Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 5 lutego 2013

Marzę...

Chcecie się dowiedzieć dlaczego nie mogę spać ?
gdzie błądzą moje myśli i pragnienia .
To beznadziejne bo nigdy prawdopodobnie nie będę takiej mieć..
nie dotknę jej , nie powiem ..jesteś przepiękna !, wyjątkowa , jedyna i moja...
Otworzyłam stronę na blogu jednej z Was , która pewnie tez się zakochała i
zaniemówiłam , zatkało mnie najzwyczajniej...
Brak mi słów by opisać to co czuję... zobaczcie sami..

Brygida - Bogini wiosny 


Matka Natura


Arwyn-Celtycka piękność mój faworyt !


Te piękości to już nie lalki..



Czyje ręce dotykają tych piękności i wygładzają niewidoczne zagniecenia na bajecznych sukienkach..

Luna..


Są też inne ...koniecznie musicie je zobaczyć.
Wszystkie zdjęcia lalek pochodzą z tej strony.
Miłego oglądania ... może nie tylko ja nie będę umiała zasnąć .
Zauroczona Luna.

35 komentarzy:

  1. brak mi słów.... piękne to za małe słowo aby opisać te "lalki" fenomenalne ! Celtycka piękność CHCĘ !!! pozdrawiam niebiesko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, cudne lalki... uwielbiam takie wrózkowo-elfowe klimaty :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. takie cuda ,że ciężko uwierzyć ,że one nie są żywe :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaniemówiłam... I popadłam w kompleksy.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie wspaniałe....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna rozumiem Cie w 100% :) Ja tez marzę o BJD :) kiedyś nawet miałam zapędy nauczyć się sama robić tego typu lale ... no choć spróbować :))) po nocach mi się śniły i tylko o tych lalach myślałam :) ale to "wyższa szkoła jazdy" jak to się mówi :))
    tutaj są jeszcze do tego przepięknie ubrane ... przecudne :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu chciałbym miec chociaż taką lalkę... bez ubrania i nauczyłabym się szyć..!

      Usuń
    2. Ja wiem :) ja się w tych lalkach zakochałam wręcz ale ceny mnie powalają :(
      nie wiem czy wiesz, że jest w Polsce dystrybutor tych lalek ... no dla mnie kosztują krocie :(
      www.villemoart.com

      Usuń
    3. No obejrzałam stronę , ale takich tam nie było ...już planowałam ,że wezme pozyczke hi hi.

      Usuń
  7. ach gdybym tylko miała córki a nie synów... miała bym pretekst by takie cudeńka kupować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emka ja bym nie potrzebowała pretekstu !mam 2 synów , a te lalki pewnie kosztują kilka tysięcy buuuu.

      Usuń
  8. ach, one są przepiękne... wzdycham do takich już od dawna... a za taką Brighid dałabym się pokroić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem Cię ... ja wybrałabym jej koleżankę... gdybym miała wybór..

      Usuń
  9. Przepiękne:-) Brak słów:-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze, że oglądam kiedy już się wyspałam :)) Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  11. FENOMENALNE, po prostu fenomenalne............!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Pierwsza i ostatnia u Ciebie mnie się podobają :)

      Usuń
  13. WOW , ach i och ..... czy można coś więcej powiedzieć (??)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowite kreacje! Wszystkie stroje są wykonane z iście zegarmistrzowską precyzją.
    Mi również spodobała się najbardziej Erwyn w błękitnym stroju. Tutaj widać jak precyzyjnie został wykonany cały strój.

    Czy znasz Marinę Bychkovą? Słynie ona z niezwykle precyzyjnie wykonanych lalek, wśród których są bohaterki znanych baśni - Macocha Śnieżki ; Kopciuszek ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arachne oglądałam te detale . głowa boli od patrzenia , a skad np wziąć ten miecz?????/.
      Nie znam mariny , ale juz lecę ogladac jej dzieła , dzięki za link.1

      Usuń
  15. Niesamowite, aż w głowie się kręci od patrzenia.
    Mnie urzekła chyba ta najbardziej http://www.antiquelilac.com/holly---msd---gallery-2012.html ale wybrać by było trudno.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bogini Wiosny absolutnie skradła moje serce... Widziałam już kiedyś takie lale ale te, które pokazałaś przebijają wszystko. Dopracowane w każdym detalu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację to już nie są lalki, tylko dzieła sztuki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne ale też przerażające, bo tak realistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. No to teraz wszystkie nie będziemy spały:)))przecudne są:)))mogła bym się tak bawić:)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy