Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 28 stycznia 2013

Tron dla Królewny ?... czy marzenie o Tronie

Nie to tylko fotelik dla mojej TUSalowo-słoiczkowej damy .
Hura ! wreszcie go zrobiłam i mogę zapomnieć !
Tak dobrze słyszycie , po 8 godzinach wczorajszego koszmaru i kilku porannych 
dzisiaj , skończyłam moje tajemnicze dzieło o którym marzyłam
od kilku miesięcy . Oj długo tego nie powtórzę hi hi .
Gdybym wiedziała , że to taka mozolna praca to mocno bym się  zastanowiła ...
Ale winna jest oczywiście Cyber  Julka  , która postawiła tak duża poprzeczkę
 w tej zabawie , a Jej słoiczek rozbudził moje marzenia i wyobraźnie... 
I tak zrodził się pomysł ozdobienia TUSalowego słoiczka ... fotelikiem.
Mam nadzieję , że rozpoznajecie hafciki z poprzednich postów , które tak
Wam się spodobały . Ufam , że i w tym wypadku nie będzie inaczej .
Bardzo , bardzo serdecznie dziękuje za wszystkie komentarze
i wiarę  jaką pokładacie w moje możliwości , 
bo to ona pomaga mi zrealizować hafciarskie marzenia ...
Cały słoiczek i jego ozdobę zaprezentuje w dacie kolejnego nowiu , 
a tymczasem zapraszam 
Was na fotorelacje...
Mam nadzieję , że mi wybaczycie ilość zdjęć , ale jestem z niego bardzo dumna.
Na pewno nie jedna z Was dostrzeże niedoskonałości , ale to pierwsza 
moja praca tego typu , dlatego proszę o wyrozumiałość.

Kilka informacji technicznych .
Fotelik opiera się na konstrukcji kartonowej tzn. haft naklejałam na wycięte 
elementy ze sztywnego kartonu podklejanego puszkiem i filcem .
Z przodu oparcie i siedzisko ma podwójną warstwę puszku , aby nadać charakterystyczną 
wypukłość , w to miejsce z łatwością można wbić igły ,szpileczki .
Ozdobiłam go skręcanym sznureczkiem , w kolorze czerwieni , znakomicie komponuje się
z haftem. Do klejenia używałam kleju Magic i taśmy dwustronnej.
Aby uzyskać ładny wygląd ''pufy'' włożyłam do niej na noc szklany pojemnik
po świecy zapachowej. Nic innego nie pasowało hi hi.
Drewniane koraliki posłużyły za nogi fotela .
Wbiłam w nie najpierw odpowiednio przycięte szpilki , (  okazały się za długie) ,
 które z pomocą mojego kochanego mężusia ( nie umiałam sobie poradzić ) , zostały 
umieszczone od spodu fotelika.
Jak widać na zdjęciach siedzisko mebelka jest otwierane gdzie można
schować akcesoria hafciarskie typu : naparstek , miara , małe nożyczki ,
  guziczki , charmsy itd. Jeszcze nie zdecydowałam co do niego włożę .
Myślałam o jakiejś ładnej miarce w eleganckim opakowaniu ,
 ale muszę najpierw takową nabyć.
Na pewno zwróciliście uwagę na małą kieszonkę z tyłu fotelika ,
w której mają być przechowywane nożyczki. Musze przyznać ,
że ten pomysł bardzo mi się podoba .
Nie wiem co jeszcze może Was interesować , jeśli macie pytania to chętnie odpowiem .


A teraz zmykam do dalszej pracy , serdecznie Was ściskam , bez Waszego wsparcia
Wiele z tych rzeczy by nie powstało... 
 Luna 

71 komentarzy:

  1. Łał. Ale cacko wyszło. Jestem pod wrażeniem. I ten hafcik. Znakomicie.

    OdpowiedzUsuń
  2. O rrranyyy!!! dech mi zaparło z wrażenia! A jak już myślałam, że pokazałaś wszystko, to się jeszcze okazało, że fotelik ma ten niesamowity schowek z tyłu, i też z tym przepięknym hafcikiem!!! To już mnie całkiem rozwaliło... No po prostu obłęd i rewelacja! SAm haft przecudny, a cały projekt i wykonanie fotelika - brak słów!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ekstra, cudowne, przepiękne itp, itd

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud, malina. Piękne wykonanie i super pomysł. Hafciki zachwycające.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No LUNA , przeszlas sama siebie..coraz piekniejsze prace pokazujesz..ten fotelik to numer jeden dla tusalowych sloiczkow..najpieknieszy..wierze Ci ze niezle sie przy nim nameczylas..jeszcze raz:cudny, niesamowity..ile w czlowieku drzemie pomyslu i inicjatywy..wprost nie do wiary..Buziaki-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Coś niesamowitego! Zapiera dech... Gratuluję pomysłu i zdolności!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana przeszłaś samą siebie- cudo wyjątkowe ,jestem pod wrażeniem pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny pomysł i wykonanie! Ekstra pomysł ze zrobieniem schowka na nożyczki! Nic dziwnego, że rozpiera Cię duma.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oglądam i oglądam, i napatrzeć się nie mogę... Prawdziwe cudo stworzyłaś z tymi wszystkimi detalami, szczególikami... coś pięknego. Gratuluję pomysłu i cierpliwości w wykonaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Też podziwiałam kartonażowe cudeńka Cyber Julki, ale jakoś nie czuję się na siłach, żeby spróbować, więc podziwiam za odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny jest ten haft, napatrzeć się nie mogę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny! Po prostu piękny! Brak mi słów na takie cudo :) pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW! Świetny pomysł, genialnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale CUDO !!! Super pomysł, a wykonanie to MISTRZOSTWO!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudo!!!!!! Rewelacyjny pomysł i wykonanie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdziwe dzieło sztuki !!!
    Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jest po prostu śliczny. wiem ,że mogę cię tym obrazić ale mi ten Twój tron przypomina właśnie bardzo elegancki kibelek :), nawet się otwiera :P.
    proszę nie obrażaj się , ale takie było moje skojarzenie.
    Podoba mi się naprawdę , haft zachwyca, kolory wprost idealnie dobrane - cudo!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczne, a jaka precyzja mi to by oko wyskoczyło przy tych detalach:) genialne:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana wygląda niesamowicie - no po prostu mistrzostwo świata! nawet nie moge sobie wyobrazić jak wiele pracy musiałaś w niego włożyć ;o) jest wspaniały ;o)

    OdpowiedzUsuń
  20. Precyzja, poezja,pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Wow!! ale cudeńko stworzyłaś! piękna precyzyjna praca! masz talent i cierpliwość!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Praca bardzo orginalna i wspaniale wykonana. Wcale sie nie dziwie ze dalas duzo zdjec, bo przeciez takie cacko to trzeba sobie dokladnie z kazdej strony obejrzec, no i smialo mozesz byc dumna ze swoich poczynan, w koncu takie rzeczy robi sie nie codziennie.
    Milo bylo popatrzec, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana ale zaszalałaś :)
    Piękna praca!
    Muszę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  24. Super fotelik , wprawe już masz i co bedzie następne możę sofa , albo jeszcze jeden fotelik ..

    OdpowiedzUsuń
  25. Naprawdę wyjątkowe cudeńko stworzyłaś :) Już na zajawkach wyglądało wspaniale, ale teraz... Napatrzeć się nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna praca misternie wykonana!Każdy szczególik dopracowany no i ten schowek na nożyczki-super.Tworzysz ciekawe prace !!Dziękuję za odwiedziny :-)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacyjny fotel!!! Jestem pełna podziwu, tak starannie wszystko wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  28. Fenomenalna praca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tyle pracy, jestem pod wrażeniem, super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jesteś niesamowita. Napatrzeć się nie mogę jakie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem każda niedoskonałość w rękodziele świadczy o jego wyjątkowości. :) Przecież małe niedociągnięcia sprawiają, że widać, iż coś nie jest maszynową, sztampową pracą. :) Twój tron wygląda pięknie. Widać w nim duży wkład pracy. Pięknie go wyhaftowałaś i pięknie wykończyłaś. Każdy detal pasuje. Nic dodać, nic ująć. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello Luna,

    thanks for visiting my blog, yours looks wonderful too.
    This pictures from the lovely stitched box are beautiful,
    I like this finish very much

    greetings from Bavaria
    Gabriele

    OdpowiedzUsuń
  33. No to jest tron godny prawdziwej królowej!
    A niedoskonałości... to znak rozpoznawczy rękodzieła. I to bardzo ważny znak, który pozostawia przedmiot oryginalnym, niepowtarzalnym i nie do odtworzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Już wszystko zostało napisane, to ja tylko C U D E Ń K O :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo pomysłowy i śliczny igielnik :)

    OdpowiedzUsuń
  36. O kurcze............ zamurowało mnie ...........

    OdpowiedzUsuń
  37. wow!!! praca cacuszko!!!:) Podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje hafty są niezwykle piękne, bardzo, bardzo mi się podobają:) słodkie cacuszko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  39. wow! brak mi słów. to jest po prostu piękne!

    OdpowiedzUsuń
  40. Po prostu brak słów , ale miałaś świetny pomysł....super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  41. Ach! Cacuszko! Podziwiam pomysl i wykonanie!

    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  42. Poprosze o egzemplarz w bardziej stosownych rozmiarach. Na tym niestety nie usiądę. A postawiłabym go w salonie, postawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wow! Tron godny królowej, jeszcze przydałaby się korona:) Super pomysł na hafciarskie przydasie i ekstra wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj, dziękuje za wiadomość - są bezcenne :)
    Jest mi niezmiernie miło Cię poznać i witam u siebie :)
    Cieplutko pozdrawiam - balerinka

    OdpowiedzUsuń
  45. Toś się napracowała:))aż żal wrzucać do niego śmieci:))))

    OdpowiedzUsuń
  46. Tyle pracy, ale efekt rewelacyjny! Podziwiam pomysł i wykonanie.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakie piękne hafty :)
    Ten fotelik jest cudny :)
    Bardzo ładny cytat masz napasku bocznym.
    Pozdrawiam, Asia

    OdpowiedzUsuń
  48. piękny haft,pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudo! Niedociągnięcia? O czym Ty mówisz! Toż to ideał. Teraz już wiem do czego służyły te piękne hafcki, które tak podziwiałam. Podziwiam Cię za pracę jaką włożyłaś w sklejenie tego do kupy, ale efekt jest imponujący. To kiedy fotelik dla księcia? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mistrzostwo świata. Nic więcej nie powiem, bo co tu gadać. Może tylko tyle, że ja bym tego tusalowym słoiczkiem nie nazwała i odpadów tam nie wrzucała, tylko skarb największy przechowywała :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Coś pięknego!!! Podziwiam Cię ogromnie!

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwycił nas uroczy tronik :)
    Buziaki od Srebrnej Agrafki! :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziewczyny slicznie Wam dziękuję za te wszystkie słowa , to działa niezwykle motywujaco wiedziec ,że to co się robi jest dla innych piekne i ,że ktos może się zachwycać , bardzo bardzo dziękuję wszystkim razem i każdej z osobna !.
    Lothluin- mysle juz intensywnie o foteliku dla ksiecia hi hi

    OdpowiedzUsuń
  54. Zamurowało mnie!!!!! Istnie dzieło sztuki, gratuluję efektu i nie zazdroszczę nakładu pracy jaki włożyłaś w haftowanie (swoją drogą dla mnie czarna magia)
    jesteś istną czarownicą:))
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  55. Cudeńko! Po prostu mistrzostwo świata! Widzę na blogach różne słoiczki, ale Twój to nie słoiczek na śmieci, to przepiękna szkatułka na skarby!

    OdpowiedzUsuń
  56. I co ja mogę napisać? Gosia rób tutka i to raz raz!!! ;) i to nie żart w końcu napisałaś, że trzeba i drugi męski tron zrobić :) Cudowny jest - czemu mieszkasz tak daleko? Buziaki Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  57. Małgosiu...szczęka mi opadła:)))))))))))te rózyczki i haft xxx,,,poezja:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Wooooow!!!! szukam żuchwy po podłodze :> niesamowity pomysł i genialne jego urzeczywistnienie!

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja nie widzę żadnych niedoskonałości :) Jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale cudne wynalezisko zrobiłaś ! 3 x P = Piękne ,precyzyjne i praktyczne! Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Margo bardzo Ci dziękuje za to potrójne'' P''takie wyróznienia sa dla mnie cenniejsze niż nie jedna rzeczowa nagroda...

      Usuń
  61. 8 godzin? Na takie cudo? a nie 8 dni? Jest śliczny i jesteś mistrzynią jeśli potrafisz takie śliczne coś zrobić w 8 godzin. Szacun wielki. Dzięki Tobie chyba się bliżej haftom poprzyglądam:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy