduszka, aten monogram to juz zupelny zawrot glowy :) Do tego te delikatne i swietne dobrane kolory - podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy