Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 13 grudnia 2012

Aniołek Hummela i skrzat wg. Pascala Moguerou


Jak się raz zaczęło to już nie idzie skończyć , powstał kolejny tym razem woreczek z wydrukowana grafiką na lnie . Tym razem obrazek pochodzi z kolekcji Berty Hummel , zakonnicy , która tworzyła dla dzieci przepiękne obrazki. Na ich podstawie powstały niesamowite wzory do haftowania , którymi jestem urzeczona. Już kiedyś o tych haftach wspominałam . W swojej kolekcji mam na razie jeden haft , który możecie zobaczyć tutaj. Przedstawia dziewczynkę w konwaliach , mam nadzieję ,że jeszcze uda mi sie kiedyś wyszyć nie jeden z tych przepięknych wzorów..
Jak widzicie , różne opracowania grafik , rysunków można wykorzystać na wiele sposobów.

 Chwilowo nic nie wyszywam , przeżywam mały kryzys w tej materii , brak weny a może jeszcze coś innego .Na razie starcza mi energii tylko do druku na materiale.
Niedawno dostałam przesyłkę z akcesoriami , które już zaczęłam wykorzystywać , ale o tym innym razem...



I na koniec jeszcze jedna grafika tym razem ponownie mojego ulubionego Pascala Moguerou , wydruk nie jest zbyt dokładny  , ale na moje potrzeby chwilowo wystarczy , wszak to jedne z pierwszych ! Myślę ,że z czasem będa lepsze.

26 komentarzy:

  1. Przepiękne te wydruku! To wszystko wygląda niezwykle stylowo. A jak to drukujesz, zdradzisz? ;)

    wena do haftowania na pewno Ci wróci, czasem trzeba odsapnąć, gdy przychodzi przesilenie...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardo ładne...super...pozdrawiam pa..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piekne :) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczynka a konwaliami powalająca....dawno nic nie drukowałam na materiale:))).....hmmmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Hummel! Mam takiego aniołeczka co to niesie girlandę świerczkową, ale krzyżyki:) Chyba pokażę na blogu:) To był jeden z moich pierwszych haftów Bożonarodzeniowych>
    Pozdrowienia cieplutkie:) e

    OdpowiedzUsuń
  6. Przesliczne prace! Nadruki na lnie maja swoj niezaprzeczalnie uroczy klimat:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niebanalne obrazki, mają w sobie to wyjątkowe coś.

    OdpowiedzUsuń
  8. brak słów - cudne:) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana te aniołek jest prześliczny!!! Cuda po prostu cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. pieknie,a wena sie nie przejmuj,na pewno wroci..

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne woreczki a wena to chyba jest jak takie pomysły na pokazujesz ..

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezwykła jakość tych nadruków. Prezentują się rewelacyjnie :) Drukujesz to na drukarce, czy transferujesz?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ tu u Ciebie BAJECZNIE ! Chyba dopiero poczułam cały ten świąteczny CZAR ! Piękne wydruki, wybór znakomity. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę patrzę i napatrzeć się nie mogę. Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i znowu strzał w dziesiątkę jeśli chodzi o wybór grafiki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Egretta -drukuję

    Cath normalnie w drukarce , nie korzystałam z tego kursiku , ale możesz o tej technice poczytac tutaj
    http://turkusowyhamak.blogspot.com/search/label/tutorial


    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne są te woreczki! Nic dziwnego, że zachwycasz się tymi grafikami, są pełne uroku :) No i wykonanie woreczków bardzo staranne, podoba mi się :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace, te nadruki sa niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyszło rewelacyjnie! Bardzo mi się podobają grafiki Pascala w takiej wersji:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny aniołek, woreczek wyszedł cudny, choć ślicznie też by wyglądał jako obrazek. Hafty Hummel były jednymi z pierwszych, które mnie zauroczyły, nigdy jednak nie udało mi się takiego wyszyć..

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajnie to wygląda.. :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy