Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 6 września 2012

Nowe Wyzwanie


Czuję  , że muszę się wytłumaczyć dlaczego w ostatnim czasie tak zaniedbuję wirtualną społeczność i nie pokazuję niczego nowego co robię i nie robię.
Otóż od miesiąca przeżywam istną rewolucję w domu i panuje , a raczej panował totalny chaos !  Bo powoli dochodzimy do względnego ładu.
 Wymiana okien , malowanie , porządki w piwnicach , które już zostały zagospodarowane przez zbedne przedmioty zawalajace szafy , półeczki w mieszkaniu itd.  Nie będę Was zanudzać tak przyziemnymi sprawami , bo kazda z nas wie co to oznacza... W każdym razie  musiałam na jakiś czas odłożyć moje robótki i zająć się z bólem serca , za sprzątanie do którego wybitnie nie zostałam stworzona !  Oj przydałaby się pani do prac tego typu na cały etat hi hi , bo jakem bałaganiara , to jak już się za sprzatanie generalne zabieram to robię to z pasja hi hi i wymiatam najmniejsze szczeliny czym doprowadzam moich chłopaków do szału bo nim mi minie to przez jakiś tydzień chodzę 3 razy dziennie i wycieram każdą powierzchnię , sprzatam każdy przedmiot który zmaterializował się w niewłaściwym miejscu itd... na szczęście i nieszczęście mija mi to po pewnym czasie... trochę żałuję bo chciałabym być skrajną pedantyczką , która pucuje każdy milimetr kwadratowy, no ale wtedy bym już spać nie mogła . No cóż nic na to nie poradzę , czasem tylko tak pomarzę...
No ale wracam do istotnego wątku tego posta , który przez chwilę mi się ulotnił...
Wstyd się przyznać ,że dopiero teraz o tym piszę , ale powód już podałam , dodam tylko , że przez tydzień nie miałam dojścia do komputera , złośliwiec jakiś mi go przyblokował..


I z tej to oto przyczyny nie mogłam się pochwalić , jakie spotkało mnie wyróżnie ze strony Sylwii.
Ta niezwykła i bardzo utalentowana osóbka zaprosiła mnie i kilka innych dziewczyn  Emilę , Magdę i Edytę do niezwykłego wyzwania , jakim jest współautorzenie w nowym blogu  


Czuję się niezwykle wyróżniona i nie jestem pewna czy podołam temu wyzwaniu , ale na pewno spróbuję i postaram się jak najmniej zawodzić , co przy moich wiecznych opóznieniach ( ale pracuje aktywnie nad sobą ) może wyglądać różnie, ale na pewno bardzo dopinguje do większego wysiłku.
Sylwio jeszcze raz dziękuje i zapraszam wszystkich do zagladania na stronę , gdzie ma miejsce wiele ciekawych zabaw i wyzwań. A ja już niedługo zaprezentuje na stronach Turkusowego Hamaka kursik , który przygotowuję samodzielnie.
Wszystkich Was serdecznie pozdrawiam , witam nowych obserwatorów i podglądaczy , którzy zaszczycili mnie swoją obecnością , bardzo mi miło z tego powodu... a teraz pozwólcie  ,że  wybiorę się na odpoczynek po nocy pełnej aktywności bo przecież nie jest to pora działania dla Luny..

7 komentarzy:

  1. Każdy musi przeżyć w swoim życiu kapitalny remont i poradzić sobie z niedogodnościami w tym czasie,nie wspomnę już o sprzątaniu.Potem raczysz się porządkiem i czystością,to ta milsza strona remontu.Gratuluję wyróżnienia ,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha! remont to klasyka:) Jak ja coś wyremontuję to za chwilkę pojawia się nowy cel w życiu, nowy kąt to zagospodarowania itd, taki urok życia:)A ja jestem bałaganiarą starszną:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja sie wylamie: lubie sprzatac, za to nienawidze prasowania (dlatego robie to czesto zeby mi nie urosly gory ubran)
    milego dnia

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj, z tym sprzątaniem to mam tak samo. Ogólnie pracuję zrywami:( Czy to zawodowo, czy domowo, czy nawet robótkowo... A ostatnio w jakiejś gazetce xxx znalazłam schemat z mottem:) "Housework is for people who can't cross stitch"

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mnie coś takiego dopadło ostatnio ; tzn konieczność sprzątania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu spokojnie kończ sprzątanie poremontowe:) i czekamy na ciebie w naszym wspólnym hamaku :)) buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  7. To sprzątanie i przestawianie , to juz chyba zaraza , ja tez tak mam w tej chwili ..

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy