Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 5 grudnia 2012

Niezwykła przesyłka


Chciałam sie pochwalić jaką to niesamowitą niespodzianke zrobiła mi  Kajka , zupełnie nie spodziewałam się takiej przesyłki ! Ogromnie się wzruszyłam , ponieważ prezent , który otrzymałam jest nietuzinkowy i jeszcze mało dostępny w Polsce . Kajka wysłała mi egzemplarz miesięcznika z przecudnymi wzorami faftów i nowych technik , którymi niezmiernie się interesuję i mam nadzieję ,że niedługo poczynie pierwsze kroki w tych technikach.
Musze przyznać , że nigdy dotąd nikt tak nie czytał w moich myślach ! Haft na pierwszej stronie mnie oczarował niesamowicie i postanowiłam , że będzie wykonany  w całości tak jak na modelu , jest cudowny !
Zresztą oceńcie sami...


Czyż ta poduszka z wzorem tych kwiatuszków nie jest cudowną ? !


Oczywiście zdjęcia nie zawsze oddają kolorystykę i istotne szczegóły , ale ktoś kto zajmuje się również tą techniką może sobie wyobrazić jak ona wygląda.


A to obrazek z elementami haftu przestrzennego czyż nie jest urzekający?


A co powiecie o tej kurce , która wygląda jak malowana !


I oczywiście haft wstążeczkowy  w którym robię pierwsze kroki.


Zapomniałam wykonać zdjęcia koszyczka z wieczkiem na którym widnieje własnie ten haft , jest prześliczny i muszę koniecznie coś takiego sobie zrobić.
Kajka jeszcze raz dziękuję Ci z całego serca !

21 komentarzy:

  1. Cudowna niespodzianka!
    to teraz czekam na prace w Twoim wykonaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niespodzianka godna Mikołajek,na pewno wykorzystasz ją maksymalnie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super. Ciekawe co zaprezetujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. naprawde sliczne wzory- teraz pokaz co potrafisz!!!!
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę piękny prezent! Kurka dla mnie nr 1:) Życzę miłego haftowania!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, nawet nie wiesz jak się cieszę , że trafiłam-chociaż dziwnie miałam pewność, że tak będzie. Zresztą nie trudno zgadnąć co Cię najbardziej zajmuje.
    Teraz kiedy ogłosiłaś światu, że zrobisz poduszkę, czekam z wielką niecierpliwością. Komu jak komu ale Tobie wyjdzie na pewno.
    Buziole
    ps. jak coś upoluję w tym stylu to pozwolę sobie zakupić i przesłać.
    Mogę Ci zdradzić tylko, że paluszki w niespodziance maczał Twój chrześniak.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna gazetka,a ta kura cudna.Czekamy na Twoje prace.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne są te gazetki, też się przybieram aby w końcu coś z nich zacząć robić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kura jak żywa! świetne wzory

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzory wyjątkowo interesujące- trafiły naprawdę odpowiednie ręce pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  11. Hafty cudne,a w kurce się zakochałam :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa trafić w dziesiątkę;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny prezent:))
    A wiesz , że ja miałam ostatnio podobnie ?
    Też dostałam piękną książkę o hafcie od blogowej koleżanki Alicji.

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest przepiękne! Jestem w zachwycie! Chyba potrafię sobie wyobrazić jak bardzo nie możesz się doczekać realizacji tych projektów :)
    mnie strasznie podoba się ten haft wstążeczkowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe hafty - ucz się szybciutko i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj, zazdroszczę tego miesięcznika. Pewnie niebawem ujrzymy tu coś pięknego, inspirowanego jakimś wzorkiem z wnętrza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. To ja już nie mogę się doczekać tych cudownych haftów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Super gazetka , ja raczej tylko sobie popatrze ba robic nie potrafie , ten haft to dla mnie czarna magia ..

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała niespodzianka, Ty napewno najlepiej spożytkujesz zawarte w niej wzory ;-)
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  20. No to się będzie działo! Z niecierpliwością czekam na efekty, zapowiada się uczta dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy