Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 5 czerwca 2013

Łowca Nagród- Last minute

Witajcie !
Dopiero co skończyłam monogram , a mój syn powiadomił mnie ,ze dostał zaproszenie do kolegi na urodziny i ten kolega bardzo chciałby dostać kolejną poduszkę !
Zdaje sobie sprawę , że nie jest to Wasza ulubiona tematyka , 
ale naszych pociech i owszem ! i co robić , przecież są z nami ''przez chwilę''
Naprawdę muszę się tym przejąć.
Jak wiecie nie mam nic przeciwko takim upominkom pod warunkiem , że odpowiednio
wcześnie jestem poinformowana ,że mam coś zrobić .
Kolega ma już jedna z bohaterem Gwiezdnej Sagii ''Star Wars'' Lordem Vaderem 
i widocznie chce zebrać kolekcje postaci hi hi bo tym miał być
rzeczony Łowca Nagród.
Zastanawiam się ile jeszcze tych poduszek zrobię.
mojemu Kubusiowi było trochę przykro bo to jego ulubiony film ,
Griwsa tę szkaradę hi hi mam zarezerwowana dla Niego 
i w sierpniu już na pewno na imieniny dostanie poduszkę z tym bohaterem.
To juz kolejna expresowa poduszka i widzę , że własnie one powstają w mig.
Szkoda tylko ,ze z innymi haftami tak szybko mi nie idzie.

A tak wygląda w mojej interpretacji wymarzony bohater..



A w kolejnym poście kolejna torba...
Pozdrawiam serdecznie 
Luna.


37 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zrobić prezent "za pięć dwunasta", a wszystkie inne zaplanowane rzeczy przesuwają się o krok do tyłu. Eh, ja tak wykańczam już rok swoją szkatułę na prywatne skarby pasmanteryjne, może nareszcie znajdę dla niej czas:) a poduszka świetna.

    OdpowiedzUsuń
  2. moje chłopaki zaniemówiły i od razu usłyszałam mamo ja tez taką chce!!! Chyba przestanę im pokazywać takie fajne rzeczy bo ich lista życzeń sie wydłuża w miare jak pokazuje co niektóre blogowiczki wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyszła ta poduszka , będzie piękny prezent.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. No do czego to doszło, że chłopaki chcą nie konsolę czy plastkowego wojownika , tylko poduszkę :) Zaczarowałaś świat, Luno, swoimi haftami! I nie ma chyba motywu, którego nie umiałabyś wyhaftować...

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna,chociaż kompletnie nie wiemm kto to?:D nie mam syna,stąd moja niewiedza pewnie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mangosia- z tego wynika ,ze my wszystkie mamy takie robótki na dalsze plany..

    Anna M- nie daj sie prosic tylko bierz za igłe.
    Mój starszy syn ma w piatek urodziny i własnie sie zastanawiam czy zdiołałabym wyszyc dla Niego poduszke hi hi , ale on jest fanem Władcy Pierscieni i bardzo trudno znaleśc grafike dla 17latka , może by mi ktos narysował???

    Atelier Marysi- z dziecmi nigdy nic nie wiadomo , ale mam nadzieje ,że sie spodoba.

    Kalliope- ten chłopiec ma juz jedna podobna poduszke a w tamtym roku dostał książkę , może sie obawiał ,że i w tym roku dostanie dlatego poprosił o poduszke hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent kapitalny, haft kapitalny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie mogę - ale bombowa poducha- chłopaki też mają wymagania! Już o tym zapomniałam bo moi chłopcy już mają swoich potomków!!! Pozdrawiam cieputko:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się :) dla fana to świetna gratka :))

    OdpowiedzUsuń
  10. A gdzie Luke Skywalker?:)Świetnie to wyszyłaś.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt , ale na luka na razie nie było zapotrzebowania , zreszta nie wiem czy są jakies wzory..na razie szukam zdolnej graficzki hi hi.

      Usuń
  11. Super!Na pewno mój mąż byłby taką poduszeczką zachwycony! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna podusia! Mały będzie szczęśliwy

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem po ogromnym wrażeniem :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. A nie chciałabyś adoptować córki ? :)) Urodziny mam niedługo a też jestem fanką Władcy P. Agentka z Ciebie z tym haftowaniem ekspresowym i to takich wzorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no musze pomyśleć o jakiejś Arwenie hi hi

      Usuń
  15. Super! Sama chciałabym poduszkę z Lordem Vaderem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. No ba ! ja nawet sama jej nie mam i moje synalki tez , no ale na razie myslę o Grivesie bo mnie syn zamorduje !

    OdpowiedzUsuń
  17. Syn mi podpowiada ,ze mam zbierac zamówienia a On bedzie kasował hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ty chyba w świetle księżyca jakieś czary odprawiasz, że Ci hafty tak szybko powstają :))Super poduszka!

    OdpowiedzUsuń
  19. No Boba Fett cudowny. Ja czekam na zdjęcia poduszki z Yodą, to dla odmiany mój ulubiony bohater. Od dziecka. Ale posta raczej nie ujawnię przed dziećmi, bo posypią się zyczenia z rozstrzałem od Asterixa przez Kajka i Kokosza, piratów z karaibów po gwiezdne wojny. Popełniłam na razie terminatora i czaszkę piracką.I na razie dość, bo się nie wyrabiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. I to się nazywa prezent!!! Piękna poducha.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nic milszego jak zrobić dziecku przyjemność:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie sobie poradzilas z ta poduszka i wzorem na niej..kapitalny prezent.)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super prezent! Świetnie wyszedł Ci ten haft:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I mi Twoje hafty bardzo sie spodobały, a lawendowa torba jest przepiękna!
    Nie mam pojęcia jak robisz te pogrubienia. Wszędzie używasz muliny?

    OdpowiedzUsuń
  25. Perfeito, parabéns pelo lindo trabalho. :)
    Joana

    OdpowiedzUsuń
  26. Super! Haft kapitalny!
    Jestem po ogromnym wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolejna fantastyczna poducha. Cudowny prezent. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Syn zadowolony, bo spełniłaś jego prośbę i pójdzie do kolegi z prezentem jaki sobie życzył, zresztą ślicznym :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ^^ pokazałbym mojemu pierworodnemu, bo to też fan Gwiezdnych Wojen, ale boję się, że zaraz sobie taką zażyczy, a ja nie umiem takiego cuda zrobić ^^"

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy